driftking 0 #1 Публикувано 17 Януари, 2011 здравейте въпроса ми е ще издържи ли стоковото моторче на хондата ако и се сложи някоя малка турбинка и до колко бара би издържала.както и как ще ми се отрази това върху разхода на гориво.благодаря предварително и ако може някой да извърши тази интервенция да ми пише на лично Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #2 Отговорено 17 Януари, 2011 Щом питаш за разхода, значи не е за теб тая работа и не на сток няма смисъл. Ползата ще е толкова малка, че няма да си струва разходите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #3 Отговорено 17 Януари, 2011 С.С 9.2:1 0.4-0.5 бара ще държи. Ама не вярвам да изкараш повече от 125-135 коня на двг .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
driftking 0 #4 Отговорено 17 Януари, 2011 С.С 9.2:1 0.4-0.5 бара ще държи. Ама не вярвам да изкараш повече от 125-135 коня на двг ..ами колега на мен толкова ми трябва, не искам повече, но идеята ми е да върви малко повече. Не да се окаже, че храня БМВ, а храня кола 90 коня. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #5 Отговорено 17 Януари, 2011 Една ВТЕК глава и пълна инжекция ти дават 130 коня какъв е смисъла от турбо тогава да не говорим че при нормално каране разхода може и да падне даже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #6 Отговорено 17 Януари, 2011 най лесно слагаш 1.6 малкия втек или 1.6 ВТИ 160к.с и забравяш за турбо мурбо и т.н. Не знам колко си мислиш , че ще ти излезе 1 турбо конверсия,ама със сиг. няма да е хич малко пари.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #7 Отговорено 17 Януари, 2011 Чух някъде че е около 3 бинки със настроиките без да бараш мотора Със бутала,биели и там всичките има работи отива към 5...5 и нещо може би,а може и повече ако трябва да е направено добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #8 Отговорено 18 Януари, 2011 Като се има в предвид ,че ще се прави турбо конверсия на двигател със сток карантия и не се гонят някакви огромни резултати, според мен на едни 1000лв ще се спре да не кажа дори много по-малко, като се ползва колектор от икономик, турбо втора ръка, кулер, пътища и те, гейта на турбото, и бов пак втора ръка. Оставя малко заваряне и хранене и оттичане на масло към турбината.Някой лев за настройки на колата 100-200лв.п.с. от моно към пълна ~300лв. п.с.2 друг е въпроса колко надежден ще е тоя сетъп ...Това е моето виждане на нещата не ангажирам никой с него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #9 Отговорено 18 Януари, 2011 (Редактирано) Swap на д16а8/9/з5 , генерация,сп.колектор и чип също е не лош вариант Редактирано 18 Януари, 2011 от murdera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
impact 3 #10 Отговорено 18 Януари, 2011 един колега във форума има такава стокова д15-ка и е мн доволен каза ми че варви мн добре и ако не се лъжа маи я е надул на 0,3 бара и излиза около 130 коня приблизително но колко време ще изкара незнам наи добре сменяи главата и си решаваи проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
driftking 0 #11 Отговорено 19 Януари, 2011 мен 130 коня ме устройват а разхода с колко литра се вдига? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #12 Отговорено 19 Януари, 2011 (Редактирано) Точно така турбинирайте стокова д15-ка за да видите как атмосферни д13-ки ше ви праят смешни.... Защо се занимавате с глупости? Верно в искате турбо ама смисъла къде е ? А резултатът какъв ще е ? Пари на вятъра са това. По-добре тия 1000 лв ги дай за инжекцион, втек глава, генерация..... неща с които нито ще си увеличиш разхода, нито ще върви толкова малко колкото сток д15 с турбо на 5-7psi, a да не натяквам колко по-надеждно ще е. Единственото предимство на турбото МОЖЕ БИ, ще е в ускорение примерно 150км/ч до максимални но пак казвам МОЖЕ БИ И подчертавам в момента говоря само и единствено за СТОКОВИ Д15 мотори, единия вариант с VTEC, а другия с турбо. Относно разход на гориво, ускорение 402 метра, надеждност атмосферния вариант печели пред турбото.... А за турбото незнам как ще паднеш под 1000 лв при положение че съединителя не държи на турбо и ти трябва нещо сериозно, защото въпреки не многото коне NM идват в повече за стоковия съединител. П.С. А щях да забравя това д15б2 за да го настройте малко от малко с турбо ще ви трябва поне пълен инжекцион.... П.С.2 от много философстване забравих да отговоря на главния въпрос: Да д15б2 ще издържи на турбо ако се надува макс до 0.5 бар-а Редактирано 19 Януари, 2011 от Sako Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
driftking 0 #13 Отговорено 19 Януари, 2011 благодаря ви просто исках нщякакви мнения тъй като от скоро карам хонда и исках да знам какви възможности имам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове