pumata_dp 12 #1 Публикувано 15 Декември, 2010 Колеги дайте мнение със или без фълтър за картерните газове е по добре да се кара колата??? все пак колата ми е близо на 16 годинки и си мисля че картерната вентилация е запушена и е по-добре с филтърче и в атосферата.....Или бъркам??? Колата е Сивик д16з6... Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pumata_dp 12 #2 Отговорено 17 Декември, 2010 Никой ли няма мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #3 Отговорено 17 Декември, 2010 Картерните газове циклично се връщат и обработват от мотора, к'ъв е тоя въпрос дето си заформил?И да, можеш да изкараш да излизат в атмосферата, но увеличаваш вредните емисии на автомобила, която и без друго е голям обект на замърсяване. Няма да си първя, нито последния който го е направил. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pumata_dp 12 #4 Отговорено 17 Декември, 2010 това ми е ясно колега.Въпроса ми беше ще има ли реален ефкет за мотора,или се тая Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 17 Декември, 2010 (Редактирано) Я кажи кво си намислил .Не е до тва дали никои няма мнение ма да ти кажа е аз примерно немоо схвана ква ти е идеята. Редактирано 17 Декември, 2010 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stan4o 26 #6 Отговорено 17 Декември, 2010 То си е гъзарийка да имаш зелено или червено филтърче - умален вариянт на спортния въздушен филтър... естественно че вдига много коньове, поне 5-6 !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pumata_dp 12 #7 Отговорено 17 Декември, 2010 Я кажи кво си намислил .Не е до тва дали никои няма мнение ма да ти кажа е аз примерно немоо схвана ква ти е идеята. Мисълта ми е,че е логично от картерната вентилация да излиза въздух който не е нужен на дросела след толкова години каране,защото искам да сложа интейк система и да не търся спецялно заради този маркуч да има място за него а просто да си му бодна едно картерно фълтерче Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 17 Декември, 2010 (Редактирано) Виш са идеята на това филтърче е съвсем друга. От това , което ти казваш , че ти е проблем.Какъвто съм сигурен ,че няма. Редактирано 17 Декември, 2010 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #9 Отговорено 17 Декември, 2010 Може би фена искаше да ти каже, че принципно интейк тръбата ще си има място където да си закачиш маркучето за картерните газове. Освен ако не си я правиш ти ест. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #10 Отговорено 17 Декември, 2010 (Редактирано) Мисълта ми е,че е логично от картерната вентилация да излиза въздух който не е нужен на дросела след толкова години каране,защото искам да сложа интейк система и да не търся спецялно заради този маркуч да има място за него а просто да си му бодна едно картерно фълтерче Можеш да не го връзваш към интейка, ако това ти е въпроса. П.С> И картерната вентилация, не отива в дросела, защото е по-добре за него...целта е съвсем друга и съм ти я намекнал в първия ми отговор! Редактирано 17 Декември, 2010 от Petar Petrov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
impact 3 #11 Отговорено 17 Декември, 2010 колега слагаи филтарчеторазлика няма,дали ще минават картерните газове през дросела или през филтара е все тая вапроса е да има (отдушник)обаче стои мн тарикатскоаз сам си сложил такъв филтар на същият двигател ако го слагаш внимаваи с долната траба да не се спука като я режеш аиде поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #12 Отговорено 17 Декември, 2010 Един ми каза че на BMW-то си набутвал в тръбата тънък тел за миене на чинии(телена "гъбичка") и като се замърси го сменял, дали е удачно такова решение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
impact 3 #13 Отговорено 17 Декември, 2010 Един ми каза че на BMW-то си набутвал в тръбата тънък тел за миене на чинии(телена "гъбичка") и като се замърси го сменял, дали е удачно такова решениеами незнам колега ама неси струва за 5 кинта да се правиш такива експерименти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #14 Отговорено 17 Декември, 2010 Един ми каза че на BMW-то си набутвал в тръбата тънък тел за миене на чинии(телена "гъбичка") и като се замърси го сменял, дали е удачно такова решениеГлупави и ненужни интервенции по български Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #15 Отговорено 17 Декември, 2010 Не съм намирал за 5 лева иначе ако намеря ще сложа, въпреки че не ми е ясно каква е ползата след като не се омаслява за сега нищо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #16 Отговорено 18 Декември, 2010 Хора има тема намерете я там аз съм единия опонент /както винаги/ в нея са дискутирани точно тея филтърчета. Каква им е идеята и защо се слагат -да не смуче масло и тн. П.п търсачката ме кефи ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pumata_dp 12 #17 Отговорено 19 Декември, 2010 Точно това м и беше идеята да не смуче масло понеже във високи оборот над 7000 подпушва малко от задния двор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hector el 2 #18 Отговорено 19 Декември, 2010 НЕ можах те да му обясните на човека,всеки се пише каквоти си иска намекнахти там намекнахти еди каде си не му обяснихте както трябва точно и ясно.Не веднъж съм пускал теми еи на такива отговори наи се дразня после го чета 10 пъти и се чудя и се мая какво е искал да каже (сорри за off topica ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 205 #19 Отговорено 19 Декември, 2010 Едно е да знаеш, друго е да можеш да го обясниш, трето и четвърто - да искаш да го направиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #20 Отговорено 19 Декември, 2010 Пък пето да си формулираш въпроса ,за да ти дадът отговор на него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #21 Отговорено 19 Декември, 2010 (Редактирано) Ми той си го е формулирал добре. Моето мнение, строго некомпетентно:1.По-добре с филтър, защото от тези изпарения се замърсяват: -IACV клапънът -дроселът, интекйкаОт там, след определено време се увеличава разходът на гориво в следствие на прекомерно високи празни обороти. Освен това, при замърсен дросел се е наблюдавал занижен респонс. Възможно е колата да се държи с една незабележима идея по-добре в ниските, поради намаления приток на топъл въздух, който до този момент е доставян от картерните /топлички/ изпарения. :P2.По-лошо е да не влизат изпаренията, защото, както каза колегата по-горе, се замърсява атмосферата. Също така може да се наблюдава покачване на разхода на гориво в следствие на по-бавното загряване на двигателя.Мога смело да кажа, че това са си мои разсъждения, следователно не са подплатени с особени факти. Аз лично смятам да сложа филтърче там в някой слънчев ден, след като почистя цялата интейк система. Това е от мен! Ако на някой не му харесва мнението ми... сори за него Редактирано 19 Декември, 2010 от ShEfA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
impact 3 #22 Отговорено 19 Декември, 2010 мн си прав колега от картерните испарения всичко става мазало ако мога така да се изразяднеска видях за какво става на вапрос в дросела и в всмукателният колектор(мн е зле има мн налепи от хомогенната смес която се получава от испаренията)за това които иска да му е чиста всмикателната система да слага филтарчепак стои и мн яко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #23 Отговорено 20 Декември, 2010 Само да спомена, че ако цялата система за вентилация на картера е наред, от тоя маркуч не трябва да бута картерни газове и масло, а да дърпа свеж въздух. Картерните газове трябва да излизат през PCV клапана към колектора след дорсела. Ако вече PCV клапана е задръстен налягането трябва да излезе все от някъде.И на двете ми хонди не съм видял от това маркучле да е изтекла и една капка масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
omarto 0 #24 Отговорено 20 Декември, 2010 Пускай в въздуха.Много сме далеч от екологоята с тези стари коли.Колкото и филтри да им слагаме все тая.То само името му филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RECS 2 #25 Отговорено 20 Декември, 2010 Тези филтърчета обикновено ги слагат при турбинирани двигатели с цел така нареченото изолиране на смукатела със картерната вентилация защото в противен случай като надува турбината в смукателния колектор ще надува и през отвора за картерна вентилация,а за атмосферна кола изглежда по спортно за разлика във вървежа не знам нека който е слагал да изкаже мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #26 Отговорено 20 Декември, 2010 (Редактирано) Къв вървеж бе хора ?http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=23547&st=0&p=212569&hl=+%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%20+%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B5&fromsearch=1entry212569http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=31219&st=0&p=290462&hl=+%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%20+%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B5&fromsearch=1entry290462http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=41556&st=0Не съм писъл по темата защото по въпроса не един път е писано !.Второ замисъла и въпроса са неясни .И не съм писал с недомлъвки .При положение , че идеята е нереален тумнинг с цел дигане на коне /около 30 / ........... . Редактирано 20 Декември, 2010 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове