Jump to content
Sektant

Прекалено лек Волан

Recommended Posts

здр Колеги имам следния проблем от както сложих 16-ки и спорнто окачване на колата,почна де се отнася много неприятно към пътя:hondarulez:Волана стана супер лек и като влеза в неравност имам чувството че предницата ми подлита сама!!!Имам преден долен десен Шарнирен болт за смяна(тампона е разбит и скъсан) + 2 задни тампона на надлъжните носачи ......Може ли от тях да е проблема???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...от двата задни тампона колата се клатушка ако са заминали.За лекия волан незнам да влияат те

Редактирано от Еди Ведър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен "лекият волан" беше от гумите.След като ги смених,всичко си дойде на мястото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен гумите са чисто нови предните,но имам леко крива джанта не ми се вярва от нея така да полита колата, Гумите не съм ги проверявал дали са балансирани правилно щото ги взех с джантите....Може ли да е от това???Варянта долния преден Шарнир???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбитият шарнир и скъсаните тампони,в комбинация с широките гуми си казва думата !!!

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам подобен проблем, само че волана завива нормално надясно и супер лесно наляво. Някакви идеи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казваш че имаш спортно окачване ,колега с колко си е свалил? Ако си е свалил много така се променя ъгъла на към (-) .От там ти може и да ти идва лекия волан ...... ето една снимка http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://www.barrystyre.co.uk/cdata/27641/img/27641_893738i.jpg&imgrefurl=http://www.barrystyre.co.uk/80610/info.php%3Fp%3D5&h=271&w=341&sz=46&tbnid=h2HynRm9j9DikM:&tbnh=95&tbnw=120&prev=/images%3Fq%3Dcamber&zoom=1&q=camber&hl=bg&usg=__kS3tvTSzD2MTWGpfKtOBZ9_XdxM=&sa=X&ei=9hlLTc2cMY-u8Abw9JGEDw&ved=0CDwQ9QEwBAкаква ти е хондата ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма добър реГлаж предницата! също може да е - при мен лично пре ненормално регулирана предница воланът се върти по-трудно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр Колеги имам следния проблем от както сложих 16-ки и спорнто окачване на колата,почна де се отнася много неприятно към пътя:)Волана стана супер лек и като влеза в неравност имам чувството че предницата ми подлита сама:)Имам преден долен десен Шарнирен болт за смяна(тампона е разбит и скъсан) + 2 задни тампона на надлъжните носачи ......Може ли от тях да е проблема???

След като оправиш всички нередности по окачването, и ти оправят сходимостите пиши как е колата. Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в това с смъкването на колата ми се стори най-логичноПубликувано изображение въпреки,че първо я бях много смъкнал а сега я повдигнах достаПубликувано изображение и май от както я повдигнах се получи този проблемПубликувано изображение Ще пиша като отсраня пробемаПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как мога да проверя дали стъпката на Гумата е правилна??? в смисъл http://www.google.bg...ved=0CDwQ9QEwBA

защото видимо са правиПубликувано изображение

Редактирано от Sektant

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как мога да проверя дали стъпката на Гумата е правилна???

Имаш 2 варианта.1: Да си купиш това http://www.interpan.org/index.php?PageID=4&ArticleGroupID=6&ArticleID=36 и сам да си мериш, или 2: Да отидеш в сервиз за `регулиране на преден мостДали да прави `видимо` неможеш да знаеш. При регулиране се говори за милиметри и градуси. Едва ли има някой с толкова точно оЧо. Редактирано от bleid 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как мога да проверя дали стъпката на Гумата е правилна??? в смисъл http://www.google.bg...ved=0CDwQ9QEwBA

На хонда такъв реглаж(стъпката на Гумата) не се прави на предницата но, с променяне на височината на колата от земята променяш тази стъпка и сходимоста от пред и от зад Така че решаваш една височина на колата минаваш стенд (поне сходимост )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в това с смъкването на колата ми се стори най-логичноПубликувано изображение въпреки,че първо я бях много смъкнал а сега я повдигнах достаПубликувано изображение и май от както я повдигнах се получи този проблемПубликувано изображение Ще пиша като отсраня пробемаПубликувано изображение

 

Колега "Логично" ... след всичките тампони шарнири а може да имаш и др втулки за смяна "логично" имаш луфтове... След като имаш луфтове никои няма да може да ти направи прецизен реглаж..И ефекта щте ти е нулев и 40-50 лева по късно ще тряабва и да смениш износените части , следователно малко по касно 40-50 лв за реглаж пак ще ти тряабват... Логично за да ти е в ред всичко и да си сигурен мисля че тряабва да си смениш износените части да направиш всичко което знаеш че не е в ред и тогава да гледаш гумите ? според мене има " логика "

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглажа е излишен ако не се провери ходовата час, както каза колегата Tenzo-R-

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес набавих всички части и ще ги сменя а след това на регулаж,Дано се оправиПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених всичко нужно но не стигнах да ходя на Регулаж,Колата се държи по същия Ужасен начин на пътяПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След регулажа днес всичко заспа както си му е редаПубликувано изображение Колата стана неуписуемо усточива с тези гуми и това твърдо окачванеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз от личен опит мога да ти кажа че волана олеква със сигурност от шарнира. Миналата година смених 3 шарнира и чак тогава нещата се нормализираха. Другото което ми казаха момчетата в сервиза на Хонда е че няма смисъл да се прави реглаж преди да се смени проблемния шарнир понеже той постоянно измества реглажа. А след като го смениш вече е препорачително да се направи. Дано съм ти бил полезен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оп извинявам се ама не съм видял последните два коментара на колегата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...