Jump to content
Radko

Проблем с газов инжекцион

Recommended Posts

Здравейте колеги,Имам проблем с ГИ, сутрин като запаля (колата винаги пали на бензин) и след като загрее малко минава на газ. НО от 4 дни при преминаването на газ колата гасне. Ако съм в движение ми се при прехвърлянето на газ, колата почва да прекъсва (все едно работи на 2-3 цилиндъра) и така около 600-700 метра е това тресене на мотора. След което колата се отпушва и си тръгва нормално. На бензин си работи нормално. Предполагам са дюзите на ГИ, и искам да попитам къде мога да отида да ги зачистят, защото в сервиза където е монтиран ГИ ще работи най-рано на 17.01.2011

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здрасти колега и аз имам същия проблем от известно време ако някой знау нещо нека го сподели

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ви го прави само сутрин когато не е работила цял ден, а след тов аняма ядове наи вероятно са зацапани дюзите или в зависимост от марката и модела имат нужда от смяна на някои гумички по тях (ремонтен комплект) Трябва по често да си сменяте филтъра на газта преди реиката щото и без тва газта ни е кенеф а и с него като прекалим дюзите се зацапват. Дават го за 15 000 но съвета ми е повече от 8 да не се кара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега отиваш в СБА Младост 3 газаджията е в дъното и търсиш Любо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любо е човекът! Последният път колко си игра с БРЦ-то да го монтира, но не ме върна. Евала ! Между другото не съм на ясно с дюзите, но не би ли следвало ако има проблем с тях той да се запази и по- късно? Питам, защото имах сходен проблем на друг автомобил с газов инжекцион, но във високи обороти. Там проблемът идваше от неправилно хванат антифриз. Газта не можеше да се изпари, понеже изпарителя бе леден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги!Някой има ли телефона на Любо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Андрешко го каза, отидете при това момче, разбира си от работата, казвам от личен опит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, но е в колата. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам проблем с ГИ................ Предполагам са дюзите на ГИ, и искам да попитам къде мога да отида да ги зачистят.....

Всичко си е нормално колега, погледни термометъра колко градуса е навън, за 600-700метра ли се плашиш.Студено и е на колата, а и газта се съхранява на -170*, а кипи на около -40*!Карай и не се занимавай с глупости! :lol:Инфо!П.С.Ако дюзите са ти запушени как се оправят след 700метра? Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това е само мое предположение за дюзите. Познавам си колата и до преди 4-5 дни трудно се разбираше кога превключва на газ. А и преди два,три дни температурите бяха 10 + градуса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, но е в колата. !!!

Колега би ли дал телефона на майстора? Взе ли го от колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0895687142 любо.Звъни настоятелно и му кажи че си от форума

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам подобен проблем. Според мен ти е настроена да превключва на много ниска температура - около 30-35 градуса и като тръгне газта, тя охлажда допълнително и ти заглъхва (мембраните в редуктора губят еластичност при моного студ и трябва повече време да възвърнат гъвкавостта си). Карай по-дълго на бензин, докато загрее повече колата. Тогава няма да имаш проблем.Относно паленето сутрин на студено (В другата тема на Радко) - щом караш на газ (там не си пояснил), сменяш свещите на 20000, а ти си минал вече 25 х.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли този Любо дали се занимава и с обикновени газови или само с ГИ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли този Любо дали се занимава и с обикновени газови или само с ГИ?

Занимава се и с обикновенни!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли този Любо дали се занимава и с обикновени газови или само с ГИ?

Занимава се и с обикновенни!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0895687142 любо.Звъни настоятелно и му кажи че си от форума

Звъннах,отидох и разбрах,че Любо е майстора :P Благодарности също и на ANDRESHKO,който почисти дросела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега кьде се оказа проблема неразбрах? Баща ми има сьщия проблем с неговата и ходи пак в сба Маладост ама при Киро който му я монтира. И няма оправяне и няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как разрешихме проблема?!Смяна на двата филтъра (бях минал 15 000км без смяна)Смяна на свещи NJK 100% made in Japan (бях минал 26 000км без смяна)И най важното: Сваляна на дюзите разглобяване и почистване на малките буталца с корселин,а където не можеше с корселин с финна шкурка. Сега сутрин много леко се усеща кога прехвърля на газ, а загрее ли колата НЕ може да се усети кога прехвърля!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...