Jump to content
sabev

Short Shifter

Recommended Posts

Вапроса ми е следния имам си шорт шифт и разглобих около лоста и нз по нататак говоря за сивик 6-та ген 98г искам да знам от каде мога да го сложа дали трябва канал да го поставя от долу на горе или може от седялката да го сложа тарсех тема не намерих ако някои го е правил да ми даде сьвети как става не ми се ходи по сервизи да давам пари благодаря предварително :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вапроса ми е следния имам си шорт шифт и разглобих около лоста и нз по нататак говоря за сивик 6-та ген 98г искам да знам от каде мога да го сложа дали трябва канал да го поставя от долу на горе или може от седялката да го сложа тарсех тема не намерих ако някои го е правил да ми даде сьвети как става не ми се ходи по сервизи да давам пари благодаря предварително :drunk:

Трябва ти канал..... разглабяш от горе и откачваш кожата топката .... ама от долу е захванат с болт за лостовата система към скоростната кутия и ти трябва канал за да го закачиш елементарно е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вапроса ми е следния имам си шорт шифт и разглобих около лоста и нз по нататак говоря за сивик 6-та ген 98г искам да знам от каде мога да го сложа дали трябва канал да го поставя от долу на горе или може от седялката да го сложа тарсех тема не намерих ако някои го е правил да ми даде сьвети как става не ми се ходи по сервизи да давам пари благодаря предварително :drunk:

Трябва ти канал..... разглабяш от горе и откачваш кожата топката .... ама от долу е захванат с болт за лостовата система към скоростната кутия и ти трябва канал за да го закачиш елементарно е :)
мерси мн пич ще пробвам и ще пиша пак :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вапроса ми е следния имам си шорт шифт и разглобих около лоста и нз по нататак говоря за сивик 6-та ген 98г искам да знам от каде мога да го сложа дали трябва канал да го поставя от долу на горе или може от седялката да го сложа тарсех тема не намерих ако някои го е правил да ми даде сьвети как става не ми се ходи по сервизи да давам пари благодаря предварително :lol:

Трябва ти канал..... разглабяш от горе и откачваш кожата топката .... ама от долу е захванат с болт за лостовата система към скоростната кутия и ти трябва канал за да го закачиш елементарно е :D
отгоре няма нищо което да разглабяш, само развинтваш топката и останалата работа е под колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а да питам несъм много в ча с тия работи тоя Short Shifter стоков ли е или някъкъв спортен или просто е по къс от стоковия или нещо друго ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а да питам несъм много в ча с тия работи тоя Short Shifter стоков ли е или някъкъв спортен или просто е по къс от стоковия или нещо друго ?

Кво значи стоков шортшифтър ? Стоковия е самия заводски скоростен лост, това се води нещо като спортен аксесоар спомагащ за по-бързо превключване на скоростите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е добре и с колко реално скъсява хода подобно нещо и оправдава ли си парите и усилията ? защото аз не смятам че разстоянието между скоростите при заводския шифтър е голямо при сивика :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е добре и с колко реално скъсява хода подобно нещо и оправдава ли си парите и усилията ? защото аз не смятам че разстоянието между скоростите при заводския шифтър е голямо при сивика :lol:

И аз мислех че заводски си е перфектно и винаги съм гледал скиптично на тез неща.... Сложих го и кво да кажа хода на лоста е да не кажа силни думи ама се скъсява поне 3 пъти... чка се чудиш дали кутията прави проблем че така заяжда а тя предавката влезнала вече. Първите дни е много криво докато свикнеш :D Чувството да превключваш с шифтър е много яко. Пример сека колкото местите лоста от свободна към първа вземете това разстояние без шифтър. Слагате шифтъра разстоянието между първа и втора ще е по-малко от колкото заводски между свободна и първа. Дано съм дал добро сравнение за да ме разберете. Редактирано от Sako_DJ
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз друг опит да споделя....сложих прътове и лост-а от Integra DC2,и о небеса ефекта е поразителен.На външен вид видимата разлика беше в дебелината на прътовете и лост с по различна форма

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с такава "екстра" от близо година вече.Както каза колегата по-горе,ефекта е много по-добър от очакваното.Самия ход на лоста става доста къс и най-важното изисква по-голяма сила за да смените от предавка на предавка...С две думи готино е :lol: Отрицателния ефект....Като се качите в някоя друга кола и имате чувството,че карате рейс :censored:)) Понякога при по бърза смяна, съединителя не смогва(или по-точно времето за натискане и отпускане на съединителя) и се чува едно леко хххррррр... И не на последно място,че при мен се разби тампона точно преди захващането към самата кутия и сега като влезне в резонанс при определени обороти, лоста може спокойно да се оприличи на вибратор :tooth:)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е добре спомага за по бързата смяна на скоростите но на какво се дължи това ? самия скоростен лост е по къс ли нещо друго ли, обяснетеми че нищо не разбирам :censored:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предишната ми кола (сивик купе) бях сложил шорт шифтър и когато някой се е качвал да я кара дори и като я продавах хората мислеха, че има проблем със скоростаната кутия. Хода беше толко малък и стегнат, че не бяха сигурни да ли са включили на скорост. Моя го монтирах без канал само със стабилно повдигане на колата. Модела беше с лагер от долната страна където оригиналния има гумен тампон. Варианта с лагер според мен не е добър защото тръбата на генерацията минава близо шорт шифтъра и когато се нагрее самия лост се получава луфт м/у гнездото на лагера и самия лагер.По-бързата смяна на скоростите се дължи на това, че шорт шифтъра е по-дълъг в часта си от ябълката до лоста който отива към скоростната кутия.

Редактирано от garfi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето пълна мания :censored:Аз си карам с шифтърче и ми е адски къс и стегнат лоста, което много ме радва.Хора се скъсява с ДОСТА :tooth:п.п. Тоя месец съм ги пуснал на промоция така , че който иска да пробва сега е момента дядо коледа да му го донесе с Еконта :lol::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Founder тези шифтъри, които си пуснал в сайта ще станат ли на сивик 6та купе д16у7, че нещо много ме зарибихте на идеята... вие сте виновни :censored::tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз нещо сериозно се замислям на дядо мраз да поръчам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Founder тези шифтъри, които си пуснал в сайта ще станат ли на сивик 6та купе д16у7, че нещо много ме зарибихте на идеята... вие сте виновни !!! !!!

Извинявай, че аз ти отговарям ама стават :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много колега !!! Трябва да се обърна към дядо коледа да ми донесе скоро !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...интересно миналата година ми преложиха да ми донесат такава джаджа от Америка на доста изгодна цена,ама си викам за къв чеп ми е тоя лост :lol: .Ся като чета май щеше да ми е полезен за дръпките :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Founder тези шифтъри, които си пуснал в сайта ще станат ли на сивик 6та купе д16у7, че нещо много ме зарибихте на идеята... вие сте виновни Публикувано изображение;)

 

То като се замисля май последните 3 отидоха на купета все хахаха :lol:

 

Е виновен ама по коледа стават чудеса, т.е. ще ни простиш :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм нов в манията, понеже като повечето колеги не вярвах, че ефекта е толкова голям, колкото го описвате. Oт всички клипове в youtube, които гледах за short shifter-и, ето този ми се струва най-впечатляващ (не разбрах каква кола е):http://www.youtube.com/watch?v=E1cysqOUcZoВъпроса ми е подобен ли е ефекта да речем на Del Sol, или просто конкретно тоя приятел е направил нещо в повече. И да препоръчате марка производител (говоря за нещо, което да си поръчам от ebay, за съжаление ми е малко далече колегата nolimitperformance, тъй като не съм си в BG).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефекта при дел сол е СЪЩИЯ. Аз имах дел сол още като го купих ме грабна лоста.... адски стегнат и адски малък ход, мислех че заводски е така, да ама не. После като взех сивик 5та ми се стори като рейс.... На скоро сложих и на сивика шифтър и стана точно като дел сола. Само дето разликата е че на дел сола е още по-яко понеже лоста става по-къс и е адски по-удобно спрямо седалките и разположението на водача....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я, че яко, я кажете за акорд купе, трябва да има и за него . Май Фаундар ще каже най добре, да ли има и за моята талига.Акорд купе 1996г. Американско изпалнение. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип е вярно, че на Del Sol още фабрично си му е малко по-къс лоста (не като short shifter, просто физически е по-къс именно заради разположението на седалките и шофьора) имам предвид в сравнение със Civic 5, 6, CRX. Но определено може да се желае повече, считайте ме зарибен. Ще разгледам в ebay какви са ми опциите и ще питам пак за съвет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре, ама за толкова точки си взимам брутални кристални стопове за Del Sol-а.. Нещо около 30-40Е максимум бих дал shipped.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

иэвинявам се за закаснението компа ми се прецака и за това а иначе сложех шифтьра разликата е огромна скоростите си влизат само с едно прештракване само мн е одобно има вероятност преди да свикнеш да изтарвеш някоя скорост но после няма проблми снимки ще кача да се види но които иска да не се замисля а да си слага разликата е огромна не само че лоста не е далга прачка става кьс и превключването е различно и е мн елементарно слагането скоро снимки и успех на всички които искат тази екстра ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как го сложи? В смисъл на канал или я вдигна колата, става ли на канал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Точно за този модел писах, че като го нагрее генерацията леглото на лагера се разширява и се чува едно тракане!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами дай линк към някой модел дето няма да трака, за да не се набута колегата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да направя реклама на сайта Founder.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам как е при вас но аз като сложих моя усещането е супер окей, но самия лост седи по ниско от заводския и освен че притиска маншона надоло трябва да си протегна ръката повече, в този ред заводския е по удобен тъй като е по висок не знам дали има значение но колата е 4ген сивик

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(не разбрах каква кола е)

Само информативно, колата е Scion tC. Прави се от Тойота и се продава на Американския пазар.

Я, че яко, я кажете за акорд купе, трябва да има и за него . Май Фаундар ще каже най добре, да ли има и за моята талига.Акорд купе 1996г. Американско изпалнение. :ph34r:

За купето има адаптер и цял шифтър (този точно е от Prelude ама от същата фирма има и за този Акорд). Аз имах такъв адаптер, но го махнах преди седмица някъде. Намаля малко разстоянието между скоростите, но не очаквай чудеса. Проблема на евтините адаптери е, че имат едно металничко, което намаля играта в лоста, но е направено от по-мек метал от лоста и се износи доста бързо. Ако имаш някакви въпроси, ще се радвам да помогна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Разликата м/у оригиналния (черния) и шорт шифтъра (сивия). По-късия ход се дължи на по-дългата част от ябълката до втулката както казах в по-горния си пост и вече видимо от снимката. На снимката се вижда и гумения тампон при оригиналния и лагерчето при шорт шифтъра :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Публикувано изображениеПубликувано изображение ето и снимки нз как изглежеда ама продължавам да сам доволен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета че ефект има спор няма,а някой да ви е споменавал че тоя шифтар чупи скоростни кутий.Аз заради тая джаджа счупих 2 кутий,това говорим за хора който се гонкат,ако се кара колата нормално няма проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам колега,може и да си прав,но днес си сложих и аз шилфтър,просто мога да кажа, че е лудница,хода е много по-къс и чувството за превключване е уникално,отделно стои доста красиво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета че ефект има спор няма,а някой да ви е споменавал че тоя шифтар чупи скоростни кутий.Аз заради тая джаджа счупих 2 кутий,това говорим за хора който се гонкат,ако се кара колата нормално няма проблеми.

При толкова продадени шифтъри няма ни една счупена кутия , при теб проблема беше , че искаше да запратиш скоростния лост в горна мъртва тичка с бая грешен аванс :ermm: !!! :honda: Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега sabev успя ли да се справиш сам с поставянето ? И сподели какви ключове ти бяха необходими за да свалиш стария лост ?Мерси предварително !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЧУпи синхронизаторите. !(С времето от бъррзата смяна неможе да смогнеш със съеднителя и чупи ) не е само при змея е случая аз се сещам за още 1-2;) Но шорт шифта като цяло си е мания. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...