Jump to content
2pac

Проблем D15Z6-ремък

Recommended Posts

Здравейте колеги...Почти съм сигурен какво и е но все пак нека обясня какво се случи : днес както си карах по едно булевардче в града на 4-та предавка с не повече от 50км/ч,от двигателя се чу леко тряскащ звук и колата "умря"...помъчих се да я запаля на скорост както беше в движение но само заби муцуната...след което спрях и се опитах да запаля от стартера но без резултат...стартера започва да върти и след 1-2 секунди започва да издава шум все едно акумолатора е отишъл(подобен шум)(не е от него)...по моя преценка на 99% мисля че съм скъсал агренажния ремък(40 000 след последната смяна...какъв е?мисля че беше ГЕЙТС но не съм сигурен)...въпросът ми е : какво се случва в мотора? дали е ударила клапаните? има ли защита? с един вапрос какво евентуално може да е станало?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип нищо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип нищо :)

какво трябва да значи това?...че има защита и не е ударила клапаните?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип нищо :)

какво трябва да значи това?...че има защита и не е ударила клапаните?
Да, не би трябвало да имаш проблем. Така изглежда бутало на D15Z6: https://picasaweb.google.com/lh/photo/634Vf9bmvx9YCvq1VN020Q?feat=directlink

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

наи вероятно имаш сериозен проблем във мотора по буталната група щом мотора не върти тряскащия звук е следствие на сериозен дефект вариянти много и все зловещи дано нее нещо трагично пиши каквое че ми е интересно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип нищо :)

какво трябва да значи това?...че има защита и не е ударила клапаните?
Да, не би трябвало да имаш проблем. Така изглежда бутало на D15Z6: https://picasaweb.google.com/lh/photo/634Vf9bmvx9YCvq1VN020Q?feat=directlink
от снимката не се вижда много добре но до колкото знам клапаните влизат под 45 градуса дали тази изреска на буталото при всички положения пак няма да удари клапана?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам ти е ясно,че когато стартерът върти се движат и буталата-следователно при опит да запалиш би трябвало да усещаш(чуваш) удар на бутало в клапан. Според мен по-добре слагай нов ремък и чак ако след смяната има някакъв проблем сваляй главата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си скъсал ремък със сигурност си покривил солетите наречени клапани това че мотора ти след няколко завъртания е заковал не е добре щом стартера няма сила да го завърти разглобявай и дано нямаш сериозни щети но по твойто описание чу се трясък и мотора изгасна само лоши картини се очертават сори че съм песимист със сигурност нямаш проблем само със клапаните

Редактирано от krakadal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тряскащият звук не беше силен...заприличами на плстмасов звук...а стартера по моя преценка върти само коляновия вал...не съм сигорен но не се чува никакав щум от чукане на клапани а само мъченето на стартера да запали(малко по различен от обикновеното разбира се)...sl3000 : снощи и аз стигнах до този извод...ще взема нов ремак и ролка ще сложа парво тях пък ако запали супер ако ли пък не тогава ще свалям главата...нищо повече от това неможе да стане такаче това ще е схемата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казваш "Мисля,че съм скъсал ремък" въпросът ми е защо просто не погледна дали е скъсан?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казваш "Мисля,че съм скъсал ремък" въпросът ми е защо просто не погледна дали е скъсан?

Във вторник ще разглобявам колата...та ще видим какво щв излезе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разглоби ли колата

да...с радост мога да кажа че колата е защитена и не е ударила клапаните...НО;) ремъка(при скъсването си)е ступил предпазната пластмаса и семеринга на коляновия вал.но не спира до тук...счупил е ухото(незнам как да го нарека) което държи датчика на коляновия вал и явно го е повредил защото запалих колата без пистови ремъци без капаци на ангренажа и т.н.(просто ни беше интересно дали ще запали) като маисторчето държе датчика....но,светна чек лампата на таблото(предполагам от него)...сега въпроса ми е...как мога да изчистя тази грешка без да давам излишни пари (изобщо има ли начин?)??? Редактирано от 2pac

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1-во: Върви пак на майстор ... НЯМА как да не е ударила ;) Ако е всичко здраво сваляш главата и переш с 5 кг чук !

2-ро: верно му кажи на тоя майстор да се прегледа ... къв датчик на коляновия вал ? Да не си му закарал някое опел/рено/пежо и т.н.

3-то: разкачаш акумулатора за 15 сек и грешката я няма .. Или махаш бушончето ама ще е по-лесно да се ограничим с акумулатора.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре...а според теб :1-во: Дали щях да я запаля ако бяха изкривени клапаните или най-малкото да се чува удрянето им и дали миниатюрната проба която направихме за компресия щеше да покаже че има?2-ро: ОК може да не е датчик на коляновият вял но има нещо което седи захванато вътре(на мен ми прелича на датчик)3-то: за него благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1: Шегувам се с колегата дето писа, че със сигурност си събрал двигателя ... :P 2: Я удари една снимка на въпросното нещо, че ми стана интересно. (ако не ти е проблем)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1: Шегувам се с колегата дето писа, че със сигурност си събрал двигателя ... :P

2: Я удари една снимка на въпросното нещо, че ми стана интересно. (ако не ти е проблем)

[/quote

С това шега не бива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1: Шегувам се с колегата дето писа, че със сигурност си събрал двигателя ... :) 2: Я удари една снимка на въпросното нещо, че ми стана интересно. (ако не ти е проблем)

извинявай колега...аз съм те разбрал грешно(приех го като заяждане към мен)...за жалост нямам на разположение фотоапарат иначе с радост...това е датчик на коляновият вал...до колкото разбрах май Д16-ките нямали такова нещо...за моя радост успях да намеря 2-ра ръка и утре вечер живот и здраве трябва да е на пътя(горещо се надявам)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика на коляновия вал ти е на делкото. На мен заради това ми е интересно какво се е счупило :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика на коляновия вал ти е на делкото. На мен заради това ми е интересно какво се е счупило :)

незнам но като отидох в Бултрако Пловдив и като обясних какво се е счупило веднага ми искараха цена за датчик на коляновия вал...нз но буксата е хваната за една планка до блока над генератора...даже за да я откачиш трябва да свалиш генератота...от там кабелите водят в предпазната пластмаса на ангренажа и самият датчик е хванат за едно пръстенче близо до шайбата на коляновия...даже за да го свалиш от там трябва да свалиш и ангренажа...(по добре немога да обясня :D )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2PAC говори за CRANKSHAFT SPEED FLUCTUATION CKF SENSOR ,превеждайте си го сами,но е точно там където казва,и е сензор за охлабен ангр. ремък. Между другото се радвам ,ако наистина има защита този мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ли е?

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги...колата е готова вече втори ден...но имам един въпрос към по компетентните...като зглобявахме чарковете доста ни затродни центровката(около 3 часа само за нея)...като докараме валовете на центровка ремъка не пасва(корема се пада от другата страна)и бяга с 1 зъб...помислихме че е от водната помпа защото се наложи да сменя и нея...оказа се едно към едно със старата и както и да се опитвахме да я излъжем най-малката разлика която докарахме беше пуловин зъб на предварение....агренажа е същия 103 зъба на 24 мм...всичко е същото и е сложено така както трябва да бъде...колата върви както преди...няма никаква разлика във варвене или шум в двигателя...оборотите са нормални(така както си бяха и преди скъсването на ремъка)...за разход все още незнам но това ще си проличи...уверихаме че тази разлика не е от голямо значение стига колата да се държи нормално...казаха ми също че е трябвало да сложа ремък 104 зъба на 24мм...как при положение че скъсания е 103 както и предишния(с който купих колата)?...верно ли е това?...от каде се поучава тази разлика(този въпрос най ме мъчи)?...проблем ли е за мотора при положение че всичко е в нормите?

Редактирано от 2pac

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Икономиките май са си на 103 зъба (поне д15з3). Малките Втеци са на 104. При положение, че ролката си опъва ремъка и по-важното може да се сложи ремъка значи 103 зъба си му е добре. Дали 103 или 104 все тая относно зацепването. Та най вероятно не гледат белезите където трябва. Няма как от веднъж да се получи тази разлика. По добре върви при някой дето знае как се зацепва Хонда, а не където гадаят как трябва да е ... Имаше преди време тема дето разни майстори твърдяли, че Хондите се зацепвали с един зъб назад/напред :(;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Икономиките май са си на 103 зъба (поне д15з3). Малките Втеци са на 104. При положение, че ролката си опъва ремъка и по-важното може да се сложи ремъка значи 103 зъба си му е добре. Дали 103 или 104 все тая относно зацепването. Та най вероятно не гледат белезите където трябва. Няма как от веднъж да се получи тази разлика. По добре върви при някой дето знае как се зацепва Хонда, а не където гадаят как трябва да е ... Имаше преди време тема дето разни майстори твърдяли, че Хондите се зацепвали с един зъб назад/напред :(;)

Да...веднъж бях попаднал на нея...и тя ме води на мисъл че не всеки знае как става и явно на много майстори им бяга с 1 зъб пък и не на всякаде ще ми кажат откровено "да готова е"...а белезите се гледаха да бъдат точно от 3 човека и както да я въртим не става и това е.пък знам ли може и предишният ремък да е бил поставен така. Редактирано от 2pac

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах центровката сега на белезите ли е или не?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах центровката сега на белезите ли е или не?

Ами не точно...половин зъб на предварение бяга...но пък колата се движи нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля обяснете,че не схващам,как след като не е цепен мотора може да избяга центровката с половин зъб.Това значи стъпката между зъбите да не е една и съща на оригиналния ремък и този сега.И тази разлика да се натрупва от ролката горе до шайбата долу и да се получи половин зъб разлика.С друг пример, ако опънеш двата ремъка един до друг зъбите на единия трябва постепено зъб след зъб да изпреварват зъбите на другия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По вероятно е да е объркан ремъка или грешно зацепване :bounce:При не бутана глава(сменяна)или вал,няма откъде да се получи това разминаване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По вероятно е да е объркан ремъка или грешно зацепване !!!При не бутана глава(сменяна)или вал,няма откъде да се получи това разминаване.

честно казано си мисля повече за объркан ремък...както каза колегата kvd74 най-вероятно стъпката на зъбите е различна.Утре ще проверя номера на ремъка и щя го напиша тук и ако има някой по-компетентен в това да каже дали е объркан или не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

колеги сигурни ли сте че този двигател не удря клапаните? в аутодатата пише че е INTERFERECE engine, тоест удря ги!

Редактирано от sa6o46

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги сигурни ли сте че този двигател не удря клапаните? в аутодатата пише че е INTERFERECE engine, тоест удря ги!

да определено съм сигорен в това(поне аз)...колата си върви съвсем нормално както си е била преди скъсването на ремъка...а относно новия ремък не съм го пипал все още си седи половин зъб на предварение и нямам намерение да отварям до следващата смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Утре ще проверя номера на ремъка и щя го напиша тук ...

 

Колега, имам малък проблем с парт номера (PN)на ангренажният ремък за D15Z6, а и все пак си обещал да го напишеш ;) , така че дай верният парт номер, ще е полезно и за други колеги...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14400-P2A-004 - Ето колега за D15Z6, по този номер си поръчах ремъка от US. Вече е сложен. :) Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...