Jump to content
civicgonemad

Въпрос спрямо бутала...

Recommended Posts

Здравейте колеги! Понеже зная че при Д сериите доста неща са взаимно заменими искам да попитам дали бутала от д16 ще влязат в блок на д15б2? Ако има начин моля пишете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те си влизат ама зависи кои ..... всички са на размер 75мм, двувалките са на 90мм ход а д15-то е на 84.5 mm. Какво точно искаш да направиш да сгъстиш или разредиш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Там където пише "главина" = "ход на буталото"

Редактирано от Player101
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос дали ще мога да зема тези или подобни на тях бутала.... http://cgi.ebay.com/...sQ5fAccessories и евентиално да се дигне компресията и мощността без да се занимавам с турбо... че там филма е голям. А гледам че май няма да стане... щото от 84.5 до 90 е доста разлика.

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос дали ще мога да зема тези или подобни на тях бутала.... http://cgi.ebay.com/...sQ5fAccessories и евентиално да се дигне компресията и мощността без да се занимавам с турбо... че там филма е голям. А гледам че май няма да стане... щото от 84.5 до 90 е доста разлика.

най-евтиния и лесен вариант ти е да си купиш бутала от d13b2 по-високи са от тези които си показал и пасват на д13, д14, д15, д16 :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се дигне ли компресия и мощност? А и е малко трудно да се намерят такива. :rolleyes: Що толкова много неща има за д16. :offtopic:

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо започни да правиш разлика м/у компресия и степен на сгъстяване.А сега на въпроса: Да ще се вдигне степента на сгъстяване, а с колко можеш да си изчислиш и сам с този калкулатор :http://www.zealautowerks.com/dseries.html">http://www.zealautowerks.com/dseries.html">http://www.zealautowerks.com/dseries.htmlТези бутала, които си показал от ибей са за двувалова Д- серия ; и имат код PM7/P29 , подобни са Д13-ковите, но не са същите. По лесно ще ти е като знаеш кодовете като пишеш в калкулатора ;).И имай предвид, че се предлагат в 3 разновидности според това коко искаш да сгъстиш. Имай предвид, че прекаленото сгъстяване без други доработки е по-скоро пагубно за мотора (почват детонации и т.н.)Не забравяй да заложиш и стойност с колко мм/инча ще пилиш главата или блока. Това е най евтиното сгъстяване, но не прекалявай.Имаше някъде тема в която бях сложил снимки на тези бутала и тези от Д13, ама не я откривам сега, ако имаш време се рзрови, там има доста полезна информация.Успех !

Редактирано от hondю

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше някъде тема в която бях сложил снимки на тези бутала и тези от Д13,

 

Тези ли бяха ;)

Публикувано изображение

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос дали ще мога да зема тези или подобни на тях бутала.... http://cgi.ebay.com/...sQ5fAccessories и евентиално да се дигне компресията и мощността без да се занимавам с турбо... че там филма е голям. А гледам че май няма да стане... щото от 84.5 до 90 е доста разлика.

Ако решиш да вземаш NPR P29 трябва да имаш едно на ум, че някои от тях са с компресионна височина 30мм, а други с 29мм. Не е ясно защо...така съм чел по форумите. Определено не са твоите бутала това според мен ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами разколебах се тези от линка да ги купувам... Още повече ако се навия да сменя главата... с втек-ова... Демек искъм да я направя пълна инжекция и също така в-тек... + тези бутала мисля че ще стане доста добре. Комп и инжекция купих, но няма да бързам още да я правя. Ако някой знае кода на д13- буталата да каже моля.

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги гледах едни тех данни на д13б2. И видях че е 9:1 на д15б2 е 9.2:1... Не знам главата колко дава отражение... А и нали споменах че ще взема глава от д16з6 или някоя подобна. И ако взема бутала от д13б2 евентиално какви трябва да са сегментите за тях?

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не гледай като отделни двигатели какви сгъстявания имат... нали за това от едно се взема и се слага на другото ,за да стане желаното нещо. Ако на твоята Д15ка сложих глава от З6 и сложиш бутала от Д13 ... по калкулатора се получава ,че ще имаш около 11.99 сгъстяване, това при не пилена глава. Иначе размера на буталата при д13 са пак 75мм, до колкото знам всички Д серии са с толкова разлика в кубиците идва от хода на самото бутало Бутала от Д13:PM0 (PM IG)-кода pistons (EDM) +5cc dome, 30.7 and 30.8mm compression height - това е колко кобика е челото на буталото и колко е компресионата височина :shifty:Ето ти една полезна тема, пича е имал малко проблеми с детонациите но се е справил с проблема и на дино колата е показала 144 коня на вала и 161нютон метра :D

Редактирано от respawn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето темата че съм забравил да я поставя в мниението сиhttp://www.d-series.org/forums/engine-management/88203-mini-me-d15b2-z6-d13-pistons-detonation-porblems-2.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ползваш калкулатора пейстнат от колегата по-горе, ползвай еднакви параметри и сменяй само буталата.

Редактирано от rulemaker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре а какви сегменти да взема? За моя двигател или за д13. А тази тема е малко на английски... ще има да я чета 3 седмици...

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш си сигменти за буталата които си избрал

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това вече е трудна работа... защото не мога да открия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я звъни на тоз номер и тогава кажи дали няма 0888300393ms auto

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ако съм на теб, ще направя този франкенщайн. Не съм чувал за сглобяван подобен мотор в Българията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз искъм да се пробвам, но лошото е че не разбирам много от двигатели... Макар че като разбия 2-3 ще се понауча :rolleyes: .... А главния ми проблем е че нямам иструменти и най-вече подемник или нещо такова... На заплата ще гледам да понапазаря за този мой скромен проект. И забравих да питам... Ако успея да сложа тези бутала от д13... дали ще пасне после и втек глава?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш проблеми колега с пасването на витек главата към твоя блок ,само че замери блока и ако трябва шлайф и на главата също ,направете и замервания(бутало-клапани) да няма после теми в "Стената на плача" ...относно сигментите ms auto ще ти намери каквото трябва.Другото важно е ползваш твоите биели и Д13-ковите бутала.Ще ти трявба още и комп. п28 или п06 както и делко от Б7 или з6,з9 ,раздвижена ролка и някой да чипне компа - Емо -1net ако го хванеш свободен.Успехп.п.Аз съм с такъв суап ...с тия 90 коня ,после ще ти се стори че излиташ :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замерването на блока демек за ремонтни размери ли? А това бутала клапани за какво е... Да не се ударят?

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замерване на блока имам в предвид ...да го проверите дали не е крив ,и и ремонтен размер също ,не е лошо и същата процедура да се направи и с главата но сега като се замисля ,мисля че за 80лв ще ти я обслужат гумички ,препасване на клапани и шлайф,А за клапаните и буталото точно така ,премерете да не ги срещнете ,защото зависи колко ти е шлайфана главата ..блока :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами предполагам че главата до сега не е барана... както и блока , но скоро ще се разбере в действителност. А &s aуто някой знае ли какви неща продават ? Като качество и цена?

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми свържи се с ms_auto и питай.Освен това има и раздел -Рейтинг на търговци- най-отдолу на форума за отзиви от търговци и там има писано за тях.Прочети малко отзиви от хора,които са пазарували от тях и сам ще си отговориш.Не разводнявай темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В най-скоро време се надявам да почна ремонта(тунинга) и дано се получи нещо добро :) . Мога ли да взема инжекцион от д15б7? И с него ще ми трябва ли резисторна кутия? И ако мога да избирам между обурудван инжекцион от д15б7 и д16з6 кой да избера ?

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш такова право на избор е по-добре да се спреш на такъв от D16z6 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетах в един саий че този ход на буталото се определял от биелата. Ама дали ще станат онези от д16-то с моите биели...? Зная че моите биели са по къси от тези на д16.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти трявба още и комп. п28 или п06 както и делко от Б7 или з6,з9 ,

Или ПМ6/7, пп4 и делко от д16а2/з2/а7 (което не е на 100% задължително)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетах в един саий че този ход на буталото се определял от биелата. Ама дали ще станат онези от д16-то с моите биели...? Зная че моите биели са по къси от тези на д16.

Грешно си прочел или са те подвели, както обикновено!Ходът се определя от коляновия вал - има там едни шийки и са с различно изместване... ;) Само с четене нищо не става и почти съм сигурен, че ти нищо няма да направиш - само занимаваш колегите... ;) Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей гадняр ;) ;) Ама в случая май си близко до истината ;)

Зная че моите биели са по къси от тези на д16.

Знаеш ама нищо не знаеш ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що така си мислите не мога да разбера... До седмица чакам гарнитури и раздвижната ролка да дойдат. Комп казах че имам за инжекциона се колебая... Главата ми идва малко много да дам 300 лева защото не зная в какво състояние е... Вчера писах на M&S auto за бутала и сегменти... Или си мислите че като не го направа на момента няма да го направя ли...? Тея пари да не ги копам...

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле ,недей им се връзва на колегите ,някои са по -остри в коментарите и мненията. Но това не трябва да те ядосва и отказва.Ти си питай и събирай нещата ,и като му дойде времето .......избухвай!Но има много неща които са вече изписани по форума .... и става досадно да се повтарят ,и потретват ,ползвай повече търсачката и ще намериш мн отговори сам :)Успех с проекта :rolleyes:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти скимне да слагаш стоковите бутала ама искаш да са нови имам едни PM3 на NPR под ръка :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да имат гърбица... Повдигнато :rolleyes: не знам как се нарича. Видях че д13б2 имат а за стокови и аз мога да си намеря лесно и на добра цена. http://www.snimka.bg/?album;aid=563207

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това от снимката със сигурност ще съживи още малко машината макар, че, ако аз бях на твое място нямаше да го направя по този начин. Каква ще бъде степента на сгъстяване с тези бутала?Със стоковите бутала, глава от Z6 и оригинална OEM гарнитура D16z6 степента по калкулатора става 10.2:1, което ми се струва доста приемливо. С D16Y8 глава степента е 10.65:1, което си е бижу.Най-тънка от гарнитурите на Д-сериите е тази на Z6/Y8 (0.037"). На D15B2/7 я дават 0.048". Евентуално може да се ползва за лека корекция на степента на сгъстяване, ако е прекалено висока с буталата от D13.Има едни легенди, че гарнитурата на Y8 e с дебелина 0.027" в компресиран вид, ама...май са само легенди. Някой, ако знае на 100% може да сподели.Шлайфа на главата също не е за пренебрегване в сметките (ако е шлайфана разбира се).Другият филм, за който съм чел е, че при много висока степен на сгъстяване със оригиналния разпределителен вал има вероятност да се появят детонации. Под много висока разбирай 12-13:1. Отделно при такива числа трябва да караш с хубаво гориво задължително. Та идеята ми е - обмисли хубаво нещата и тогава поръчвай частите :rolleyes:

Редактирано от Radeon4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами честно да си призная не знам. Тези детонации каква е вероятността да се Появят? Искам да си намеря глава от d16y8 ама д трудно откриваема... Предполагам че главата която ще взема не е шлайфана но все пак ще се наложи... че до колкото знам глава свали ли се трябва да се шлайфа. Щом при д16з6 е по-ниска предполагам че такава ше взема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какъв е шанса да се появят детонации. Не съм виждал такава конфигурация. Четох някъде за подобен проблем и затова ти казах. Ама при лоша настройка и "качествен" БИНДЗИН шанса нараства :)Цялата ми идея е - като купуваш части, за които инвестираш доста пари, мисли няколко пъти и чети усилено.В никакъв случай не искам да ти кажа: "Няма да стане!". По-скоро успех :rolleyes:

Редактирано от Radeon4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...