Jump to content
dan 777

високи обороти след почистване на дросел

Recommended Posts

здравейте колеги! имам следния проблем след като почистих дросела и iacv датчика ми се вдигнаха много оборотите какво може да съм объркал за да се случва това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото си спомням трябва и да се ресетне ЕКУ-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

даже и откачих iacv то нагласих оборотите на около550 и след това го закачих и ресетнах но пак нишо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жилото за газ-та да не е много опънато ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не даже го оставих малко по хлабаво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема е че като карам и я изключа от скорост и държи около 1500 оборота на място ги сваля до 1000 1100 когато е загряла

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ппробвай пак да регулираш от винта на дросела за празен ход.Ако пак не става вероятно при почистването на дросела си изкривил самата клапа и сега влиза(пропуска) повече въздух при напълно затворена клапа.Каква точно ти е колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5 vtec-е 95година англичанка

не мисля че съм я изкривил защото като пръсках със спрея клапата беше затворена и течността едва едва проникваше през нея

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулирай си TPS-a

ще прозвучи можеби смешно но нз къде се намира това TPS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И с мултицет става , ама не е работа за тебе де. Другото което е , че не си сигурен дали е от него проблема. Но ако толкова ти се занимава стойностите са: измерване м/у 1 и 2 клема -- 0.5 V при напълно затворена и 4.5 V при напълно отворена. М/у 1 и 3 -- 5 V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сам няма да можеш да регулиташ TPS-а. Много е възможно проблемът ти да е от него.Аз имах подобен проблем след смяня на дросела. По-добре потърси сервиз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок ще потърся някой но въобще не ми се ходи по тези прехвалени сервизи:wacko: а има някакъв проблем ако покарам малко така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай гарнитурката на ЕАЦВ-то дали е там,да не да е паднала случайно.ТПС-а мисля че беше занитен,в смисъл не може да го буташ,освен ако не махнеш нитовете и сложиш болтчета :wacko:Колегата ти е дал стойностите на напреженията на отделните кабели,може да ги примериш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никакъв проблем да я караш така няколко дни.Но е добре да си я оправиш множко е това 1100об.мин.Покарай може пък да се стабилизират оборотите и да паднат под 1000.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега каква е гарнитурата на ЕАЦВ само гумените пръстенчета ли или има и някъква хартиена защото аз имах само гумени пръстени

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за гумените пръстени става на въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали оборотите са регулирани при достигната работна темп. на двигателя (и без консуматори)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе споко караи 1, 2 месеца и ще се оправат само оборотите няма грижи !!! :lol:

Редактирано от kudraviq_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

регулирах ги след като включи перката и без никакви консуматори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам някакви съмнения но нз дали са правилни??? преди да почистя дросела точно под клапата имаше дебел нагар но не погледнах нали се вижда светлина през него след като я почистих нагара го премахнах целия и тогава видях че минава много леко светлинка през клапата и сега си мисля че трябва да се регулира това нещо нз. четох в една тема че 1нет точно така регулирал клапите като я направи да минава съвсем леко светлина през нея но в моя случей може да е по голям процепа нз

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр колеги моят проблем все още не се оправя. изчаках колата няколко дни така да поработи но нищо пак са си високи тези оборотчета??? знае ли някой колко горе долу трябва да е развито бронзовото болче "байпаса" защото моето е почти до дупка завито?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А знае ли някой ,дали ти е верен оборотомера ,колега.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какви оборотомери,то и на ухо се чува сигурно че е високо над празен ход.колега,те моторчетата за празен ход са две.едното е това с о-пръстените дето е по-лесно за сваляне и чистене.имаш друго моторче под самия дросел дето са ти били нагарите.то отговоря точно за high speed idle ако не се лъжа.отвори си го и него,почисти го хубаво.там е биметална прастина,няма букси никакви.има и гарнитурка обаче,която ако е скъсана може да те бъзика.ако там му изрежеш клингиритена гарнитурка и го запушиш напълно както съм направил на бегачката аз,няма въобще да ти вдига обороти над 1000 дори при студена кола.но не ти го препоръчвам за кола дето я караш всеки ден.свали,изчисти,инспектирай неговата гарнитурка.държи се на две болтчета захванати отдолу към дросела.в него има вход и изход на охл. течност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз нямам такова нещо заради това свалях дросела повторно и видях че такова нещо няма на моя дросел много се очудих даже като видях че няма нз има само вход и изход на ечност друго няма търсих го другаде но него открих нз

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,Скоро ми се наложи да си сменя IACV-то.Докато търсех нов клапан бях затапил старият и регулирах оборотите механично,чрез бронзовото винтче,но дори тогава не беше завито и до половина.Сега след като си смених IACV това винтче ми е развито почти до край.Може да си поиграеш с него да видиш какво ще стане ако го развиеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок колега ще пробвам да видя какво ще стане

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема е че като карам и я изключа от скорост и държи около 1500 оборота на място ги сваля до 1000 1100 когато е загряла

Може да прозвучи глупаво но и при мене беше така и ми казаха да покарам по далго време и ще се възстановят оборотите и след 40-50 км. каране всичко си стана нормално!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...