navis 0 #1 Публикувано 26 Януари, 2011 Здравейте,значи планувам покупка на нова кола. Изборът ми се е свел до Lancer 1.8 и Civic Sedan 1.8.Ако може да получа някакво мнение, ще ви бъда благодаренПоздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clinku 48 #2 Отговорено 26 Януари, 2011 кажи точно кой модел/двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiko 24 #3 Отговорено 26 Януари, 2011 Ами сега?Конкретизирай малко нещата това сивик седан 1.8 и лансер 1.8 е много общо понятие! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
navis 0 #4 Отговорено 26 Януари, 2011 Ами и двете са бензинови, от магазина...и двете ги водят около 140 коня.Какво друго да кажа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PIKap 213 #5 Отговорено 26 Януари, 2011 кои са годините колега? Задай си въпроса както трябва. Все пак ти ще купуваш кола, а не ние. Като купуваш колите само марката ли гледаш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
navis 0 #6 Отговорено 26 Януари, 2011 кои са годините колега? Задай си въпроса както трябва. Все пак ти ще купуваш кола, а не ние. Като купуваш колите само марката ли гледаш?Става въпрос за чисто нови коли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sCoff 38 #7 Отговорено 26 Януари, 2011 Сядаш и пробваш кое ти допада повече. Сивика (седан) е чудесен автомобил. Едва ли има голяма разлика в качеството и поддръжката след това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PIKap 213 #8 Отговорено 26 Януари, 2011 И 2та автомобила са страхотни, както казаха, пробвай ги и 2те, въпрос на вкус Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hienata 2 #9 Отговорено 26 Януари, 2011 хондето сигорно е по скапо,но аз сам за него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #10 Отговорено 26 Януари, 2011 Имам преки наблюдения върху два броя от актуалния модел Лансер купени от Балкан Стар преди някъде 2 години. Едната е 1.8 бензин, автоматик с изминати около 80к км, другата 2.0 турбодизел на ФВ 6 ръчни скорости и навъртяни почти 50к км. Колите са с предпоследното ниво на обурудване и досега не са създавали ядове. Само на дизелака му смениха един лагер на главина по гаранция, другото са консумативи. Субективно дизела върви много повече, но като застанат една до друга на старт бензинката е с една броня по-бърза. Това го отдавам на скоростната кутия, с която Мицубиши са ударили десетката. Води се адаптивна и се адаптира към стила на каране. Факт е, че бензинката се кара в пъти по-леко и приятно от дизелака, но той харчи по-малко. Бензина гори поне 7/100 извънградско и 11/100 в София срещу 6/100 и 9/100 за дизела. Естествено, че и двете могат да харчат по-малко, но аз нямам нерви да видя колко . На колегата пуснал темата му препоръчвам да покара и двете, но преди да реши окончателно да види дали случайно Сивика не е произведен в Англия. Ако е така гласувам с 2 ръце за Мицубишито, на което рамата му със сигурност започва с J Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #11 Отговорено 26 Януари, 2011 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=28919&st=0&p=267908&hl=lancer&fromsearch=1entry267908 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PIKap 213 #12 Отговорено 26 Януари, 2011 (Редактирано) Не, че нещо колега, но в темата, която си дал автомобилите са различни. Едно че са друга година(темата е от 2008) и второ са различни двигатели, като коне и кубатура Казвам го, за да не се обърка авторът на тази тема. Редактирано 26 Януари, 2011 от PIKap Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #13 Отговорено 26 Януари, 2011 Така е, но все пак има доста информация не само за двигателите. Поколението на колите е същото, материалите са същите, единствено мотора на Лансъра е друг. Да си прецени сам дали ще му е полезно инфото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
predatov 58 #14 Отговорено 26 Януари, 2011 Точно тая вечер обсъждахме с мой приятел, тия новите Лансари.Моя приятел работи в сервиз жичкаджия и при тях днес е идвал такъв Лансар. Сопственика бил супер разочарован от материалите и сглобката на модела. Колата е закупена преди два месеца и вече скърцат много неща от интериора. А отдолу по окачването също много скърцало тампони и други тем подобни. Ушетата на гърнетата и разни други части започнали да корозират и всичко чукало и скърцало човека бил много разочарован. Но, искам да кажа, че аз несъм пряк свидетел и ползвател на въпросния Лансар и само казвам, какво е видял и усетил, моя приятел. Така, че може някой с пряк допир с въпросната кола да се искаже като по компетентен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
peterk 21 #15 Отговорено 26 Януари, 2011 Здрасти,Родителите ми си взеха Лансер самоче 1.5, преди близо 3 години (след месец му свършва гаранцията).До сега освен годишно обслужване нищо друго не е правено. Колата си е доста стегната и чак предимесец започна да се появя леко скърцане от към таблото, но е много слабо и не винаги. Окачването и след 3 години е доста стегнато се едно си е ново чак ми е чудно след всичко дето съм чел за новитеколи...За град си е идеален тоя двигател, но за извън градско 1.8 предполагам ще е доста по-добре. Външния вид мен лично ме кефи доста повече от сивика. Интериора като влязах за пръв път ми направи впечатление, че еот евтина пластмаса, ма преди това на изложението бях седял в акорд 7 еxecutive с кожа навигация и вътреси беше класи над лансера. Точно тия лансери са адски шумни вътре чува се едно неприятно жужене от гърнето и от гумите. Сега знам, чеса имали фейслифт и приятел на баща ми си е взел такав и подчертаваше, че са ги шумоизолирали по-добре, но не съм се возил че да ги сравня реално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tsurko 39 #16 Отговорено 26 Януари, 2011 Един приятел кара точно такъв Lancer 1.8, най-високо ниво на оборудване. Лично на мен колата ми допада. От 8мата генерация съм се возил само на хечбека и ми се струва, че Лансъра е с една идея по-голям.Също Сивика беше с 6 скорости, а Лансъра е с 5. За вървеж не мога да коментирам - стува ми се, че Лансъра беше по-пъргав в ниските обороти, но разликата във времето беше голяма, та може да се заблуждавам. Пък и кой кара Хонда в ниските обороти в крайна сметка Те нали са за ниския разход в града. Мухаха.Успех с избора и задължително да се похвалиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DJ Tymbi 2 #17 Отговорено 26 Януари, 2011 Точно тая вечер обсъждахме с мой приятел, тия новите Лансари.Моя приятел работи в сервиз жичкаджия и при тях днес е идвал такъв Лансар. Сопственика бил супер разочарован от материалите и сглобката на модела. Колата е закупена преди два месеца и вече скърцат много неща от интериора. А отдолу по окачването също много скърцало тампони и други тем подобни. Ушетата на гърнетата и разни други части започнали да корозират и всичко чукало и скърцало човека бил много разочарован. Но, искам да кажа, че аз несъм пряк свидетел и ползвател на въпросния Лансар и само казвам, какво е видял и усетил, моя приятел. Така, че може някой с пряк допир с въпросната кола да се искаже като по компетентен. Зависи, първите Лансери ги произвеждат в Япония, след това - в Холандия, ако е купен от БГ за цена около 27 -30 хил. лв. значи е холандско производство и както винаги е със скапаната сглопка........друго си е с 2.4 МИВЕК мотора ,там и вървенето е друго и сглопката е друга ,има и такива Лансери Ралиарт с 220 коня ..............И Хондите имат корозиращи части околко гривната на гърнето и по задната част на ушите за ст. щанга......... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
navis 0 #18 Отговорено 29 Януари, 2011 Здравейте,поразпитах тук-таме. И ми казаха, че новите Civi-ци имат някъкъв проблем със скоростните кутии. Каква е истината?Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red 4 #19 Отговорено 29 Януари, 2011 Дилема : сивика или лансера? Ами...... Хондата прилича на обърнат леген с макферсон и скърцащо табло ( за която се чуват все повече и повече критики по отношение качество и надеждност във форума). А Митсубишито прилича на овца във вълча кожа... пластмасата вътре е като във Дачия Логан . Имах познат с 1,8 (продаде я успешно) , вярно е че е шумна, по-лошото обаче е - че си е само шумна - бучи ама не върви. В тоя ценови диапазон, по-добър избор ми се вижда Мазда 3 , 2,0сс, 151 коня. Ако не се лъжа този модел оглавяваше класациите по надеждност заедно с мазда 6.С голямо съжаление признавам, че ако стоях пред подобна дилема не бих избрал Хондата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
navis 0 #20 Отговорено 5 Февруари, 2011 Благодаря за ви мненията...реших да взема по-стара кола по-висок клас...спрял съм се на Acord или Alfa 159. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #21 Отговорено 5 Февруари, 2011 Благодаря за ви мненията...реших да взема по-стара кола по-висок клас...спрял съм се на Acord или Alfa 159.Карам първата - дизел, а приятелка кара втората- висок клас - бензин , често и аз, така че...Но щом си решил - късмет ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #22 Отговорено 6 Февруари, 2011 Благодаря за ви мненията...реших да взема по-стара кола по-висок клас...спрял съм се на Acord или Alfa 159.Тук вече няма какво толкова да му мислиш. Не че Алфата е лоша кола, но един Акорд ще ти спести доста главоболия без да се лишаваш съвсем от "удоволствието от шофирането".Ако не става въпрос за ежедневна кола, а за бегачка, която да караш в слънчевите неделни следобеди Алфата е за предпочитане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове