dan 777 1 #1 Публикувано 25 Януари, 2011 здравейте колеги! имам следния проблем след като почистих дросела и iacv датчика ми се вдигнаха много оборотите какво може да съм объркал за да се случва това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #2 Отговорено 25 Януари, 2011 До колкото си спомням трябва и да се ресетне ЕКУ-то. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan 777 1 #3 Отговорено 25 Януари, 2011 ресетнах го и нищо не става Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan 777 1 #4 Отговорено 25 Януари, 2011 даже и откачих iacv то нагласих оборотите на около550 и след това го закачих и ресетнах но пак нишо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #5 Отговорено 25 Януари, 2011 Жилото за газ-та да не е много опънато ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan 777 1 #6 Отговорено 25 Януари, 2011 не даже го оставих малко по хлабаво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan 777 1 #7 Отговорено 25 Януари, 2011 проблема е че като карам и я изключа от скорост и държи около 1500 оборота на място ги сваля до 1000 1100 когато е загряла Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #8 Отговорено 25 Януари, 2011 Ппробвай пак да регулираш от винта на дросела за празен ход.Ако пак не става вероятно при почистването на дросела си изкривил самата клапа и сега влиза(пропуска) повече въздух при напълно затворена клапа.Каква точно ти е колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan 777 1 #9 Отговорено 25 Януари, 2011 1.5 vtec-е 95година англичанка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XauMaHaTa 0 #10 Отговорено 25 Януари, 2011 Регулирай си TPS-a Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan 777 1 #11 Отговорено 25 Януари, 2011 1.5 vtec-е 95година англичанкане мисля че съм я изкривил защото като пръсках със спрея клапата беше затворена и течността едва едва проникваше през нея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan 777 1 #12 Отговорено 25 Януари, 2011 Регулирай си TPS-aще прозвучи можеби смешно но нз къде се намира това TPS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #13 Отговорено 25 Януари, 2011 Регулирай си TPS-aще прозвучи можеби смешно но нз къде се намира това TPS http://alfa.kachi-snimka.info/images/bfi1295976642u.jpg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan 777 1 #14 Отговорено 25 Януари, 2011 а как се регулира това нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #15 Отговорено 25 Януари, 2011 И с мултицет става , ама не е работа за тебе де. Другото което е , че не си сигурен дали е от него проблема. Но ако толкова ти се занимава стойностите са: измерване м/у 1 и 2 клема -- 0.5 V при напълно затворена и 4.5 V при напълно отворена. М/у 1 и 3 -- 5 V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #16 Отговорено 25 Януари, 2011 Сам няма да можеш да регулиташ TPS-а. Много е възможно проблемът ти да е от него.Аз имах подобен проблем след смяня на дросела. По-добре потърси сервиз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan 777 1 #17 Отговорено 25 Януари, 2011 ок ще потърся някой но въобще не ми се ходи по тези прехвалени сервизи а има някакъв проблем ако покарам малко така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #18 Отговорено 25 Януари, 2011 Прегледай гарнитурката на ЕАЦВ-то дали е там,да не да е паднала случайно.ТПС-а мисля че беше занитен,в смисъл не може да го буташ,освен ако не махнеш нитовете и сложиш болтчета Колегата ти е дал стойностите на напреженията на отделните кабели,може да ги примериш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #19 Отговорено 25 Януари, 2011 Няма никакъв проблем да я караш така няколко дни.Но е добре да си я оправиш множко е това 1100об.мин.Покарай може пък да се стабилизират оборотите и да паднат под 1000. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan 777 1 #20 Отговорено 25 Януари, 2011 колега каква е гарнитурата на ЕАЦВ само гумените пръстенчета ли или има и някъква хартиена защото аз имах само гумени пръстени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #21 Отговорено 25 Януари, 2011 Точно за гумените пръстени става на въпрос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #22 Отговорено 25 Януари, 2011 А дали оборотите са регулирани при достигната работна темп. на двигателя (и без консуматори)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kudraviq_ 6 #23 Отговорено 26 Януари, 2011 (Редактирано) абе споко караи 1, 2 месеца и ще се оправат само оборотите няма грижи !!! Редактирано 26 Януари, 2011 от kudraviq_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan 777 1 #24 Отговорено 26 Януари, 2011 регулирах ги след като включи перката и без никакви консуматори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan 777 1 #25 Отговорено 26 Януари, 2011 аз имам някакви съмнения но нз дали са правилни??? преди да почистя дросела точно под клапата имаше дебел нагар но не погледнах нали се вижда светлина през него след като я почистих нагара го премахнах целия и тогава видях че минава много леко светлинка през клапата и сега си мисля че трябва да се регулира това нещо нз. четох в една тема че 1нет точно така регулирал клапите като я направи да минава съвсем леко светлина през нея но в моя случей може да е по голям процепа нз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan 777 1 #26 Отговорено 29 Януари, 2011 здр колеги моят проблем все още не се оправя. изчаках колата няколко дни така да поработи но нищо пак са си високи тези оборотчета??? знае ли някой колко горе долу трябва да е развито бронзовото болче "байпаса" защото моето е почти до дупка завито? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #27 Отговорено 29 Януари, 2011 А знае ли някой ,дали ти е верен оборотомера ,колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #28 Отговорено 29 Януари, 2011 какви оборотомери,то и на ухо се чува сигурно че е високо над празен ход.колега,те моторчетата за празен ход са две.едното е това с о-пръстените дето е по-лесно за сваляне и чистене.имаш друго моторче под самия дросел дето са ти били нагарите.то отговоря точно за high speed idle ако не се лъжа.отвори си го и него,почисти го хубаво.там е биметална прастина,няма букси никакви.има и гарнитурка обаче,която ако е скъсана може да те бъзика.ако там му изрежеш клингиритена гарнитурка и го запушиш напълно както съм направил на бегачката аз,няма въобще да ти вдига обороти над 1000 дори при студена кола.но не ти го препоръчвам за кола дето я караш всеки ден.свали,изчисти,инспектирай неговата гарнитурка.държи се на две болтчета захванати отдолу към дросела.в него има вход и изход на охл. течност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan 777 1 #29 Отговорено 29 Януари, 2011 колега аз нямам такова нещо заради това свалях дросела повторно и видях че такова нещо няма на моя дросел много се очудих даже като видях че няма нз има само вход и изход на ечност друго няма търсих го другаде но него открих нз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Version84 29 #30 Отговорено 29 Януари, 2011 Здравей колега,Скоро ми се наложи да си сменя IACV-то.Докато търсех нов клапан бях затапил старият и регулирах оборотите механично,чрез бронзовото винтче,но дори тогава не беше завито и до половина.Сега след като си смених IACV това винтче ми е развито почти до край.Може да си поиграеш с него да видиш какво ще стане ако го развиеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan 777 1 #31 Отговорено 30 Януари, 2011 ок колега ще пробвам да видя какво ще стане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VatoOo 11 #32 Отговорено 14 Февруари, 2011 проблема е че като карам и я изключа от скорост и държи около 1500 оборота на място ги сваля до 1000 1100 когато е загряла Може да прозвучи глупаво но и при мене беше така и ми казаха да покарам по далго време и ще се възстановят оборотите и след 40-50 км. каране всичко си стана нормално!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове