Royal 5 #1 Публикувано 1 Февруари, 2011 Един приятел ми каза, че проблема с гасненето на колата при студено време може да е от стъпковия мотор и ми го дава за 80 лв. Според вас възможно ли е това да е причината? При студено време се случва следното: Паля, колата вдига обороти, достига до 1500 и падат до 0, колата си гасне. При повторно палене, всичко е наред. Интересното е, че когато държа с крака на 2000 оборота за 10-15 секунди колата се оправя, но ми се струва доста по несигурна в оборотите. Друго си е когато я запаля за 2 път.. Може ли да е нещо по компютъра? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #2 Отговорено 1 Февруари, 2011 Аз Хонда със стъпков мотор още не съм виждал. Може от дебитомера да е! Я иди на някой майстор, който е виждал РАЗГЛОБЕНА Хонда! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo099 1 #3 Отговорено 1 Февруари, 2011 най-интересното е ,че не се знае въпросната хонда с какъв мотор е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Royal 5 #4 Отговорено 1 Февруари, 2011 Съжалявам, пропуснах най важното:Става въпрос за Honda Accord UK Type 1.8 116 hp 1996 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #5 Отговорено 1 Февруари, 2011 Колега, хонда, както казаха колегите, няма стъпков мотор. Има нещо друго, което играе подобна роля, но се казва IACV (Idle Air Control Valve). Като цяло преди да предприемаш каквото и да е, трябва да почистиш него и дроселовата клапа. Има още един клапан, който може да има значение в случая, казва се FITV, малко повече за тях тук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
low_rider 0 #6 Отговорено 1 Февруари, 2011 тука е описано много подробно за аномалийте на ниски обороти и за гасненето http://ecomodder.com/forum/showthread.php/honda-iacv-explained-967.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Version84 29 #7 Отговорено 1 Февруари, 2011 Аз лично съм сменял IACV.Няма да обяснявам поради какви причини ,защото не е по темата,но общото взето отнема 10мин.Купих го за 60 или 80лв не помня вече.Нямаше нужда да рестартирам ecu-то или да правя някакви допълнителни настройки на IACV клапана,заработи си и карам с него вече половин година без проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #8 Отговорено 13 Февруари, 2011 (Редактирано) Имах същия проблем с оборотите и на мен маистор ми каза ,че трябва нов стъпков мотор,но колегите казаха,че хонда нямат стъпков мотор и ми препоръчаха следното:1 Сваляне и почистване на IACV-то с контактен спрей.2Сваляне и почистване на дросела,развиване и почистване на болтчето което регулира ОБОРОТИТЕ НА ПРАЗЕН ХОД.3 Свалих и почистих и някаква част която се намираше до EACV-то.п.п.Някои може ли да ми каже коя е тази част която съм почистил намира се като застанеш срещу мотора точно отдясно на 2 сантиметра.Става въпрос за Ф20А4 Каквото и да е било не му е било излишно почистването,но ми стана лиубопитно. Редактирано 13 Февруари, 2011 от pikaso906 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Royal 5 #9 Отговорено 20 Февруари, 2011 (Редактирано) Имаше ли ефект? Редактирано 20 Февруари, 2011 от fenabg цитати Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A 1 #10 Отговорено 20 Февруари, 2011 Колега проблема не е в ЕАЦВ. Това, за което говориш е често срещан проблем и не само при Акорд. И при мен е така. Има теми по въпроса с описано какво сме сменяли и няма никакъв ефект- мистерия.Аз съм със смукателен колектор от Н23 - пълен комплект. Само дюзите са от Ф18-ката и проблема продължава. Ако беше по-близо бих ти дал да пробваш моя стария клапан за няколко дни за да се убедиш. Не си харчи парите напразно. Не успях да намеря старата тема /и аз бях писал там/ за да не си харчиш парите за неща, които са изпробвани и нямат ефект.Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #11 Отговорено 20 Февруари, 2011 Имаше ли ефект? Да има.Преди като карам и изклЮча от скорост понякога изгасва и не ги държи добре. Сега се оправиха и не помръдват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Royal 5 #12 Отговорено 22 Февруари, 2011 Много ме дразни тоя проблем.... Лятото го няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #13 Отговорено 22 Февруари, 2011 Имаше ли ефект? Да има.Преди като карам и изклЮча от скорост понякога изгасва и не ги държи добре. Сега се оправиха и не помръдват. Виждам,че някои ме е поправил не пиша буквата преди Я,защото я нямам на клавиатурата не,че не знам кога се пише. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #14 Отговорено 10 Март, 2011 Колеги аз лично на акорда имах проблем с гаснене след запалване което се явяваше при много студено време,предполагам че проблема идваше от това че спиралата в IACV-то се губи еластичноста си в студено време и и трябват няколко секунди да заработи адекватно,именно за това задържаики оборотите с педала за газта за няколко секунди решава проблема.При мен лично проблема изцяло изчезна с регулирне от винта(шестограм) отстрани на IACV но трябва да се прави много внимателно и да се запомни първоначалната му позиция-вече 30000км. откакто сам го пипнал не съм се срещал с проблема нито зимата нито лятото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове