Sektant 0 #1 Публикувано 3 Февруари, 2011 здр Колеги имам следния проблем от както сложих 16-ки и спорнто окачване на колата,почна де се отнася много неприятно към пътяВолана стана супер лек и като влеза в неравност имам чувството че предницата ми подлита сама!!!Имам преден долен десен Шарнирен болт за смяна(тампона е разбит и скъсан) + 2 задни тампона на надлъжните носачи ......Може ли от тях да е проблема??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 3 Февруари, 2011 Може. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #3 Отговорено 3 Февруари, 2011 (Редактирано) ...от двата задни тампона колата се клатушка ако са заминали.За лекия волан незнам да влияат те Редактирано 3 Февруари, 2011 от Еди Ведър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan74 3 #4 Отговорено 3 Февруари, 2011 При мен "лекият волан" беше от гумите.След като ги смених,всичко си дойде на мястото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sektant 0 #5 Отговорено 3 Февруари, 2011 При мен гумите са чисто нови предните,но имам леко крива джанта не ми се вярва от нея така да полита колата, Гумите не съм ги проверявал дали са балансирани правилно щото ги взех с джантите....Може ли да е от това???Варянта долния преден Шарнир??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #6 Отговорено 3 Февруари, 2011 (Редактирано) Разбитият шарнир и скъсаните тампони,в комбинация с широките гуми си казва думата !!! Редактирано 3 Февруари, 2011 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #7 Отговорено 3 Февруари, 2011 Аз имам подобен проблем, само че волана завива нормално надясно и супер лесно наляво. Някакви идеи ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
low_rider 0 #8 Отговорено 3 Февруари, 2011 Казваш че имаш спортно окачване ,колега с колко си е свалил? Ако си е свалил много така се променя ъгъла на към (-) .От там ти може и да ти идва лекия волан ...... ето една снимка http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://www.barrystyre.co.uk/cdata/27641/img/27641_893738i.jpg&imgrefurl=http://www.barrystyre.co.uk/80610/info.php%3Fp%3D5&h=271&w=341&sz=46&tbnid=h2HynRm9j9DikM:&tbnh=95&tbnw=120&prev=/images%3Fq%3Dcamber&zoom=1&q=camber&hl=bg&usg=__kS3tvTSzD2MTWGpfKtOBZ9_XdxM=&sa=X&ei=9hlLTc2cMY-u8Abw9JGEDw&ved=0CDwQ9QEwBAкаква ти е хондата ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GS= 84 #9 Отговорено 3 Февруари, 2011 Ако няма добър реГлаж предницата! също може да е - при мен лично пре ненормално регулирана предница воланът се върти по-трудно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #10 Отговорено 3 Февруари, 2011 (Редактирано) здр Колеги имам следния проблем от както сложих 16-ки и спорнто окачване на колата,почна де се отнася много неприятно към пътяВолана стана супер лек и като влеза в неравност имам чувството че предницата ми подлита самаИмам преден долен десен Шарнирен болт за смяна(тампона е разбит и скъсан) + 2 задни тампона на надлъжните носачи ......Може ли от тях да е проблема???След като оправиш всички нередности по окачването, и ти оправят сходимостите пиши как е колата. Редактирано 3 Февруари, 2011 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sektant 0 #11 Отговорено 4 Февруари, 2011 в това с смъкването на колата ми се стори най-логично въпреки,че първо я бях много смъкнал а сега я повдигнах доста и май от както я повдигнах се получи този проблем Ще пиша като отсраня пробема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sektant 0 #12 Отговорено 4 Февруари, 2011 (Редактирано) Как мога да проверя дали стъпката на Гумата е правилна??? в смисъл http://www.google.bg...ved=0CDwQ9QEwBA защото видимо са прави Редактирано 4 Февруари, 2011 от Sektant Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #13 Отговорено 4 Февруари, 2011 (Редактирано) Как мога да проверя дали стъпката на Гумата е правилна???Имаш 2 варианта.1: Да си купиш това http://www.interpan.org/index.php?PageID=4&ArticleGroupID=6&ArticleID=36 и сам да си мериш, или 2: Да отидеш в сервиз за `регулиране на преден мостДали да прави `видимо` неможеш да знаеш. При регулиране се говори за милиметри и градуси. Едва ли има някой с толкова точно оЧо. Редактирано 4 Февруари, 2011 от bleid 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
low_rider 0 #14 Отговорено 4 Февруари, 2011 Как мога да проверя дали стъпката на Гумата е правилна??? в смисъл http://www.google.bg...ved=0CDwQ9QEwBAНа хонда такъв реглаж(стъпката на Гумата) не се прави на предницата но, с променяне на височината на колата от земята променяш тази стъпка и сходимоста от пред и от зад Така че решаваш една височина на колата минаваш стенд (поне сходимост ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tenzo-R- 18 #15 Отговорено 4 Февруари, 2011 в това с смъкването на колата ми се стори най-логично въпреки,че първо я бях много смъкнал а сега я повдигнах доста и май от както я повдигнах се получи този проблем Ще пиша като отсраня пробема Колега "Логично" ... след всичките тампони шарнири а може да имаш и др втулки за смяна "логично" имаш луфтове... След като имаш луфтове никои няма да може да ти направи прецизен реглаж..И ефекта щте ти е нулев и 40-50 лева по късно ще тряабва и да смениш износените части , следователно малко по касно 40-50 лв за реглаж пак ще ти тряабват... Логично за да ти е в ред всичко и да си сигурен мисля че тряабва да си смениш износените части да направиш всичко което знаеш че не е в ред и тогава да гледаш гумите ? според мене има " логика " Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
low_rider 0 #16 Отговорено 4 Февруари, 2011 Реглажа е излишен ако не се провери ходовата час, както каза колегата Tenzo-R- Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sektant 0 #17 Отговорено 5 Февруари, 2011 днес набавих всички части и ще ги сменя а след това на регулаж,Дано се оправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sektant 0 #18 Отговорено 5 Февруари, 2011 Смених всичко нужно но не стигнах да ходя на Регулаж,Колата се държи по същия Ужасен начин на пътя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sektant 0 #19 Отговорено 10 Февруари, 2011 След регулажа днес всичко заспа както си му е реда Колата стана неуписуемо усточива с тези гуми и това твърдо окачване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mahadeva 6 #20 Отговорено 11 Февруари, 2011 На колко си напомпал гумите ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #21 Отговорено 11 Февруари, 2011 Колега аз от личен опит мога да ти кажа че волана олеква със сигурност от шарнира. Миналата година смених 3 шарнира и чак тогава нещата се нормализираха. Другото което ми казаха момчетата в сервиза на Хонда е че няма смисъл да се прави реглаж преди да се смени проблемния шарнир понеже той постоянно измества реглажа. А след като го смениш вече е препорачително да се направи. Дано съм ти бил полезен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #22 Отговорено 11 Февруари, 2011 Оп извинявам се ама не съм видял последните два коментара на колегата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове