vlatku 1 #1 Публикувано 19 Януари, 2011 (Редактирано) Моя мотор е D15Z1 и смятам да му сменя главата заедно със смукателен и изпускателен колектор от D16Z6.Въпроса ми е трябва ли да се смени задължително компютъра и делкото или може да си ползвам моите? Редактирано 19 Януари, 2011 от vlatku Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #2 Отговорено 19 Януари, 2011 Изобщо не става този swap и освен това използвай търсачката! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #3 Отговорено 19 Януари, 2011 Изобщо не става дали ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #4 Отговорено 19 Януари, 2011 Всичко става колега, ама за да се разтръгне ще трябва и буталата да смениш с малко по-високи или поне равни, че тия приличат на чаши Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlatku 1 #5 Отговорено 20 Януари, 2011 Всичко става колега, ама за да се разтръгне ще трябва и буталата да смениш с малко по-високи или поне равни, че тия приличат на чаши Ммммда,след много ровене из Гугъл горе долу разбрах, че няма да стане точно така както си мислех.Доколкото разбирам поради факта, че на 1.D16Z6 главата е с много гоолеми камери сместа ще е много бедна и затова няма да има нужния резултат.2.Обаче виждам, че D16Y8 е с по-малки камери което предполагам е по - дбрия рариант или съм в грешка.3.Четох също, че буталата на Y8 ставало да се сложат в блока на моя мотор, това вярно ли е?На първо време мисля да сменя само смукателния колектор с такъв от Y8 като вече намерих кой да ми портне главата.Какво да очаквам от това, ще има ли ефект?Докато това стане се надявам да съм намерил вариант с който да мога да кача малко мощността на моя мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CiviC PoweR 46 #6 Отговорено 20 Януари, 2011 Д15з1+глава д16з6+смукател и изпускател от д16з6 = д15б фабрично излизащ от завода на хонда(130коня) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 20 Януари, 2011 Мда ,обаче мърмота се умори вече да сгъва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CiviC PoweR 46 #8 Отговорено 20 Януари, 2011 е да,буталата са малко по различни,но биелата е същата,ангренажа е същия,ролката същата,само буталата са по малко вдлъбнати. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #9 Отговорено 20 Януари, 2011 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=9128&st=15 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #10 Отговорено 20 Януари, 2011 е да,буталата са малко по различни,но биелата е същата,ангренажа е същия,ролката същата,само буталата са по малко вдлъбнати.Малко, малко, колко да е малко...Колкото да падне степента на сгъстяване под 8.http://www.zealautowerks.com/dseries.htmlНа D15B буталатa мисля че са P08. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #11 Отговорено 20 Януари, 2011 Д15з1+глава д16з6+смукател и изпускател от д16з6 = д15б фабрично излизащ от завода на хонда(130коня)не е точно така Ако искаш може да поспорим Буталата нямат нищо общо.... Разпределителния вал няма нищо общо..... изпускателя до колкото съм запознат (не съм 100% сигурен) и той няма общо А ECU-то пък хич Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #12 Отговорено 20 Януари, 2011 (Редактирано) Може да си метне един вал и кобилици и комп от з6 и ще се поотпуши във високите. Ама да не забравяме че (кой го казваше това ?) това все пак е "Компрес на дървен крак" Изпускателя може да го дари на някой тунер дето гласи турбинка Редактирано 20 Януари, 2011 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CiviC PoweR 46 #13 Отговорено 20 Януари, 2011 Д15з1+глава д16з6+смукател и изпускател от д16з6 = д15б фабрично излизащ от завода на хонда(130коня)не е точно така Ако искаш може да поспорим Буталата нямат нищо общо.... Разпределителния вал няма нищо общо..... изпускателя до колкото съм запознат (не съм 100% сигурен) и той няма общо А ECU-то пък хич С кое няма нищо общо??? .... За буталата написах, че не са такива...но главата и изпускателя на Д15Б с единия В-тек соленоид са същите като на Д16З6.И двете глави са с код Р08 ... има няколко разновидности на вал от Д16З6, които са с по-тънки гърбици и съвпадат с вала от Д15Б глава с код Р08 - 1 ... а за ECU-то не зъм запознат и няма да споря но мисля, че П08 не е мноо по-различно от П28 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #14 Отговорено 20 Януари, 2011 Сако ти говори за буталата на з1 и б . з1 въобще не го сравнявай с нищо друго освен з3. Ако направиш това дето си написал няма да се получи д15б ами едно голямо недоразумение, както е написал keel ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CiviC PoweR 46 #15 Отговорено 20 Януари, 2011 Е да но това ще се получи заради буталата ..аз казах че съм се объркал за тях... за всичко друго съм сигурен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #16 Отговорено 20 Януари, 2011 Дори и да го покажеш черно на бяло, или наяве няма как да убедиш най-големия тунер във форума. Идята да се направи "Хонда" не е била на Сойчиро Хонда, а на терориста, но това е тайна, да не го кажеш на някой 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #17 Отговорено 21 Януари, 2011 Д15з1+глава д16з6+смукател и изпускател от д16з6 = д15б фабрично излизащ от завода на хонда(130коня)не е точно така Ако искаш може да поспорим Буталата нямат нищо общо.... Разпределителния вал няма нищо общо..... изпускателя до колкото съм запознат (не съм 100% сигурен) и той няма общо А ECU-то пък хич С кое няма нищо общо??? .... За буталата написах, че не са такива...но главата и изпускателя на Д15Б с единия В-тек соленоид са същите като на Д16З6.И двете глави са с код Р08 ... има няколко разновидности на вал от Д16З6, които са с по-тънки гърбици и съвпадат с вала от Д15Б глава с код Р08 - 1 ... а за ECU-то не зъм запознат и няма да споря но мисля, че П08 не е мноо по-различно от П28P08-1 е единствения код на глава от d15b (моята е такава ) P08-....... (различно от 1) е кода на глава d16z6 ECU-то не е различно като конструкция да ПРосто на прав път си ама не заблуждавай хората как могат да получат D15b мотор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlatku 1 #18 Отговорено 21 Януари, 2011 Добре Не можах обаче да разбера правилно ли е твърдението, че единствения вариант при който мога да сложа глава от Д16З6 е да сменя и бутала за да се обогати сместа?А ако се сложи глава съответно с колекторите от Д16У8 няма ли да се задържи по-обогатена горивна смес и да отпадне смяната на бутала.Защото ако е само до смяна на глава и колектори не ми е нито много скъпо, нито ще се налага някой друг да ми пипа по колата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #19 Отговорено 21 Януари, 2011 Питай ония палячо най-отгоре Доста начетен и винаги пише някакви смехории vlatku , много бъркаш понятията. Прочети първо какво е богата и бедна смес, после виж какво е степен на сгъстяване. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlatku 1 #20 Отговорено 24 Януари, 2011 Може ли да се сложат бутала от D15b2/b7 в моя блок и какво още освен тях трябва да се смени в блока?Биели, лагери?Извинявам се за тъпите въпроси ама все още се мъча да си изясня много неща относно тия двигатели.Като не съм учил на времето . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #21 Отговорено 24 Януари, 2011 Да бутала от д15б2/7 може да се сложат на твоя двигател, но биелите трябва да си останат твоите. Блока също си остава твоя, реално погледнато играчката става прекалено много, но кефа цена нямал разправят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlatku 1 #22 Отговорено 24 Януари, 2011 Много ме зарадва с това нещо !!! На мен цялата процедура по смяна на буталата няма да ми струва нищо,(говоря за работата) защото си имам чичо доктор под ръка.А коя глава да взимам D16Z6 или D16y8 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #23 Отговорено 24 Януари, 2011 (Редактирано) Биелите на икономиците са 137 mm, а буталата от D15B2/7 са предвидени за 134 mm биели. Редактирано 24 Януари, 2011 от keel Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #24 Отговорено 24 Януари, 2011 ура по смяна на буталата няма да ми струва нищо,(говоря за работата) защото си имам чичо доктор под ръка.А коя глава да взимам D16Z6 или D16y8 ?Според мен D16z6Биелите на икономиците са 137 mm, а буталата от D15B2/7 са предвидени за 134 mm биели.Но въпреки това буталата стават без преправяне !!! Трябва само човек с преса или скоба да изкара буталните болтове ...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #25 Отговорено 24 Януари, 2011 Но въпреки това буталата стават без преправяне !!! Трябва само човек с преса или скоба да изкара буталните болтове ......Е, да, ако не те притеснява, че буталата стърчат с около 3mm над блока, няма проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlatku 1 #26 Отговорено 24 Януари, 2011 (Редактирано) Изпревари ме с този въпрос.Какво се случва като излизат толкова буталата над блока?А моя компютър ще може ли да управлява новата глава имам в предвид В-тека, защото все пак моя сега е икономик? Редактирано 24 Януари, 2011 от vlatku Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #27 Отговорено 24 Януари, 2011 Но въпреки това буталата стават без преправяне !!! Трябва само човек с преса или скоба да изкара буталните болтове ......Е, да, ако не те притеснява, че буталата стърчат с около 3mm над блока, няма проблем.Като следваме логиката ти, защо д16 мотори ги сгъстяват с бутала от д15.... Нали при д15 биелата е 3мм по-къса т.е буталния болт стои 3мм надолу следователно като сложиш бутала от д15 на д16 трябва да стърчат и те 3мм ??? Ем познавам няколко човека които карат с д15 бутала на д16 мотори където дължината на биелата е еднаква с дължината при икономика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #28 Отговорено 24 Януари, 2011 Компресионната височина на буталата е различна и затова разликата в дължината на кобилиците се компенсира от това. П.П. ЛИНК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlatku 1 #29 Отговорено 24 Януари, 2011 Добре е всичко, но ако разбирам правилно то: P03-010/PM3 P03-010/PM3 буталото на Д15Б2 total height: 61.76mm /compression height: 30.70mm P07-010 буталото на Д15З1 total height: 57.65mm /compression height: 27.75mm Буталото на Д15Б2 е и доста по високо, а като се сложи и на по дълги биели няма ли да стърчи доста повече над блока? Ако няма да окаже влияние поради това ,че главата има по големи горивни камери то каква гарнитура ще трябва да се ползва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #30 Отговорено 24 Януари, 2011 (Редактирано) Гледай само компр. височина на буталото - защото това е стърчащата част от центъра на буталния болт нагоре. Редактирано 24 Януари, 2011 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlatku 1 #31 Отговорено 24 Януари, 2011 В такъв случай само 3 мм. даже няма и толкова разлика.Стандартната гарнитура на Z6 ли се ползва или няква по различна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #32 Отговорено 24 Януари, 2011 Малко ли ти се вижда :lol: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlatku 1 #33 Отговорено 25 Януари, 2011 В такъв случай какво да разбирам?Трябва да се сменят буталата заедно с биелите за да са на същата височина ли какво ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове