Jump to content
РадославКз

Honda Prelude 2.3i 4WS

Recommended Posts

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11294734879880878&f1=detailsМоже ли някой колега да даде информация за конкретната кола и за този модел по принцип,силни и слаби страни,разход,ускорение.На някой от нашите колеги ли е?Прелюдистите тука сте много,питам за един познат,ако е за Сивик,мога да му кажа тва онва,ама за прелюдите съм гола вода....Благодаря ви предварително Редактирано от RadoslavKZ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега прелуде с този мотор особенно гори здраво особенно като го настъпваш!Откъм вървенето знам само че,сивик 5ген вти гори по малко и върви повече иначе прелудето се вижда че е запазено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен люда е доста дървена кола.... този прелюд се продава от доста време (6 месеца) за разход незнам но според мен си струва за тези пари.... поне по поглед на снимките де ...... :)

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само който не е имал Прелюд може да къже,че е доста "дървена" кола.Прелюда е един страхотен автомобил и тази модификация 4WS му дава още един плюс.Разхода е по-голям от на Сивик,но това е нормално за 2.3 или 2.2 мотор.Използвай търсачката и ще излезнат десетки теми с много изписано за този автомобил.Цената е ниска за такъв екземпляр:) .

п.с.Според мен няма място за сравнение м/у Сивик и Прелюд:) .Прелюда е много по-добър автомобил.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен само лигите ми текат като го гледам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят 2 годишен опит с Прелюд 2.3 беше емоционаленсредно 300лв на месец за ремонти (едва ли има колега с 2.3 мотор който не е сменял сегменти около 1000лв)обаче поведението му на магистралата и по планинските завои е фантастика.4ВСа го прави много стабилен - бързите завои на магистралата не ги усеща със 160а на паркинг свива, като електрокар ;)Разхода на гориво в София беше доста висок - около 15 литрана магистралата обаче - нормално 8 л.Влюбен бях в тази кола макар, че ми съсипваше живота.// от Прелюда и сега от Миатата знам че Японките са вечни ако ги поддържаш с пари и на време.Имам Корса която 4 години не съм сменял масло, и още върви мамка и.Японките са готови да се взривят ако закъснееш със смяната //

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре виж на място колата, първото впечатление е най-силно! Ако усетиш, че е твоята кола, я грабвай! А ако и човека, който я продава ти допадне, купувай. Няма какво толкова да сбъркаш. Провери видимите неща - окачване, ламарини, интериор, запали я да видиш как е двг, дали загрява, тече ли нещо и т.н. И накрая, но не по важност - покарай я и прецени дали ти допада откъм шофиране. Успех с избора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен люда е доста дървена кола....;)

Сигурно го сравяваш с това от аватара ти... ;);)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре виж на място колата, първото впечатление е най-силно! Ако усетиш, че е твоята кола, я грабвай! А ако и човека, който я продава ти допадне, купувай. Няма какво толкова да сбъркаш. Провери видимите неща - окачване, ламарини, интериор, запали я да видиш как е двг, дали загрява, тече ли нещо и т.н. И накрая, но не по важност - покарай я и прецени дали ти допада откъм шофиране. Успех с избора!

Подкрепям колегата. За течове те съветвам да я вдигнат на стенд в първия сервиз, защото иначе може и да не ги видиш. Разхода в София ми е 12-13, извънградско 9-10. Това е с нормално каране с автоматична кутия. На мен лично ми идва малко ниско тавана, защото карам по-изправен. И да знаеш, че е кола за двама ;) Редактирано от sCoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят 2 годишен опит с Прелюд 2.3 беше емоционаленсредно 300лв на месец за ремонти (едва ли има колега с 2.3 мотор който не е сменял сегменти около 1000лв)обаче поведението му на магистралата и по планинските завои е фантастика.4ВСа го прави много стабилен - бързите завои на магистралата не ги усеща със 160а на паркинг свива, като електрокар ;)Разхода на гориво в София беше доста висок - около 15 литрана магистралата обаче - нормално 8 л.Влюбен бях в тази кола макар, че ми съсипваше живота.// от Прелюда и сега от Миатата знам че Японките са вечни ако ги поддържаш с пари и на време.Имам Корса която 4 години не съм сменял масло, и още върви мамка и.Японките са готови да се взривят ако закъснееш със смяната //

ама ти откраднаха Прелюда,а не Корсата-нали,сигурно щото крадците не разбират от коли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на сегменти също, колегата е далеч от цената. Нипон сегменти струват в ибей 28 долара и с доставката ти стъпат на 90 лева. Аз съм с такива от 45000км вече и оплакване от масло нямам.П.С. Освен ако не си си купил тези, където са по 147лева на цилиндър ест.

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пешо,нормално е.От доста време насам ако някой пита нещо мнения се дават от хора които не са имали/ползвали или поддържали това за което става въпрос,но ИМАТ мнение.Същото е и в технически.Обаждат се такива които не знаят как да помогнат но са чули че някой май бил имал подобен проблем и т.н.По темата:не знам за другите,за мен това е една от колите които искам да имам.По стечение на обстоятелствата не съм имал/карал такова животинче.Някой ден живот и здраве може и това да стане.За разход и цени на части разбирам защо питаш.Само че нямам как да разбереш дали това е ТВОЯТА кола от мнението на другите за нея.Качвай се карай и слушай сърцето си. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам Prelude от 2 години и съм много доволен от колата моят мотор е 2.0 литра, но разхода на гориво май е почти еднакъв, най - най малкият е7.5л при 80км. в час иначе 8-8,5 до около 13-14 в града. Колата е много стабилна особенно тази виждам, че е с ниско окачване. Пробвай и вземай. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

средно 300лв на месец за ремонти (едва ли има колега с 2.3 мотор който не е сменял сегменти около 1000лв)Имам Корса която 4 години не съм сменял масло, и още върви мамка и.Японките са готови да се взривят ако закъснееш със смяната //

...верно ли 1000лв сегменти :P ...и значи Корсата върви без да и се сменя масло а японката се взривява :rolleyes: .Ти си за темата за бисерите :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите от вчера имам Honda prelude и нчмам търпение да се похваля страхотна кола е 2.0i,130 коня.Като я видях онемях,а сега като чета мненията за нея разбирам че не съм збъркал.Прегледах я обстоино преди да я взема и не видях дефекти.Чувал съм обаче,че японските коли са чувствителни на силов тунинг заради големия си мозък и дори един спортен филтър ги обърква и понижава мощността,ако не се иде да се препрограмира.Вярно ли е това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не.Не вярвай на всичко, което чуеш или прочетеш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите от вчера имам Honda prelude и нчмам търпение да се похваля страхотна кола е 2.0i,130 коня.Като я видях онемях,а сега като чета мненията за нея разбирам че не съм збъркал.Прегледах я обстоино преди да я взема и не видях дефекти.Чувал съм обаче,че японските коли са чувствителни на силов тунинг заради големия си мозък и дори един спортен филтър ги обърква и понижава мощността,ако не се иде да се препрограмира.Вярно ли е това?

Идеята е следната-японеца мисли много преди да произведе нещо.Следователно шансът да го подобриш с филтър за 5лв от Илианци е никакъв,по-скоро ще имаш отрицателен ефект.Атмосферните коли не ги бърка това с филтрите и генерациите чак толкова,че да я прецакаш.По принцип колите са правени да покриват норми както за вредни емисии от газове,така и за вредни емисии шум.Шумът е замърсител ако не знаете.Както и да е,та японеца е жертвал някой друг кон за да е тиха колата-както откъм снабдяване с въздух за мотора,така и за изхвърлянето му.Ако вложиш достатъчно инженерна мисъл може да отпушиш колата на вървене до някаква степен-това е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

средно 300лв на месец за ремонти (едва ли има колега с 2.3 мотор който не е сменял сегменти около 1000лв)Имам Корса която 4 години не съм сменял масло, и още върви мамка и.Японките са готови да се взривят ако закъснееш със смяната //

...верно ли 1000лв сегменти :P ...и значи Корсата върви без да и се сменя масло а японката се взривява :rolleyes: .Ти си за темата за бисерите :)
Не преувеличавам, Корсата трака, дрънчи и бръмчи но няма и инжекцион, карах я само в града.Прелюда беше всяка седмица на магистралата, не съм го жалил, зиме, лете - 1 час на 5000 оборота.А за сегментите, взех най-скъпите, колко ме е остъргал "майстора" си е мой проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ok мерси но не само съм го случал ами съм го и гледал в предаването да продадеш колата си по Diskavery

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.с.Според мен няма място за сравнение м/у Сивик и Прелюд:rolleyes: .

Това пък се смях 20 минути, егати и изказването.Разгледах обявата, само като видя цената и нещата които са направени и купени по тази кола, ако не бях си взел сивика щях да я взема тая - по ефтина е , с повече екстри и разбира се доста по -бърза(поне засега).Едни джанти 17 и едно окачване си направи сметката колко струват и ако ги няма и искаш да ги купиш как ще е.Пак казвам ако нямах кола и следя пазара редовно и има кой да я разгледам с мене, за да види за някакви по ъндърграунд нередности, вземам я и няма какво да питам във форума.п.п Няма място за сравнение между Сивик и Прелюд - така е.Единственото за което може да послужи един прелюд е да бъде изкормен и двигателя да се вкара в някой сивик, това е целата на прелюда, а и седалките да се бутнат в сивика, за друго май май не става :) .
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разход 13+ градско. Ако се надяваш на по-малко, хващай автобуса. Прелюда е супер - стабилна, динамична, удобна и тиха - и не на последно място красива кола :rolleyes: Тъй като я имам само от Август не мога да кажа от собствен опит колко точно е здрава но вярвам, че няма да имам проблеми. Колкото до Опел - от 2006та карам Опел Вектра ('91, 1.6 моно 75 коня). Ще обобщя:- над 3500 лв инвестиция дотук (който не вярва си е лично негов проблем). Никога не съм се скъпил за нищо - каквото е трябвало е сменено и то с качествени части. Ръждата съм я изкърпил и колата е цялостно боядисана.- всяка година сменям комутатор - моля не ми казвайте, че е менте - последния го купих от Булвария от мой човек там. Пробвал съм английски, китайски, GM и незнам вече какъв още.- на година и половина сменям термостат - лагери сменям вече 8 пъти - на всяко колело по два пъти. Не са оригинални.- за четири месеца закъсах 5 пъти (образно казано) - първо ми влезнаха амортисьорите в купето, след това при тях дойдоха и пружините, изгни ми предната греда (магаре) и предницата започна да ръкопляска и т.нОпела е широк, има добър разход, носи доста багаж, удобен е за пътуване (за годините си) и качва сравнително високи бордюри. Това са му плюсовете - само да не се разпадаше пред очите ми въпреки опитите да го съживя....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

средно 300лв на месец за ремонти (едва ли има колега с 2.3 мотор който не е сменял сегменти около 1000лв)Имам Корса която 4 години не съм сменял масло, и още върви мамка и.Японките са готови да се взривят ако закъснееш със смяната //

...верно ли 1000лв сегменти :P ...и значи Корсата върви без да и се сменя масло а японката се взривява :rolleyes: .Ти си за темата за бисерите :)
Не преувеличавам, Корсата трака, дрънчи и бръмчи но няма и инжекцион, карах я само в града.Прелюда беше всяка седмица на магистралата, не съм го жалил, зиме, лете - 1 час на 5000 оборота.А за сегментите, взех най-скъпите, колко ме е остъргал "майстора" си е мой проблем.
Ами вземи опела,вдигни го на 5000 оборота и ако изкара 20 минути така пиши пак в темата:PОтносно двигателите Хонда....баща ми имаше английски акорд 2.0 с който два пъти ходи до морето без масло;)И колата си работеше.Прецака лагерите след като почнал да се гони с 180 с някаква кола , като на баща ми пак казвам беше без масло....2.0 специално е адски здрав на такива ебавки,но в крайна сметка гледането или негледането на една техника се отплаща ;)Доминико,много си се объркал мой човек с тоя сивик.Въобще всички хора със сивици са се объркали ако си мислят че карат нещо различно от евтина,пластмасова откъм интериор , здрава градска кола.Тя затова си няма готини седалки,затова си няма и големи мотори-за да е евтина и защото е градска.Квото и да й правиш си остава почти същата.Пък теснотията вътре не е много по-комфортна от на задните седалки на Прелюд 4-ката.По принцип 4-ката на Прелюд е най-неудобната според мен от 3-та до 5-та генерация , защото отзад е тегаво наистина и то най-вече за ходилата.И за главата ако си висок повече от 175см.Но отпред си седиш като пич.Както и да е,този спор ще е дълъг щото повечето собственици на Сивици си мислят че са хванали Господ за шлифера с този модел,а и че именно той е бисера в короната на марката.Модела наистина има хубави страни , но това дето го изцепи горе е меко казано несериозно. Редактирано от prelude
  • Нагоре 3
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрете боя с прашки :rolleyes: Момчето се интересува от Прелюда. Ако трябва да съм честен, ако на живо е това което се вижда в обявата и със закован двигател ще го взема за тези пари. Има си кусури, но за това ЕГН си е нормално.

Редактирано от sCoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата, кажи на твоя човек, че за тези пари просто не може да купи нищо, което дори на 1/10-та да се приближи до въпросния прелюд, като динамика, пътно поведение, и усещане за истински автомобил.Въпросния екземпляр изглежда доволно запазен за годините си, принципно прелюдите стареят доста бавно и красиво, има всички необходими екстри, дори и някои в повече :rolleyes: , ако и техническото му състояние е прилично, няма място за колебание....А относно изказването на колегите по-горе, че прелюда бил дървен, че за нищо не ставал, бих им препоръчал, да се свържат с някой от колегите от форума, каращи 3-та, 4-та или 5-та генерация прелюди, да се повозят, за да си поотворят очите малко, и трите генерации без изключение носят неповторимо удоволствие :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,колеги,както и очаквах,компетентни мнения заваляха и то от хората,от които очаквах...Ще предам на човека какво сте казали.Общо взето и аз такова мнение имам за колата,хубава е мамка и,с доста подобрения,ама наистина цената е доста ниска,моя човек за тва се интересуваше,дали не е някой ментак,пък и някой тука каза,че се продава от доста време...Аз не бих я взел,падам си по сивиците,ама не ме плюйте,тва си е личен избор.За последно да попитам,вярно ли е,че при смяна на главата на този мАтор,с такава от Х22,се повишава доста мощността?п.п МОЛЯ ВИ,НЕ ПИШЕТЕ ЗА ОПЕЛИ В МОЯТА СИ ТЕМИЧКА,ЧУВСТВАМ СЕ ОБИДЕН,ИМА СИ ОПЕЛ ФОРУМ,МЕРСИ!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.с.Според мен няма място за сравнение м/у Сивик и Прелюд:rolleyes: .

Това пък се смях 20 минути, егати и изказването.Разгледах обявата, само като видя цената и нещата които са направени и купени по тази кола, ако не бях си взел сивика щях да я взема тая - по ефтина е , с повече екстри и разбира се доста по -бърза(поне засега).Едни джанти 17 и едно окачване си направи сметката колко струват и ако ги няма и искаш да ги купиш как ще е.Пак казвам ако нямах кола и следя пазара редовно и има кой да я разгледам с мене, за да види за някакви по ъндърграунд нередности, вземам я и няма какво да питам във форума.п.п Няма място за сравнение между Сивик и Прелюд - така е.Единственото за което може да послужи един прелюд е да бъде изкормен и двигателя да се вкара в някой сивик, това е целата на прелюда, а и седалките да се бутнат в сивика, за друго май май не става :D .
:) Доменико,ти кога за последно кара и има Прелюд,та даваш определения и сравнения м/у Прелюд ,и Сивик???Или просто както във всяка тема си решил да поспамиш малко?!И кое по-точно му е смешното на моето изказване?
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще всички хора със сивици са се объркали ако си мислят че карат нещо различно от евтина,пластмасова откъм интериор , здрава градска кола.

...повечето собственици на Сивици си мислят че са хванали Господ за шлифера с този модел,а и че именно той е бисера в короната на

Аз се чудя защо няма и за една ръка място на шлифера му, като посегна да се хвана..само прелюди Публикувано изображение

/шегувам се/

Пак Хонда VS Хонда... Кой печели?

 

Колега, ако направите оглед на място и не става колата сподели - може да е полезно за друг. Ако е добра успех с покупката :rolleyes:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,колеги,както и очаквах,компетентни мнения заваляха и то от хората,от които очаквах...Ще предам на човека какво сте казали.Общо взето и аз такова мнение имам за колата,хубава е мамка и,с доста подобрения,ама наистина цената е доста ниска,моя човек за тва се интересуваше,дали не е някой ментак,пък и някой тука каза,че се продава от доста време...Аз не бих я взел,падам си по сивиците,ама не ме плюйте,тва си е личен избор.За последно да попитам,вярно ли е,че при смяна на главата на този мАтор,с такава от Х22,се повишава доста мощността?п.п МОЛЯ ВИ,НЕ ПИШЕТЕ ЗА ОПЕЛИ В МОЯТА СИ ТЕМИЧКА,ЧУВСТВАМ СЕ ОБИДЕН,ИМА СИ ОПЕЛ ФОРУМ,МЕРСИ!!

Според мен при смяна на главата мощноста не се качва, поради причината, че мотора се "разрежда". Може би Втека ако дава малко някаква сила, но не се ли сменят буталата с такива от Втек според мен е безсмислена интервенция. Колега от форума M&M е по този начин и ако се е замервал със стокова Н23-ка нека да каже. Но пак да кажа, колата отива много под 9.8 сгъстяване от заводското такова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:cool: Само с втек глава от х22а4,с бутала,биели и колянов вал на х23 от 9.8:1 отива на 9.3:1. Ако се сложат бутала и глава от х22а4(185кс)с биели и колянов вал на х23,отива почти 11:1(10.95:1). това със сток гарнитура.С по тънка още повече ще се сгъсти :huh: Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен при смяна на главата мощноста не се качва, поради причината, че мотора се "разрежда". Може би Втека ако дава малко някаква сила, но не се ли сменят буталата с такива от Втек според мен е безсмислена интервенция. Колега от форума M&M е по този начин и ако се е замервал със стокова Н23-ка нека да каже. Но пак да кажа, колата отива много под 9.8 сгъстяване от заводското такова.По темата-колата ,която си избрал изглежда добре за цената си.Това разбира се не е семейна кола ,а кола за удоволствие от шофирането.Мерак ли ти е -взимай ,няма по-голям кеф от това да караш това ,което искаш.Изхранването на такова Зверо не е толкова скъпо колкото си мислиш ако го ползваш по предназначение-дълги преходи извънградско(по бързите завои особено оставаш без сп......ма) разхода е от-до зависи колко ти е тежък крака (при мен е от 7л./100 нагоре).Ако ще даваш 1000лв за сегменти по-добре дай 1000лв за Х22 :cool: Съеденител Екседи комплект излезе 350лв със смяната( за сравнение на служебната астра 93г. ислезе 400лв:huh: )Поддръжката наистина не е скъпа а и вече има голям избор на неоригинални части(препоръчвам оригинални разбира се).В града е мъка(4 вс помага все пак ,но не компенсира липсата на видимост и липсата на чувство за габарити). По повод х23втек .Ефекта след с мяната на главата(от х22JDM с по-големите инжектори и др) беше....майкоооооо и със сигурност е по-бярза от х23.Сверка съм правил с на Кiril сивика от който падам с по 1 до 3 коли и по негови думи върви като или по-добре от х22.Вярно е че математиката казва друго ,но това са фактите.Плюс за това че пада компресията на х23втека е това че е готова за малка турбина.....:D И пак-пич имаш ли възможност яхай това ,което искаш ,щото всички знаем че кефа цена няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко :) колега M&M с каква ск кутия си? м2к4 ли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шшшшшшш,ей,спамер,ако не беше близък до Габрово-Хонда тийм,щях да ти спра колата от движение,за акане в темата ми,ааааа:)!

Редактирано от RadoslavKZ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок сори, някои от колегите от Варна не е ли ходил да я види ,наистина цената е супер но как ли е моторчето?че тея х23...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм искал такъв прелюд да притежавам (точно този модел ме разбива), но с течение на обстоятелствата имам Акорд купе.Човек тази кола заслужава разходка до Варна за да я видите и както казват колегите ако е наред технически твоя приятел да се мята и после няма да иска да смени марката - аз лично вече не искам, а искам последния Акорд купе или Legend.За харча като гледам какво са написали колегите това е същият разход като моя, но аз съм с 2.0 двигател :) Успех в избора :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...