Jump to content
Royal

Honda Accord 5 UK Type F18A3

Recommended Posts

Здравейте колеги! Автомобила е Honda Accord 5 Генерация, 1996, 116 hp 1.800 cm3 Ето малко въпроси и проблеми, търся решения::huh: Поскърцване отпред в ляво при преминаване през легнал полицай. Ходих и смазваха някви тампони, ама явно е временно, защото след като се поизми тая грес същата работа... ;) Търся халогени за модела и не мога да намеря никъде!. По принцип имам ли инсталация и какво ще ми е нужно да добавя освен двете крушки?:) Търся инструкции на английки език за модела от 1996 до 1998, моите са на италянски... намерих на accord coupe ( US Version) , намерих на този преди фейса, търся точно на моя.. ако някой може да ми помогне би било добре :);) Докато държи 900 оборота колата трепери. Вибрациите се усещат във волана и в скоростния лост. На какво се дължи това? :lol: Сутрин когато е студено, щом запаля, стрелката на оборотомера се качва до 1100 - 1200 оборота, след което пада и колата гасне. На второто палене нещата се стабилизират. Когато обаче е супер студено, на колата и трябват поне 2 паления за да се включи автоматичния смукач. Как да поправя това? Лятото не ми го е правила този проблем! :) Осветлението на таблото ми е слабо. Знам за въртока, където се увеличава, но дори когато е на max не мога да виждам изминатите километри. В сравнение с осветлението на Japance Сivic 6 gen, моето направо бледнее. Бихте ли ми дали идеи как да увелича силата на светене? ;) На модела преди мен (преди фейса) кодовото име е CC7. Когато напиша в Google, " Accord CC7" и ми излзиа точно 5 gen, до 1996 година, въпроса ми е кое е кодовото име на моя Accord, защото ми писна да пиша Accord UK Version 1997 или нещо такова... Изчел съм специалната тема за Accord, но там не откривам отговор на въпросите си.

Редактирано от Royal
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не знам дали знаеш, но колата ти е сглобявана в петък, следобед и е една от последните за работната седмица. Затова не се тревожи за разни поскърцвания и потропвания. За мануалите поне на мен чичко Google ми свърши работа, въпреки че и аз намерих мануал само преди фейслифта. Обаче освен радиаторната решетка няма други "съществени" промени, но все пак не пише нищо за смяна на крушка на халогените, камо ли за самата инсталация. Иначе в cars.bgгледах същата хубавица като моята, но с десен волан и човека има халогени (на моя десния е леееко пукнато стъклото) ама май ще си ги има още дълго време.......Треперенето на празен ход е от тампон - дали е на двигател или скоростна кутия по Интернет не може да се каже.Осветлението на таблото си е така "заводско". Може да се модифицира, но изисква инвестиция на време и средства.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Royal по-леко с изказванията ,че сега щи скочи Sebulba да ти обясни , че просто си си купил таралясник а колата иначе е страхотна :ph34r: По- темата...моята също скърцаше яко отпред, проблема- горен шарнир. за треперенето при 900 оборота ...подай леко газ на 1100 да речем и треперенето изчезва...при мен е същото и явно оборотомера не показва реално и оборотите са леко по-ниски от идеалните за празен ход.Гасненето сутрин, еми моята е абсолютно същата...нема оправия, осветлението на таблото...трагедия и при мен...колата е пълна с дребни, досадни недостатъци...но все още не ме е оставяла никъде!!1

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами според мен менюъла би трябвало да е поне на 99% същия ? (аз знам за една разлика - размера на предните дискове е 290мм)1. И аз съм имал такова скърцане , скърцаше като гума в желязо (а когато е мокро навън не скърцаше). Само че аз си я карах доста време скърцаща. Скърцаше вкл. и като въртях волана... При мен беше кормилен накрайник .Истината е, че някое шарнирно съединение е останало "сухо" и трябва да се подмени.4. А тампоните на мотора как са ? Със сигурност нормалните обороти са 800 когато е загряла5. Добре дошъл в бандата :ph34r: (много варианти за решения на проблема .. но нещо генерално аз не съм срещнал - най-достоверно ми се струва , че проблема е от някакъв датчик за студен въздух, който е свързан със автоматичния смукач ... в бултрако предположиха това - но датчика струшвае към 200 лв... т.е. ще си паля по 2-а пъти :ph34r: ) 6. Същата работа ... еми .. има на доста места в нета как се сваля арматурното табло .. може би ако се подменят крушките и се почисти ...

Редактирано от cK1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл в клуба на Акордеоните. Аз ще си задържа мнението, че ...1. Същата работа е и при мен, даже като стана студено хората се обръщат да погледнат какво става. А всичко по предницата ми е изрядно. Опелът го правеше абсолютно същото.2. Имаше една обява за чарколя за хонда, но не очаквай да пожънеш голям успех с търсенето. Не е масов автомобил, така че ако не ти е зор, че си без halogenи...също така може да погледнеш в закона какво пише за екслоатацията на този тип фарове и дали си заслужава инвестицията.3. Аз свалих книжка на английски от форума, ако нещо не я намираш пиши едно лично и ще ти я пратя. Грижи нямаш.4. Тампони на двигателя. Моята претриса при тръгване, но аз не и давам почти никаква газ.5. Щом пак пали... Не съм се сблъсквал с този проблем. Моята както на колегите пали трудно и държи 1500 - 1600 оборота, понякога отива на 1800- 1900.6. Купуваш си една запалка, слагаш я в подлакътника и си светиш хахахаха :ph34r: , честно казано друг начин не виждам без интервенция. И мен много ме мъчи това в тъмното.7. Би трябвало като вдигнеш капака на двигателя да имаш една табелка от страната на шофиота с номер на шаси, двигател и има тип. Там го пише.ПС : внимавай със спирането, защото тези коли вървят доста повече, отколкото могат да спират :ph34r::D:ph34r:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повдигам малко темата за UK Акорд 5-та генерация, но мотора е F20Z1.Смених тампони на предни амортисьори в края на 2009г.(оригинални)Днес се оказва,че отново са за смяна.Изминати са около 38-40000км. Питамнето ми е към колегите с такива Акорди колко често сменят тези тампони.Нормално ли е за такъв период от време да заминат..Може да споделите и за задните такива.

Редактирано от Radko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои точно тампони, щото моето окачване не е пипано?

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами мисля,че номер 8,(тези които се виждат като отвориш капака)Ти с Англичанка ли си?

Редактирано от Radko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D Повече от англичанка. ;) 8 са два, между тях е 11.Няма логика да ги разбива - да не са менте?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно! - по два на амортисьор. 2009-та когато ги сменяхме ги чакахме повече от 3 седмици да пристигнат. Странно е,че чувам тропане само от лявата страна !!!А за номер 11 нямам представа дали е възможна причина за потропване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

№ 11 е дистанционна втулка.Като ги сменяхте / и кой /, да не сте оставили гайката на стеблото хлабава?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмянвам се да е оставена хлабава дистанционната втулка - тампоните са сменяни в един от най-известния сервиз на Хонда в София - мисля,че те не могат да направят подобен пропуск.След като изключим като вариант тази втулка, днес стана ясно,че не е шарнир остават само тези тампони..Странното е,че: - бързо заминаха.. - има потропване само от лявоИ сега е време за съвет: - отново ли да слагам от оригиналните, или да вземам от някоя друга фирма

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с други - кво ти пука. :P Що мислиш, че само шарнир и тия тампони може да са причина за потропване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имаш Л.С.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен има някакво тропане като удар на пластмаса в метал.Прави го като подам газ или като натисна спирачка нещо такова!тва е отвратително,побаркваме и немога да открия от каде е!окачването е бетон а дранченето си го има!някой ако може да помага ще съм мноооого благодарен!Тропането идва отпред от дясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с други - кво ти пука. :P Що мислиш, че само шарнир и тия тампони може да са причина за потропване?

Днес, като се качих на колата да я карам, останах малко изненадан... тропането е намаляло. Възможно ли е, поради по-високите температури те да влияят по някакъв начин на тези тампони?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение Търся инструкции на английки език за модела от 1996 до 1998, моите са на италянски... намерих на accord coupe ( US Version) , намерих на този преди фейса, търся точно на моя.. ако някой може да ми помогне би било добре Публикувано изображение

И аз така. Имам точно същата кола със сищия двигател и със същите италиански инструкции. Аз питах Жужъл, ама не можах да намеря пълна инструкция, със всичките й страници за моя модел, че и за тези преди фейслифта. Открих някакви отделни само за тоците примерно или пък само сервизна, за това къде да си завреш крика и т.н. Видях, че тук има хора, които са писали, че ги имат, и за това изкарвам темата нагоре. Ще съм безкрайно благодарен, ако някой ми я намери тази инструкция.

 

Иначе и моята малко тегаво пали сутрин. Оборотите тръгват да падат, но смукача все пак се включва преди да е изгаснала.

 

Скърцане... като че ли някъде отзад идва, когато минавам през легнали полицаи. (Преди 2 часа не видях един нов на Евлоги Георгиев в София и си минах с 50км/ч през него. Беше от тия новите, дето когато задните ти колела тръгнат да го качват, предните са тамън на върха. Голям скок беше, сърцето ми се сви от мъка.)

 

Иначе имам един тампон за смяна на двигателя, та и моята тресе при потегляне, ама на пролет ще да е.И като стана дума за двигатели, исках да попитам, този F18A3 в крайна сметка 1,8 ли е или 1,9? На някои места ми излиза едното, на някои другото. По документи е 1,8 , ама няколко души ми казаха, че все пак е 1,9.

Редактирано от NoLabel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според интереса на питащия е .... И аз съм с този модел, с този двигател и принципно е посредата между 1,8 и 1,9 и затова го има и така и иначе :) Скърцането си го има и при мен, не ми пречи само по полицаи се чува, притрисането вероятно кокъла е заминал както и на мен... (предния тампон на двигателя)... А аз имам друг проблем, когато запаля сутрин колата (пали без проблем) и странното е че ако не тръгна веднага държи стабилни обороти докато загрее и после си падат на нормалните 750-800 об/мин, но ако тръгна и покарам в момента, в който стрелката за температурата помръдне и колата започва да губи оборотите и да са твърде нестабилни варират от почти угаснала до 1000 - 1200 об/мин и като загрее се оправя. Четох тук рових се за подобен проблем и успях да намеря информация за някакъв клапан за празния ход IACV мисля че е, но не зная как да го почистя за да оправя този проблем, може също така да е и от TPS или дросела, но пак нямам представа как да го разглобя и да го почистя. Та въпроса ми е чисто финансов- колко би струвало тази операция ако отида при човек, който го е правил и знае какво прави??? И кой може да ми помогне??? Благодаря Ви предварително. От София съм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и аз съм собственик на 5 генерация с двигател ф20з1,имам същия проблем с скърцането но от това не се мре,забелязъл съм ,че е само по студено време.Имам обаче друг проблем,изпускателните ми колектори са пукнати и искам да ги сменя,някой може ли да ми помогне,предварително благодаря.Тел. ми е 0899801943-Димо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и аз съм собственик на 5 генерация с двигател ф20з1,имам същия проблем с скърцането но от това не се мре,забелязъл съм ,че е само по студено време.Имам обаче друг проблем,изпускателните ми колектори са пукнати и искам да ги сменя,някой може ли да ми помогне,предварително благодаря.Тел. ми е 0899801943-Димо

Колега, махни си катализатора ! Два пъти заварявах колектора, елементарно е , но принципно възможна причина може да е именно, че катализатора ти е затлачен. При мен беше доста затлачен . Сега карам друга кола - бясна чума, с нисък разход :)/>/>Иначе щом искаш да го смениш - виж в морга или в раздел "купува/продава" Редактирано от cK1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Като бивш собственик на F18A3, мога да дам някои съвети за проблеми, които и аз ги имах:1. Скърцане през легнал полицай - Тампони (2) на предна стабилизираща щанга. Евтини са, от порядъка на 20 лв. МАХ двата.2. В студено време сутришното палене и гаснене - Непоправимо. Пробвал съм да чистя дросел, IACV, TPS - същата работа.3. Треперене на волана и скоростната кутия на празен ход при загрял двигател - Предния тампон на двигателя, зад радиатора, вижда се и лесно се сменя, но не ти препоръчвам - това им е слабото място и след 10-15 хил. км пак се къса и ще трябва да го сменяш.4. Точно твоя модел се води CE7 (1996-1998), CC7 e сегашния ми Акордеон (1993-1996).5. Що се отнася до халогени - личен избор. Аз за 2 год. бях ги пускал 4-5 пъти :)Надявам се да съм бил полезен с някои лични мнения и впечатления от този автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте !!!

Новобранка съм този форум но карам акорд англичанка от 4 години скърцането е от тампоните на стабилизиращата щанга и при мен е така 

когато се намокри шасито и спират да скърцат

за осветлението както казахте трагедия инсталнах си една диодна лента вътре и цирка приключи  :eat:

само че аз имам един малък проблем прецаках си врътките на парното и на скоростния лост конзолата и тя счупена и няма никъде здрави 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:moon: Докато държи 900 оборота колата трепери. Вибрациите се усещат във волана и в скоростния лост. На какво се дължи това? 

Според мен имаш тампон на двигателя за смяна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...