Jump to content
driftking

ще издържи ли д15б2сток на турбо

Recommended Posts

здравейте въпроса ми е ще издържи ли стоковото моторче на хондата ако и се сложи някоя малка турбинка и до колко бара би издържала.както и как ще ми се отрази това върху разхода на гориво.благодаря предварително и ако може някой да извърши тази интервенция да ми пише на лично:honda::rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом питаш за разхода, значи не е за теб тая работа и не на сток няма смисъл. Ползата ще е толкова малка, че няма да си струва разходите.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С.С 9.2:1 0.4-0.5 бара ще държи. Ама не вярвам да изкараш повече от 125-135 коня на двг ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С.С 9.2:1 0.4-0.5 бара ще държи. Ама не вярвам да изкараш повече от 125-135 коня на двг ..ами колега на мен толкова ми трябва, не искам повече, но идеята ми е да върви малко повече. Не да се окаже, че храня БМВ, а храня кола 90 коня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една ВТЕК глава и пълна инжекция ти дават 130 коня какъв е смисъла от турбо тогава да не говорим че при нормално каране разхода може и да падне даже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най лесно слагаш 1.6 малкия втек или 1.6 ВТИ 160к.с и забравяш за турбо мурбо и т.н. Не знам колко си мислиш , че ще ти излезе 1 турбо конверсия,ама със сиг. няма да е хич малко пари....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чух някъде че е около 3 бинки със настроиките без да бараш мотора:ph34r: Със бутала,биели и там всичките има работи отива към 5...5 и нещо може би,а може и повече ако трябва да е направено добре:ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се има в предвид ,че ще се прави турбо конверсия на двигател със сток карантия и не се гонят някакви огромни резултати, според мен на едни 1000лв ще се спре да не кажа дори много по-малко, като се ползва колектор от икономик, турбо втора ръка, кулер, пътища и те, гейта на турбото, и бов пак втора ръка. Оставя малко заваряне и хранене и оттичане на масло към турбината.Някой лев за настройки на колата 100-200лв.п.с. от моно към пълна ~300лв. п.с.2 друг е въпроса колко надежден ще е тоя сетъп ...Това е моето виждане на нещата не ангажирам никой с него :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Swap на д16а8/9/з5 , генерация,сп.колектор и чип също е не лош вариант :lol:

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един колега във форума има такава стокова д15-ка и е мн доволен каза ми че варви мн добре и ако не се лъжа маи я е надул на 0,3 бара и излиза около 130 коня приблизително но колко време ще изкара незнам наи добре сменяи главата и си решаваи проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мен 130 коня ме устройват а разхода с колко литра се вдига?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така турбинирайте стокова д15-ка за да видите как атмосферни д13-ки ше ви праят смешни.... Защо се занимавате с глупости? Верно в искате турбо ама смисъла къде е ? А резултатът какъв ще е ? Пари на вятъра са това. По-добре тия 1000 лв ги дай за инжекцион, втек глава, генерация..... неща с които нито ще си увеличиш разхода, нито ще върви толкова малко колкото сток д15 с турбо на 5-7psi, a да не натяквам колко по-надеждно ще е. Единственото предимство на турбото МОЖЕ БИ, ще е в ускорение примерно 150км/ч до максимални но пак казвам МОЖЕ БИ :D И подчертавам в момента говоря само и единствено за СТОКОВИ Д15 мотори, единия вариант с VTEC, а другия с турбо. Относно разход на гориво, ускорение 402 метра, надеждност атмосферния вариант печели пред турбото.... А за турбото незнам как ще паднеш под 1000 лв при положение че съединителя не държи на турбо и ти трябва нещо сериозно, защото въпреки не многото коне NM идват в повече за стоковия съединител.

 

П.С. А щях да забравя това д15б2 за да го настройте малко от малко с турбо ще ви трябва поне пълен инжекцион....

 

 

П.С.2 от много философстване забравих да отговоря на главния въпрос: Да д15б2 ще издържи на турбо ако се надува макс до 0.5 бар-а

Редактирано от Sako

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ви просто исках нщякакви мнения тъй като от скоро карам хонда и исках да знам какви възможности имам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...