Jump to content
clinku

Англичанка - Японка

Recommended Posts

здравейте, днес обиколих автопазара в горубляне тъй като съм се насочил към марката и специално 6та хеч д15з6 (1.5втек) мотора. Но търсенето ми нямаше голям резултат тъй като обиколих всичките 10-тина автокъщи като намерих два сивика 6та ген един 8ма и още два-три 7ма. Явно хондите по пазара са доста рядка среща но едната 6тица беше точно с двигателя който търсех и видимо в доста добър вид. Нещото което не ми хареса беше че тъй като е от Австрия в двигателния отсег и по купето отдоло имаше доста голямо наличие на ръжда... Та да се върнем на въпроса ми пробвах да намеря чрез търсачката но търсенето ми не даде голям резултат за това моля не ми давайте линкове към други теми а по общо да ми обясните разликите във външия вид между японските и английските както седани така и хечове, вярно ли е че номера на купето на японките започва с J а на англичанките с S иии като цяло някакви препоръки и съвети които ще ми бъдат полезни относно колата която съм избрал. Благодаря предварително!П.С. намерих колата в интернет ето и обявата http://nfs.mobile.bg...6568&f1=details(нз защо са я писали по този начин)П.С2 приемам и помощ на ЛС !!!

Редактирано от Clinku

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това си е Японка. Англичанките са с код на шасито MA: Публикувано изображение

 

и MB:

Публикувано изображение

 

Казано с думи прости, ако гледаш 3врата кола, е Японка. Англичанките са с 5 врати. Има японски седани 6-то поколение, но са редки: Публикувано изображение

 

Колата, която си харесал изглежда добре. На твое място бих огледал хубаво отдолу за ръжди. Ако е само лека ръжда, можеш да я купиш и да я оправиш с зачистване и антикор (мазане на цялото дъно)...ако е започнала да гние - не. Цената обаче ми се струва височка. Имайки предвид, че в момента е мъртъв сезон за авто търговците, спокойно ще смъкнеш 500 лв.

 

Успех!

Редактирано от chris_barnes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва VVTI не знам кой идиот го е написал,тва да не е Тойота !!! , иначе колата изглежда добре. Ако и наистина е 2000-та година и успееш да смъкнеш още малко от цената ми се струва добре.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето още две такива на бързо. Тея и те са след фейслифт (99-00) и цената им е сходна на тази на зелената.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11294511073630109&f1=detailshttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11284140205921908&f1=detailsЕто и два седана с тоя мотор,което си е цяла рядкост. Само че са преди фейслифт и е единия без климатик.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11294227735654940&f1=detailshttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11280729461939726&f1=detailsП.С. Всичките тези са японски.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бъдещи колеги (100% Публикувано изображение) благодаря ви много за информацията сега ми стана ясно как стоят нещата обаче ми дойде друго нещо на главата има ли някакъв отличителен белег по който мога да позная годината на колата примерно както на някои други марки(няма да споменавам кои) отзад при багажника има на самото купе гравирана годината на производство

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бъдещи колеги (100% Публикувано изображение) благодаря ви много за информацията сега ми стана ясно как стоят нещата обаче ми дойде друго нещо на главата има ли някакъв отличителен белег по който мога да позная годината на колата примерно както на някои други марки(няма да споменавам кои) отзад при багажника има на самото купе гравирана годината на производство

 

По Вина, който го има в коша под предното стъкло на стената м/у двигателното и кабината.]

10-ия символ е годината на производство

A =1980 L =1990 Y =2000 A =2010 B =1981

M =1991 1 =2001 B =2011 C =1982 N =1992

2 =2002 C =2012 D =1983 P =1993 3 =2003

D =2013 E =1984 R =1994 4 =2004 E =2014

F =1985 S =1995 5 =2005 F =2015 G =1986

T =1996 6 =2006 G =2016 H =1987 V =1997

7 =2007 H =2017 J =1988 W =1998 8 =2008

J =2018 K =1989 X =1999 9 =2009 K =2019

 

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ти много.. няма да правя нови теми искам да попитам още нещо разбрах че задното окачване на 6тата сивик е многолостово имало много щанги и втулки които нз дали са здрави но били много скъпи ако може да ми дадете повече информация за него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за разлика от европейските коли, Хондичките (поне до 2000 година ) са с независимо окачване отзад, което е по-здраво и по-устойчиво на пътя. Не го монтират в доста съвременни коли, защото е по-скъпо за изпълнение. Реално амортесьори рядко изтърват, има 15-20 годишни сивици, които си карат с оригиналните. Всички сивици имат едни големи тампони на задното окачване, които се сменят на 10тина години примерно !!! Цена за един (оригинален Хонда) варира между 65/80 лв. Друго притеснително няма, със сигурност ще останеш доволен :)

Редактирано от chris_barnes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Clincu,задното ти окачване е най-малката грижа - гледай си цялостното състояние на колата - амортисьори, двигател, ск. кутиям ел. допълнения. Те ще ти бъдат много-повече по джоба, отколкото него. Е, и външно... !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е повече от ясно но все пак съм се насочил към тази марка защото се очаква че не би трябвало тези работи да се нуждаят от ремонт Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ти много.. няма да правя нови теми искам да попитам още нещо разбрах че задното окачване на 6тата сивик е многолостово имало много щанги и втулки които нз дали са здрави но били много скъпи ако може да ми дадете повече информация за него

Не знам във форума някой да е сменял втори път задни тампони. Втулките са от 10лв български до 25лв оригинални, аз преди 4 години смених 4 втулки и задните тампони още чакам да се обади нещо друго, за гориво ще похарчиш много повече :)А при покупка на тора ръка - си зависи как е била поддържана колата Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги за годината на производство мисля, че се виждаше и на коланите. По спомен, там където са хванати долу до купето има зашити на коланите допълнителни парчета плат на които пише дата на излизане от завода. Нека ако бъркам някой колега да ме поправи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да има дата на производство но аз си мисля, че е датата на производство на коланите може и да съм в грешка :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги за годината на производство мисля, че се виждаше и на коланите. По спомен, там където са хванати долу до купето има зашити на коланите допълнителни парчета плат на които пише дата на излизане от завода. Нека ако бъркам някой колега да ме поправи :worthy:

:worthy:Дам,коланите са знак за годината на производство на автомобила...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Месец и година на производство, трябва да има и на всеки пластмасов детаил от въгрешната страна. Не и на миниатюрните, естествено.На главата на двигателя също има година и/или месец. Намира се точно над изспускателния колектор. Представлява кръгчета с цифри вътре - например 9|8, 1|1, или само 98, без черта по средата. Означава ноември '98-а. Нарочно дадох, конкретния пример, защото в случая има малка уловка. Тази кола не е 11.98-а, а 11.97-а. Така е, защото годината на производство на колите по света, не е календарна, а е от септември до август. В случая - септ.'97-а до авг.'98-а, годината е '98-а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...