Radko 10 #1 Публикувано 28 Декември, 2010 Здравейте колеги,Имам проблем с ГИ, сутрин като запаля (колата винаги пали на бензин) и след като загрее малко минава на газ. НО от 4 дни при преминаването на газ колата гасне. Ако съм в движение ми се при прехвърлянето на газ, колата почва да прекъсва (все едно работи на 2-3 цилиндъра) и така около 600-700 метра е това тресене на мотора. След което колата се отпушва и си тръгва нормално. На бензин си работи нормално. Предполагам са дюзите на ГИ, и искам да попитам къде мога да отида да ги зачистят, защото в сервиза където е монтиран ГИ ще работи най-рано на 17.01.2011 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan 777 1 #2 Отговорено 28 Декември, 2010 здрасти колега и аз имам същия проблем от известно време ако някой знау нещо нека го сподели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #3 Отговорено 28 Декември, 2010 Ако ви го прави само сутрин когато не е работила цял ден, а след тов аняма ядове наи вероятно са зацапани дюзите или в зависимост от марката и модела имат нужда от смяна на някои гумички по тях (ремонтен комплект) Трябва по често да си сменяте филтъра на газта преди реиката щото и без тва газта ни е кенеф а и с него като прекалим дюзите се зацапват. Дават го за 15 000 но съвета ми е повече от 8 да не се кара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ANDRESHKO 29 #4 Отговорено 28 Декември, 2010 Колега отиваш в СБА Младост 3 газаджията е в дъното и търсиш Любо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozacc 13 #5 Отговорено 28 Декември, 2010 Любо е човекът! Последният път колко си игра с БРЦ-то да го монтира, но не ме върна. Евала ! Между другото не съм на ясно с дюзите, но не би ли следвало ако има проблем с тях той да се запази и по- късно? Питам, защото имах сходен проблем на друг автомобил с газов инжекцион, но във високи обороти. Там проблемът идваше от неправилно хванат антифриз. Газта не можеше да се изпари, понеже изпарителя бе леден. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #6 Отговорено 28 Декември, 2010 Благодаря ви колеги!Някой има ли телефона на Любо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #7 Отговорено 28 Декември, 2010 Андрешко го каза, отидете при това момче, разбира си от работата, казвам от личен опит. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozacc 13 #8 Отговорено 28 Декември, 2010 Аз, но е в колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #9 Отговорено 28 Декември, 2010 (Редактирано) Имам проблем с ГИ................ Предполагам са дюзите на ГИ, и искам да попитам къде мога да отида да ги зачистят.....Всичко си е нормално колега, погледни термометъра колко градуса е навън, за 600-700метра ли се плашиш.Студено и е на колата, а и газта се съхранява на -170*, а кипи на около -40*!Карай и не се занимавай с глупости! Инфо!П.С.Ако дюзите са ти запушени как се оправят след 700метра? Редактирано 28 Декември, 2010 от darius Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #10 Отговорено 28 Декември, 2010 Колега, това е само мое предположение за дюзите. Познавам си колата и до преди 4-5 дни трудно се разбираше кога превключва на газ. А и преди два,три дни температурите бяха 10 + градуса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #11 Отговорено 29 Декември, 2010 Аз, но е в колата. !!!Колега би ли дал телефона на майстора? Взе ли го от колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ANDRESHKO 29 #12 Отговорено 29 Декември, 2010 0895687142 любо.Звъни настоятелно и му кажи че си от форума Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gax 2 #13 Отговорено 31 Декември, 2010 И аз имам подобен проблем. Според мен ти е настроена да превключва на много ниска температура - около 30-35 градуса и като тръгне газта, тя охлажда допълнително и ти заглъхва (мембраните в редуктора губят еластичност при моного студ и трябва повече време да възвърнат гъвкавостта си). Карай по-дълго на бензин, докато загрее повече колата. Тогава няма да имаш проблем.Относно паленето сутрин на студено (В другата тема на Радко) - щом караш на газ (там не си пояснил), сменяш свещите на 20000, а ти си минал вече 25 х. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kopelence 4 #14 Отговорено 31 Декември, 2010 Някой знае ли този Любо дали се занимава и с обикновени газови или само с ГИ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #15 Отговорено 4 Януари, 2011 Някой знае ли този Любо дали се занимава и с обикновени газови или само с ГИ?Занимава се и с обикновенни! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #16 Отговорено 4 Януари, 2011 Някой знае ли този Любо дали се занимава и с обикновени газови или само с ГИ?Занимава се и с обикновенни! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #17 Отговорено 4 Януари, 2011 0895687142 любо.Звъни настоятелно и му кажи че си от форумаЗвъннах,отидох и разбрах,че Любо е майстора Благодарности също и на ANDRESHKO,който почисти дросела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #18 Отговорено 4 Януари, 2011 Колега кьде се оказа проблема неразбрах? Баща ми има сьщия проблем с неговата и ходи пак в сба Маладост ама при Киро който му я монтира. И няма оправяне и няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #19 Отговорено 13 Януари, 2011 Как разрешихме проблема?!Смяна на двата филтъра (бях минал 15 000км без смяна)Смяна на свещи NJK 100% made in Japan (бях минал 26 000км без смяна)И най важното: Сваляна на дюзите разглобяване и почистване на малките буталца с корселин,а където не можеше с корселин с финна шкурка. Сега сутрин много леко се усеща кога прехвърля на газ, а загрее ли колата НЕ може да се усети кога прехвърля! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове