hondaraa 10 #1 Публикувано 28 Януари, 2011 Здравейте колеги имам въпрос ... Тъй като колата ми е доста пипана и след като ходих на елкон ми казаха да изпиля делкото защото не и стига аванс на колата . Изпилих го на максимум колкото позволява и го дадох на макс , но сега клапаните се чуват и колата не върви както трябва , от зад мирише на суров бензин и има много детонаций ... До тук всичко е нормално , все пак съм дам много предверение , но след като отидох на диагностика , хората ми казаха : Ооо ние можем само да ти го направим на заводското , не можем да го настроим според колата ?! Та имам нужда от помощ , дали сам ще мога и ако да как , или ако не мога кой и къде може ?От Пловдив съм . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 28 Януари, 2011 Колега виж си първо белезите на шайбата на кол.вал и разпр.вал дали съвпадат и после се занимавай с делкото.Надявам се знаеш как трябва да са белезите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #3 Отговорено 28 Януари, 2011 За каква кола/двигател става дума ?! Няма заводски двигател, на който делкото (с което е излязъл от завода) да трябва да се пили ,че да дойде центровката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondaraa 10 #4 Отговорено 28 Януари, 2011 Заводски не е двигателя както съм написал , а е доста пипан и от доста хора/майстори чух че не стига аванса пък и не е нещо което не може да се върне в заводски вид ... Но не мисля че заводската центровка ми върши работа .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #5 Отговорено 28 Януари, 2011 Хубаво колата е пипана,но двигателят какъв е ? Свършиха кристалните топки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #6 Отговорено 28 Януари, 2011 вадете бобааааа ко и е толкоз пипаното на тъз колица бре колега? и ко толкоз сте пипали, че сега не мой да върви и като заводска? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondaraa 10 #7 Отговорено 29 Януари, 2011 (Редактирано) D15B7 на 2500км. след основен ремонт със всичко нужно сменено че да е като нов двигателя...Промените са следните:Глава пилема 2десети , спортни иридиеви свещи +кабели , спортен колектор 4-2-1 +генерация на 55мм.+1 метър на 63мм.спортен резонатор+спротно крайно гърне на 63мм.Интейк филтур +тръба спротни,изпилен дросел от 58мм.на 62мм.под формата на фуния,изпилено делко,раздвижна ролка , по голяма бенз.помпа сменена рейка на инжекторите и други неща за които не се сещам ....Поздрави .бтв.върви повече от доста по мощни коли , но не е максимума който може .... Редактирано 29 Януари, 2011 от hondaraa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #8 Отговорено 29 Януари, 2011 (Редактирано) раздвижна ролка Погледни съвпадат ли белезите,долу на шайбата и горе на ролката.Ако там всичко е ок,смени сервиза голямата философия ,да я светнат със стробоскоп П.П:Струва ми се ,че при тези промени по двигателя ,трябва да се успее да се настроят градусите от делкото, без да се пили. Редактирано 29 Януари, 2011 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #9 Отговорено 29 Януари, 2011 по голяма бенз.помпа сменена рейка на инжекторите Със стоковия горивен регулатор ли си, или някакъв тюнинг?Раздвижната ролка в какво положение е?Моето предположение е, че след като си сгъстил мотора, ти трябва по-скоро закъснение, отколкото предварение. В каква посока въртиш делкото? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondaraa 10 #10 Отговорено 29 Януари, 2011 От фаровете към стоповете въртя делкото ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #11 Отговорено 29 Януари, 2011 Колега делкото не се наглася и върви нит от фаровете към стоповете, нито обратно.... Има си уред за тази цел, с който се настройва - стробоскоп Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondaraa 10 #12 Отговорено 30 Януари, 2011 Ясно ми е , въртя беше образно казано . Ще се търси стробоскоп ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #13 Отговорено 31 Януари, 2011 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56229&st=0&p=1057180953&hl=%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BF&fromsearch=1entry1057180953 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #14 Отговорено 31 Януари, 2011 (Редактирано) Само аз ли не видях промени по колата дето да изискват раздвижена ролка, пилене на делко и т.н. Ако питаш мен е омазано зацепването с тая ролка и от там бяга центровката. Отделно тая ролка в случая не ти трябва. И като гледаш белезите на раздвижената ролка имай в предвид че в по-голямата част от случаите не съвпадат с тези на оригиналната шайба. Редактирано 31 Януари, 2011 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове