Jump to content
Radko

задно дясно колело задържа

Recommended Posts

Супер !Значи при мен проблемът е друг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер !Значи при мен проблемът е друг.

Колега,Ако искаш гледам,че си от София... за мен не е проблем да се срещнем и да ги сравним спирачките на двата Акорда.Да не би ти да искаш много от колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер !Значи при мен проблемът е друг.

Колега щом педала ти пропада бавно и славно до долу, наистина си за нова помпа, или за гумички както решиш да деистваш. Това за пропадането до сега не го беше споменал и затова така упорито бранех помпата. Казваш че си и с нова спирачна течност значи е изключено в помпата да има боклуци които да пречат за хубавото уплътнение на гумичките. Гумичките сигурно не са скъпи можеш да пробваш първо с тях макар че мисля че това е времено решение , помпите също не са много скъпо помисли не е ли наи добре да си сложиш нова така, въпреки че то на нашия пазар са едно качество може се окаже по зле от старата. А масторите по сервизите ми са ясни, само с поглед те преценят кво ти е на колата аз затва съм ги наредил така в подписа си :) Какво пречеше да обезвъдушат колата на радко още първия път като хората ами го пуснаха да си ходи с мек педал, кои я провери тая кола как спира, кои с подписа че е годна да излезе на пътя? - никои! ама за парите не му казаха покараи една седмица пък ако е ок ела да си платиш ;) Верно тои ги защитава ,може и да са приятели ама отговорността си е отговорност.Идеята да се срещнете с колегата и да сравните е добра! Редактирано от Слави CR-V
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То че искам много от колата, искам, но все пак разлика между твърд и мек, потъващ педал правя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега, проблема се е случил не при смяната на апаратите, проблема се появява когато след като махнеш износените накладки и се наложи да избуташ цилиндърчето в начално положение както е направил и колегата, при това положение всичките отлагания в камерата зад цилиндъра а също така и стареенето на гумата в маркуча се връщат на зад по системата. Значи според мен за да се избегне проблема със запущения маркуч като се сменят накладките и преди да върнеш буталцето първо трябва да извадиш спирачния маркуч за да излязат боклуците от апарата навън а не в маркуча.По пътя на логиката мисля,че съм прав.

Редактирано от pikaso906

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си прав, щото по твоята логика - няма такава... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си прав, щото по твоята логика - няма такава... :)

Е нали колегата както каза 4е маркуча на спирачките се запушвал от боклуците зад буталцето и като го върнеш боклуците влизали в маркуча тогава да се отдели марку4а от спирачния апарат и готово.Няма кво да се върне в него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги имам Акорд 5 генерация англичанка и имах подобен проблем блокира ми първо дясната задна спирачка. След като свалих апарата и го разглобих до колкото можах установих че блокира ръчната спирачка. Просто оста която излиза от апарата пружината не успява да я върне обратно и остава натиснат. Крачната спирачка работи добре само когато дръпна ръчната и блокира. Въжетата са привидно здрави не усещам усилие в тях. Раздвижих го, но проблема бе решен само временно. Не мога да го разглобя цялото, за да видя принципа дали има решение от към ръчната. След още близо месец блокира и другото колело по същия начин. Ръчната отново се оказа проблем пружината не може да върне оста която избутва буталцето.... Въпроса ми е дали има културно решение на този проблем или да сменявам спирачните апарати? Благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Апарата е последното което трябва да сменяш.Смени директно жилото- аз го смених преди седмица 50 лв от Евро07.В моментавсичко е ток.Раздвижи си водачите и там където лягат накладките на апарата.Буталово на апарата се смазва от спирачната течност, то може да блокира ако ти е скъсан маншона.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Апарата е последното което трябва да сменяш.Смени директно жилото- аз го смених преди седмица 50 лв от Евро07.В моментавсичко е ток.Раздвижи си водачите и там където лягат накладките на апарата.Буталово на апарата се смазва от спирачната течност, то може да блокира ако ти е скъсан маншона.

Приятелю мисля, че проблема не е в жилото ми. Движението му в откачено положение от апаратите става с 2 пръста без почти никакво усилие, оста която трябва да се завърти от това жило и влиза в спирачния апарат има една пружина която според мен би била достатъчно силна да преоодолее съпротивлението на жилото, но тази ос която влиза в спирачния апарат остава в това блокирало положение дори и без жило.... така че затова мисля, че проблема е в апарата, а не в жилото. Иначе благодаря за съвета но мисля че няма да си реша проблема с ръчната дори да сменя жилото....ако трябва ще го проверя пак ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от жилото!На оста за ръчната на апарата има гумено уплътнение / дебело е и излиза тегаво /, изваждаш го внимателно и чистиш боклуците вътре с WD40 или спирачна течност. Като поизчистиш малко, размърдай механизма в двете посоки и би трябвало пружината да започне да си върши работата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от жилото!

На оста за ръчната на апарата има гумено уплътнение / дебело е и излиза тегаво /, изваждаш го внимателно и чистиш боклуците вътре с WD40 или спирачна течност. Като поизчистиш малко, размърдай механизма в двете посоки и би трябвало пружината да започне да си върши работата!

 

Sebulba Опитах да го извадя, но ми се видя невъзможно макар че е гума не можах да го отлепя от там... не успях и мисля че ако го напъна повече ще го скъсам и се чудех как да го извадя... Има ли някаква тънкост при изваждането му? И ако да някакви напътствия да ми дадеш... благодаря Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с две плоски отвертки от двете страни - бъркаш дълбоко, щото е дълго! :) Вътре ръждата не дава на оста да се върти свободно и най-добрия начин за чистене е при свален апарат.... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя по темата - и аз го има този проблем  - задържа задно дясно на ЦРВ 2-ра ген. Смазваха апарат, смених маркуча с нов преди 2-3 седмици, но вчера пак загря и замириса на феродо. Спирачната течност е сменяна по-миналата година, накладките - миналата.........

Не знам вече какво да предприема. Ще продухам и кантара, но честно казано не вярвам, че ще реши проблема. Пишман да стане човек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Механизма на ръчната спирачка ви прави проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато не я ползвам ръчната пак  загрява. Дали не е другаде проблема......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Свали гумата и върни ръчно лосчето на ръчната,това на което е закачено жилото,и после покараи без да дърпаш ръчната да видиш дали ще загрява.Лосчето може да се наложи да го почукнеш,както е свалена гумата пробваи дали се върти свободно диска за да си сигурен че си го върнал колкото е необходимо.Само след като го направиш не забравяи да не пипаш ръчната по никакъв повод.

Редактирано от росенKN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също карам CR-V II и при мен от няколко дни се появява проблем със задържането на задно ляво колело...при мен ситуацията е следната: само ппри по екстремно набиване на спирачките колелото задържа след което се оправя.Днес си разглобих апарата :и двете оси в маншоните се движат перфектно...само незнам как да проверя голямото бутало дали е в ред :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...