Essential 9 #1 Публикувано 5 Февруари, 2011 Здравейте колеги, забелязах омасляване по картера точно там където се свързва с блока мисля да сменя гарнитурата и исках да ви попитам има ли значение каква ще взема ( марка ??) и дали трябва да я мажа с нещо при слагането ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_83 13 #2 Отговорено 5 Февруари, 2011 понеже не си писъл за каква кола говориш ,аз ще ти кажа за моята, Д15Б2 ,гарнитурата е гумена с ограничители ,беше се посмачкала и понеже в магазина объркаха доставката ,реших проблема по следния начин ,свалих старата вниманелно, измиване докато стана чиста от масла ,силикон от двете страни и обратно на мотора ,каква да си купиш ,еми най-добре оригинал ,ако има от каде и ако те устройва цената разбира се ,но е хубаво да огледаш пак ,да не идва маслото от по нагоре и да се стича по картера ,историята помни и такива случаи Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ocean 2 #3 Отговорено 6 Февруари, 2011 Също почисти добте картера от вътре и мини една водна шкурка с корисилин по лягащите части на картера с блока.Ааа огледай за язвички и ако няма с новата гарнитура и без силикон трябва да заспи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #4 Отговорено 6 Февруари, 2011 (Редактирано) Д16 5-та генерация. Колко едра шкурка ?Предполагам, че язвички няма да има. Сваляха картера за да се дупчи и след това при поставянето вероятно са сложили старата гарнитура и гледам сега в единия край е просълзяла. С червен силикон ли се маже ???? Някой да препоръча място в София от където да взема оригинална гарнитура ? Редактирано 6 Февруари, 2011 от Essential Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #5 Отговорено 6 Февруари, 2011 Имах проблеми с гарнитура менте(6лв.) за малко да я оженя въпреки силикона се беше сцепила по дължина може и да е от стягането не знам малко прекалихме първия път. Обезмасли хубаво и после изчисти и с оцет, силикона е на оцетна основа и леко лепва заради оцета нищо че по принцип няма лепящи свойства. Не пести от силикон не е скъп а една гарнитура е 15лв. горе долу Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #6 Отговорено 6 Февруари, 2011 Стига с тези свински истории ... силикон .... Що не го намаже направо с херметик ?? Купи си една нова гарнитура и си я смени! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #7 Отговорено 6 Февруари, 2011 На свинче звънче, не виждаш ли че живеем в рая на ментетата. То оригиналните части не се знае колко са читави като знам какви боклуци са новите коли а да не говорим че не се знае колко удара е понесъл тоя картер и колко е крив. И аз съм перфекционист но реалността редовно ме сваля на земята. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #8 Отговорено 6 Февруари, 2011 Това със силикона според мен са глупости. Ето примерна цена за гарнитурата: http://www.heed-auto.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=61266&category_id=269&manufacturer_id=92&option=com_virtuemart&Itemid=57И други пъти съм ползвал услугите на магазина и реално в повечето случаи цената на място в магазина е била по-ниска от тази в сайта. В никакъв случай не препоръчвам конкретния магазин -само давам ориентировъчна цена. Предполагам,че цени от порядъка на 6-10лв. са нереалистични. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #9 Отговорено 6 Февруари, 2011 (Редактирано) Ioan , от тоя силикон знаеш ли какви тъжни физиономии стават, като падне излишния слиликон вътре в картера ? Понеже ще си купите силикон за 6 лв, а не за 50 и въпросните парчета се събират в цедката на маслената помпа и ко стана че не ядохме .... Последно като взимах такава гарнитура беше към 20 лв. Явно се намират доста различни варианти ... та така де надали е оригинална ама не тече масло вече година и нещо. Редактирано 6 Февруари, 2011 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #10 Отговорено 6 Февруари, 2011 Припомних си притесненията когато слагах гарнитурата на картера и клапаните и един приятел ме успокояваше че масления филтър ги спирал, ако не се внимава възможно е и да стане някоя голяма беля а също как вманиачено премахвах и най малкия остатък от стария силикон. Ако стане без силикон си е най добре няма съмнение. Но гледах как го ползват(силикона) и в англия по един сериал и на хундай лантра картера няма гарнитура, само силикон но се оказва че лантра 98 се чупи повече от хонда 91г. въпреки че е и на по малко километри, реални. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #11 Отговорено 6 Февруари, 2011 Нещо като производител, че "оригинално"....или отивам в някой магазин за японски части и си търся гарнитура за картера. Чистя хубаво минавам с короселин и затварям. Картера до сега никога не е текъл колата я имам от 4 години. Просълзя след като беше свалян и е ползвана пак старата гарнитура(може да се е подвила или разместила някъде..). За това предпочитам да взема нова и да я сменя направо. А относно стягането как стоят нещата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #12 Отговорено 6 Февруари, 2011 Ти пробва ли да я претегнеш ?? На стария ми кош, взех да усещам миризма на запалено масло. Гледам отдолу, от задната страна (към купето) сълзи гарнитурата на картера. Претегнах я и до там беше ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #13 Отговорено 6 Февруари, 2011 няма проблем да намежеш със силикон, но много натънко от дветв страни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Most_Wanted 180 #14 Отговорено 6 Февруари, 2011 Колега не знам точно къде ти омаслява, но е възможно и да тече от семеринга на коляновия вал. Поне при мен там беше проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ocean 2 #15 Отговорено 6 Февруари, 2011 Щом е сваляна и е протекла,взимай нова гарнитура.Мини със ситна шкурка намокрена с кореселин,а от вътре картера го почисти с парцал.Ако няма язвички по стъпващите части не ти трябва силикон.Стягането го прави с по малко рамо,но гледай все пок да го стегнеш добре.п.п.Има модели автомобили (по новите след 2хил.)които са фабрично без гарнитура,та на тях се плеска силикон.Като се замисля май само италиански кошници съм виждал без гарнитури. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #16 Отговорено 6 Февруари, 2011 (Редактирано) Пич,взимай един силикон на Dirko-предимно Елиткар го предлагат10-ина лв.,другия вариант е Виктор рейнц-има го в Евро07-7-8лв.Всичко по евтино от това не струва,особено оня дето го продават в всеки тунинг магазин и бензиностанция по 3-4лв.Не става даже на бойлера гарнитурата на фланеца да си намажеш като му чистиш варовика .Та това е решението.Аз съм ползвал и на вюрт но излиза прекалено скъп ако е само за една гарнитура,а за маниаците ина и хондабонд силиконче.Ае успех Редактирано 6 Февруари, 2011 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #17 Отговорено 6 Февруари, 2011 Така и така ще свалям картера, понеже ще ми трябва нов щуцер да се завари и ще взема нова гарнитура и ще я намажа тънко със силикон от 2те страни. А има ли вариант моята да е в добра кондиция и да мога да я ползвам все пак си е оригиналната и как да разбера дали е читава или се е предала ? Хонда бонд от къде мога да купя ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #18 Отговорено 6 Февруари, 2011 Предимно от ибей .Ползвай тези които съм ти изброил.От опит ти казвам че са качествени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #19 Отговорено 7 Февруари, 2011 Благодаря за иформацията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #20 Отговорено 7 Февруари, 2011 Оригинална гарнитура 80 лева а другата е 25 лева скоро и аз вървях по този път. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #21 Отговорено 7 Февруари, 2011 Ще видим каква гарнитура ще намеря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #22 Отговорено 7 Февруари, 2011 ако твойта е здрава и не е смачкана много си я слагай пак нея, но я намажи със силикон-черен на виктор реинц. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #23 Отговорено 8 Февруари, 2011 Колеги на коя греда мога да вдигам смело колата, че нямам достъп в момента до канал ималко трудно ще извадя картера? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Q_ball 0 #24 Отговорено 9 Февруари, 2011 По книжка дават да се слага силикон само на 4 места от двата тесни края на гарнитурата точно преди извивкитеСнимка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #25 Отговорено 9 Февруари, 2011 На мен баш там ми е просълзяло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KaJluTaPkO 4 #26 Отговорено 10 Февруари, 2011 Да споделя и аз моя опит Хубаво гледаи от каде ти капи при мен целия картер беше се омаслил и аз мислих че е от гарнитурата но се оказа Масления филтър (които е отзад).Пак леко се отървах ,но менте вече не зимам.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #27 Отговорено 10 Февруари, 2011 Колега при мен е гарнитурата 100% след като се сложи турбината и се сваля картера за да се дупчи са сложили старата гарнитура явно не са обезмаслили като хората и сега ми пуска.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове