Jump to content
niki_honda

Как се свалят крушките на фаровете сивик 5-та

Recommended Posts

Понеже имам колата от скоро и реших да си сменя крушките на фаровете, понеже светят доста слабо и жълто...(искам да сложа Осрам Сивърстар +50%), но се измъчих да сваля старите крушки, а и трябва да знам предварително късите H1 ли са H3 ли са, защото и това не знам...Помогнете!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 1.01.2011 г. at 16:16, 'niki_honda' написа:

Понеже имам колата от скоро и реших да си сменя крушките на фаровете, понеже светят доста слабо и жълто...(искам да сложа Осрам Сивърстар +50%), но се измъчих да сваля старите крушки, а и трябва да знам предварително късите H1 ли са H3 ли са, защото и това не знам...Помогнете!

Става въпрос за сивик 6-та генерация 1.6, 113 к.с....извинявам се за загалавието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крушките са ти Н4. Значи първо трябва да извадиш буксата, после издърпваш кръглата гума. След това отщипваш телта, която държи крушката, това става като избуташ и двата горни края навън. После изваждаш крушката. За да ти е по-лесна смяната трябва да со освободиш място зад фаровете. За десния фар махни пластмасовата тръба, която е закачена за кутията на въздушния филтър. За левия фар ще се наложи да издърпаш нагоре казанчето за хидравлична течност и за го преместиш наляво. Внимавай да не се извадят маркучите на казанчето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, най-после получих отговор и то изчерпателен. Лошото е, че не е удобно и трябва да си правя място за да сваля крушките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 3.01.2011 г. at 12:10, 'kopelence' написа:

...издърпаш нагоре казанчето за хидравлична течност и за го преместиш наляво...

Как точно се вади казанчето,защото аз като пробвах неможа да излезе,и ги сменях без да го махам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

казанчето се вади само с дърпане на горе нее хаванато с нищо просто влиза в един улей

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 3.01.2011 г. at 18:29, 'Valio!' написа:
  На 3.01.2011 г. at 12:10, 'kopelence' написа:

...издърпаш нагоре казанчето за хидравлична течност и за го преместиш наляво...

Как точно се вади казанчето,защото аз като пробвах неможа да излезе,и ги сменях без да го махам?
Става ли и без да се вади казанчето?..а буксата която напипвам зад фара дърпа ли се или се развърта...да не счупя нещо...!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре го извади и го подпри горе на самия улей ,само гледай да не извадиш маркучите че сега е студено и са твърди и хич не са гъвкави.Буксата се издърпва внимателно назад и после правиш всичко,което е написал колегата kopelence :cool: Искам да се извиня,че ти пиша в темата но за да не отварям нова искам да попитам колегите как се вади предния габарит-след като разкача буксата има ли някаква особеност? :cool: Колата е същата

Редактирано от 3AgHuK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 3.01.2011 г. at 23:04, '3AgHuK' написа:

По добре го извади и го подпри горе на самия улей ,само гледай да не извадиш маркучите че сега е студено и са твърди и хич не са гъвкави.Буксата се издърпва внимателно назад и после правиш всичко,което е написал колегата kopelence :P Искам да се извиня,че ти пиша в темата но за да не отварям нова искам да попитам колегите как се вади предния габарит-след като разкача буксата има ли някаква особеност? :P Колата е същата

 

Скоро сменяхме на комшията колега, иска леко да се завърти (мисля наляво), самата крушка по-лесно става с включен кабел да завъртиш буксата(при него си бяха оригиналните габарити toshiba бяха, като заварени в този цокъл :P ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене буксата на десния фар беше зверски запекла. С дърпане не искаше да излезе и се наложи да издърпам гумата в горния й край, колкото да имам достъп до телта. После махнах телта и крушката излезе с гумата, а буксата си остана закачена. Пръснах с WD-40, изчаках малко и след това буксата излезе без проблеми. Без да се махне казанчето за хидравличната течност, сигурно е голяма мъка да се сменат крушките на левия фар ;) . А габарита излeзе с леко отвъртане на ляво, както е споменал колегата по-горе, без да се вади буксата. Мигач още не ми се е налагало да сменям ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А габарита къде се намира, пак ли под гуменото където е крушката ли е?Само него не го свалях днес и как се сваля. Траябва ли да свалям и крушката на фара?

Редактирано от bebcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 6.02.2011 г. at 16:39, 'bebcho' написа:

А габарита къде се намира, пак ли под гуменото където е крушката ли е?Само него не го свалях днес и как се сваля. Траябва ли да свалям и крушката на фара?

Не колега, габарита не е в гуменото на фара, а е в отделна малка фасунга малко по-към решетката. Там влиза един кабел с букса, няма как да не го видиш. Изважда се с леко отвъртане на ляво, то си щрака. По-горе е споменато.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да именно пробвах тази букса да я извадя но не мърдаше. Трабва първо да се завърти и след това да се вади ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

За тази букса в червено става въпрос нали?

 

Ако правилно съм разбрал първо завъртам на ляво и после дърпам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за тази букса става въпрос. Завърти я леко на ляво и после я дръпни. Все едно отвърташ кранчето на чешмата :)

Редактирано от kopelence

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 6.02.2011 г. at 23:01, 'kopelence' написа:

Точно за тази букса става въпрос. Завърти я леко на ляво и после я дръпни. Все едно отвърташ кранчето на чешмата :)

Мерси. :plane: Смених я за 30 сек, издърпах разширителния съд за водата нагоре и се освобождава много място и няма проблеми. Каква малка крушка, а в Шел е 1 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...