Jump to content
Royal

Някой сменял ли е стъпков мотор?

Recommended Posts

Един приятел ми каза, че проблема с гасненето на колата при студено време може да е от стъпковия мотор и ми го дава за 80 лв. Според вас възможно ли е това да е причината? При студено време се случва следното: Паля, колата вдига обороти, достига до 1500 и падат до 0, колата си гасне. При повторно палене, всичко е наред. Интересното е, че когато държа с крака на 2000 оборота за 10-15 секунди колата се оправя, но ми се струва доста по несигурна в оборотите. Друго си е когато я запаля за 2 път.. Може ли да е нещо по компютъра?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз Хонда със стъпков мотор още не съм виждал. :lol: Може от дебитомера да е! :lol::honda: Я иди на някой майстор, който е виждал РАЗГЛОБЕНА Хонда! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-интересното е ,че не се знае въпросната хонда с какъв мотор е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, пропуснах най важното:Става въпрос за Honda Accord UK Type 1.8 116 hp 1996

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, хонда, както казаха колегите, няма стъпков мотор. Има нещо друго, което играе подобна роля, но се казва IACV (Idle Air Control Valve).

Като цяло преди да предприемаш каквото и да е, трябва да почистиш него и дроселовата клапа.

Има още един клапан, който може да има значение в случая, казва се FITV, малко повече за тях тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тука е описано много подробно за аномалийте на ниски обороти и за гасненето http://ecomodder.com/forum/showthread.php/honda-iacv-explained-967.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съм сменял IACV.Няма да обяснявам поради какви причини ,защото не е по темата,но общото взето отнема 10мин.Купих го за 60 или 80лв не помня вече.Нямаше нужда да рестартирам ecu-то или да правя някакви допълнителни настройки на IACV клапана,заработи си и карам с него вече половин година без проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем с оборотите и на мен маистор ми каза ,че трябва нов стъпков мотор,но колегите казаха,че хонда нямат стъпков мотор и ми препоръчаха следното:1 Сваляне и почистване на IACV-то с контактен спрей.2Сваляне и почистване на дросела,развиване и почистване на болтчето което регулира ОБОРОТИТЕ НА ПРАЗЕН ХОД.3 Свалих и почистих и някаква част която се намираше до EACV-то.п.п.Някои може ли да ми каже коя е тази част която съм почистил :lol: намира се като застанеш срещу мотора точно отдясно на 2 сантиметра.Става въпрос за Ф20А4 Каквото и да е било не му е било излишно почистването,но ми стана лиубопитно.

Редактирано от pikaso906

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Имаше ли ефект? Редактирано от fenabg
цитати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега проблема не е в ЕАЦВ. Това, за което говориш е често срещан проблем и не само при Акорд. И при мен е така. Има теми по въпроса с описано какво сме сменяли и няма никакъв ефект- мистерия.Аз съм със смукателен колектор от Н23 - пълен комплект. Само дюзите са от Ф18-ката и проблема продължава. Ако беше по-близо бих ти дал да пробваш моя стария клапан за няколко дни за да се убедиш. Не си харчи парите напразно. Не успях да намеря старата тема /и аз бях писал там/ за да не си харчиш парите за неща, които са изпробвани и нямат ефект.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше ли ефект?

 

Да има.Преди като карам и изклЮча от скорост понякога изгасва и не ги държи добре. Сега се оправиха и не помръдват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ме дразни тоя проблем.... Лятото го няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Имаше ли ефект?

 

Да има.Преди като карам и изклЮча от скорост понякога изгасва и не ги държи добре. Сега се оправиха и не помръдват.

 

Виждам,че някои ме е поправил :hondarulez: не пиша буквата преди Я,защото я нямам на клавиатурата не,че не знам кога се пише.:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз лично на акорда имах проблем с гаснене след запалване което се явяваше при много студено време,предполагам че проблема идваше от това че спиралата в IACV-то се губи еластичноста си в студено време и и трябват няколко секунди да заработи адекватно,именно за това задържаики оборотите с педала за газта за няколко секунди решава проблема.При мен лично проблема изцяло изчезна с регулирне от винта(шестограм) отстрани на IACV но трябва да се прави много внимателно и да се запомни първоначалната му позиция-вече 30000км. откакто сам го пипнал не съм се срещал с проблема нито зимата нито лятото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...