Very Fast Coupe 1 #1 Публикувано 27 Декември, 2010 Здравейте,Карам Civic 5g Coupe, D15B7 на газ.Скоро си купих ламбда монитор, показващ дали сместа е бедна или богата и сега се опитвам да настроя уредбата по най-оптималния начин.Забелязах следното - като я настроя в по-ниски обороти да е ОК сместа във високите става бедна. А когато я настроя във високи да е ОК в ниските е богата. Мисля че това няма как да се избегне понеже нямам газов инжекцион, който да управлява сместа, но въпроса ми е в какви обороти да настроя сместа да е добра с цел по-нисък разход, тъй като знам, че и бедна смес вдига разхода. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 27 Декември, 2010 Е как бедната смес вдига разхода,не е ли бедна защото тече по малко газ? При повече газ колата хвърчи,гори повече ,но и ниските обороти не са устойчиви.При добри ниски обаче забива муцуна във високите.Играй си повече и ще налучкаш вярната среда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Very Fast Coupe 1 #3 Отговорено 27 Декември, 2010 Абе то тече по-малко газ ама и колата не върви. При бедна смес даваш повече газ, за да постигнеш същите резултати и за това пак вдига разхода. Най-добре е да си е нормална сместа, но както казах не може да се постигне в различните обороти да е ОК сместа, така че трябва да си избера къде да е ОК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #4 Отговорено 27 Декември, 2010 При бедна смес не можеш да изправиш забитата муцуна с натискане педала на газта,разхода ще ти е нисък ,но колата няма да ти върви. Трябва да си си пуснеш газ от врътките.На изпарителя/при BRC/харченето се регулира от врътка с шестограм на изпарителя,оборотите от стърчащата врътка пак там,и от двоянката на маркучите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Very Fast Coupe 1 #5 Отговорено 27 Декември, 2010 (Редактирано) Аз знам как се регулира, въпросът ми е в какви обороти е добре да е нормална сместа, понеже както споменах с вдигане на оборотите сместа обеднява и обратното. Искам да си направя центровка така, че сместа да е оптимална в оптимални обороти, но въпроса е кои са оптималните обороти или иначе казано на колко оборота се прави центровката Редактирано 27 Декември, 2010 от Very Fast Coupe Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lensman 0 #6 Отговорено 27 Декември, 2010 Здравей колега,аз имам подобен проблем.В ниските съм добре,във високите забива муцуната.Споделих моя проблем с майстора,които ми поддържа хондата и той ми каза че изпарителя не ми е подходящ макар че съм с д15б2.Решението било да се сложи изпарител за по-мощен мотор.Изпарителите се деляли на киловати и на мен ми трябвал изпарител около 105 киловата.Самото 'забиване'ставало заради недостик на газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #7 Отговорено 27 Декември, 2010 На газ трудно ще те заспи на 780 об./м.,но до 1000 об./м на газ мисля е нормалното. За изпарителя не съм сигурен.Имал съм изпарител 74 KW на кола 1.4 и 1.3 и ги е захранвал безпроблемно. За него са ми казали че става и за 2.2 мотор /на Еспейс/така че невярвам да е от него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #8 Отговорено 27 Декември, 2010 Ако е брц той по принцип си дава по богата смес на ниски и тихи което е добре стига да не прекалява. Като караш градско при добре загряла кола ако ти падат оборотите под нормалните на свободна като пуснеш газта и после се оправят значи я дави с газ и трябва да стегнеш малко от изпарителя дето има само шестограм и после да настроиш сместа от тройника(врътката). Хората са си играли да направят изпарителя да дава малко по богата смес на ниски обороти за да върви добре колата а ти какво... . Настрой я на 3000 оборота да е добре сместа или най добре иди на добър газаджия и после виж как трябва да е настроена и си я връткай сам като се налага. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #9 Отговорено 27 Декември, 2010 Подкрепям колегата преди мене във всичко само с последните думи развали хубавата приказка хич недеи ходи по газаджии такива добри няма или поне аз не съм срещал настрои си колата да е добре на 3000 оборота а на празен ход я направи да е стабилна от месинговите врътни на изпарителя. В никъв случаи не оставяи бедна смес тва скапва клапаните отделно че колата не върви а разсхода не е по нисък. Тея митове и легенди дето щи обеднят сместа че да горяла по малко да ги зарежете На теб все пак виждам че това ти е ясно, поел си правилния път, ако искаш всичко да е ок наи добре си подари за нова година един газ контрол тогава темата ти ще стане излишна е не е изключено да пуснешш друга тема но тва е друг въпрос Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Very Fast Coupe 1 #10 Отговорено 27 Декември, 2010 Ами и аз си мислех за ламбда контрол ама нещо и нямам вяра....ще видим по-натам може и да ми спечели доверието Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozacc 13 #11 Отговорено 27 Декември, 2010 Абе аз да питам точно се е заформила дискусия. Моят акордеон също е с обикновена уредба. Наскоро смених изспарителя от Ловато с БРЦ. БРЦ-то е много по- безпроблемно за сега. Но интересното е, че глъхне в ниските при брутално натискане на педала до дъно, но като мине 4000 оборота все едно някой я ритва отзад. Направи ми впечатление, че пак при изрязване, но с по- плавно натискане на педала набира доста прилично, докато пак стигне 4000. Този феномен го нямах при Ловатото. БРЦ- то е 110 КВ. Не мисля, че идва слабо за моя двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #12 Отговорено 27 Декември, 2010 Колега,Затвори си крана преди плочката с 1/4 оборот и пробвай пак.Имаш мааалко по-богати смески от нормалното.Ами и аз си мислех за ламбда контрол ама нещо и нямам вяра....ще видим по-натам може и да ми спечели доверието А това са доста читави устройства.Аз съм с едно такова от около година и съм доволен.Мотора си работи чудесно.Няма глъхнене,забиване и т.н. Кара се като моно инжекция-ако искаш да върви-педала до метала и тя почва.Разхода падна с около 1л.,но ако не я форса яко.У-вото се монтира,големия кран се отвива на макс,респонсния и той докато се направят оборотите.Даже от него можеш спокойно и празния ход да си направиш с нормална смес.Най-важното е каквото и да правиш по газовата колата трябва да е напълно загряла Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #13 Отговорено 27 Декември, 2010 Абе аз да питам точно се е заформила дискусия. Моят акордеон също е с обикновена уредба. Наскоро смених изспарителя от Ловато с БРЦ. БРЦ-то е много по- безпроблемно за сега. Но интересното е, че глъхне в ниските при брутално натискане на педала до дъно, но като мине 4000 оборота все едно някой я ритва отзад. Направи ми впечатление, че пак при изрязване, но с по- плавно натискане на педала набира доста прилично, докато пак стигне 4000. Този феномен го нямах при Ловатото. БРЦ- то е 110 КВ. Не мисля, че идва слабо за моя двигател.Пробваи с 1/4 оборот да отвиеш врътката преди плочкаята ако не ти хареса вървежа го върни обратно където си е бил, и след това го завии 1/4 за да видиш как е с по бедна смес. Аз съм почти сигурен че сместа ти е бедна щом се зачудва като дадеш рязко газ. Но пък и не очакваи при рязко газ да подскочи Добър тест дали е бедна сместа ти е да направиш следното нещо, караи с обороти около 1000-1200 на 2 или 3 та след това подаи малко повече газ ако колата поеме плавно а не предърпа сместа е ок, ако предърпа развиваи по малко крана докато спре. Но винаги помни къде е бил за да може да го върнеш ако се наложи А и още нещо от Ловато по безпроблемен изпарител няма БРЦ си доволен щото е ново но след 2-3 години пак ще си говорим Инак определено с БРЦ по върви колата, ловато са малко "скучни" изпарители. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozacc 13 #14 Отговорено 5 Март, 2011 Ми.... БРЦ-то е 7 годишно, свалих го от москвича, понеже не е в движение, а ловатото 2..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #15 Отговорено 5 Март, 2011 Брц е единствената марка която в производствени условия тества всеки свой изпарител преди да напусне за продажба..всеки , определено е по-добрия избор от Ловато а за коли над 100 коня това е сто процента сигурно.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozacc 13 #16 Отговорено 8 Март, 2011 Днес се заех малко с двата изпарителя след поредния опит да ми бъде пробутан нов от страна на газаджите. Реших да действам с този, който е демонтиран (Ловатото) все пак да не остана без кола. Не ми се говори за какво става дума - мръсотия, мръсотия, мръсотия, чистя, чистя и няма свършване..... ръцете ми станаха черни..... Полепи навсякъде с прах като на дизелов автомобил ауспуха.... ужас. Сега разбрах защо не ми работил клапана и защо изпуска газ- ми то все едно бурия на камион. Полепнало по гумичката, дупката също цялата в мръсотия. Нямам думи от тези кирливи горива..... Мисля да го сложа пак да видим какъв ще е ефектът. Иначе мембраните му са 6 ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове