Jump to content
pumata_dp

Със или Без Филтър за Картерните газове?

Recommended Posts

Колеги дайте мнение със или без фълтър за картерните газове е по добре да се кара колата??? все пак колата ми е близо на 16 годинки и си мисля че картерната вентилация е запушена и е по-добре с филтърче и в атосферата.....Или бъркам??? Колата е Сивик д16з6...

Благодаря предварителноПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Картерните газове циклично се връщат и обработват от мотора, к'ъв е тоя въпрос дето си заформил?И да, можеш да изкараш да излизат в атмосферата, но увеличаваш вредните емисии на автомобила, която и без друго е голям обект на замърсяване. Няма да си първя, нито последния който го е направил. Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това ми е ясно колега.Въпроса ми беше ще има ли реален ефкет за мотора,или се таяПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажи кво си намислил .Не е до тва дали никои няма мнение ма да ти кажа е аз примерно немоо схвана ква ти е идеята.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То си е гъзарийка да имаш зелено или червено филтърче - умален вариянт на спортния въздушен филтър... естественно че вдига много коньове, поне 5-6 !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажи кво си намислил .Не е до тва дали никои няма мнение ма да ти кажа е аз примерно немоо схвана ква ти е идеята.

 

Мисълта ми е,че е логично от картерната вентилация да излиза въздух който не е нужен на дросела след толкова години каране,защото искам да сложа интейк система и да не търся спецялно заради този маркуч да има място за него а просто да си му бодна едно картерно фълтерчеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виш са идеята на това филтърче е съвсем друга. От това , което ти казваш , че ти е проблем.Какъвто съм сигурен ,че няма.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би фена искаше да ти каже, че принципно интейк тръбата ще си има място където да си закачиш маркучето за картерните газове. Освен ако не си я правиш ти ест.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисълта ми е,че е логично от картерната вентилация да излиза въздух който не е нужен на дросела след толкова години каране,защото искам да сложа интейк система и да не търся спецялно заради този маркуч да има място за него а просто да си му бодна едно картерно фълтерчеПубликувано изображение

 

Можеш да не го връзваш към интейка, ако това ти е въпроса.

 

П.С> И картерната вентилация, не отива в дросела, защото е по-добре за него...целта е съвсем друга и съм ти я намекнал в първия ми отговор!

Редактирано от Petar Petrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега слагаи филтарчеторазлика няма,дали ще минават картерните газове през дросела или през филтара е все тая вапроса е да има (отдушник)обаче стои мн тарикатскоаз сам си сложил такъв филтар на същият двигател ако го слагаш внимаваи с долната траба да не се спука като я режеш:D аиде поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един ми каза че на BMW-то си набутвал в тръбата тънък тел за миене на чинии(телена "гъбичка") и като се замърси го сменял, дали е удачно такова решение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един ми каза че на BMW-то си набутвал в тръбата тънък тел за миене на чинии(телена "гъбичка") и като се замърси го сменял, дали е удачно такова решение

ами незнам колега ама неси струва за 5 кинта да се правиш такива експерименти :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един ми каза че на BMW-то си набутвал в тръбата тънък тел за миене на чинии(телена "гъбичка") и като се замърси го сменял, дали е удачно такова решение

Глупави и ненужни интервенции по български :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм намирал за 5 лева иначе ако намеря ще сложа, въпреки че не ми е ясно каква е ползата след като не се омаслява за сега нищо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора има тема намерете я там аз :) съм единия опонент /както винаги/ в нея са дискутирани точно тея филтърчета. Каква им е идеята и защо се слагат -да не смуче масло и тн. П.п търсачката ме кефи !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това м и беше идеята да не смуче масло понеже във високи оборот над 7000 подпушва малко от задния дворПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ можах те да му обясните на човека,всеки се пише каквоти си иска намекнахти там намекнахти еди каде си не му обяснихте както трябва точно и ясно.Не веднъж съм пускал теми еи на такива отговори наи се дразня после го чета 10 пъти и се чудя и се мая какво е искал да каже (сорри за off topica :P )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно е да знаеш, друго е да можеш да го обясниш, трето и четвърто - да искаш да го направиш :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пък пето да си формулираш въпроса ,за да ти дадът отговор на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми той си го е формулирал добре. Моето мнение, строго некомпетентно:1.По-добре с филтър, защото от тези изпарения се замърсяват: -IACV клапънът -дроселът, интекйкаОт там, след определено време се увеличава разходът на гориво в следствие на прекомерно високи празни обороти. Освен това, при замърсен дросел се е наблюдавал занижен респонс. Възможно е колата да се държи с една незабележима идея по-добре в ниските, поради намаления приток на топъл въздух, който до този момент е доставян от картерните /топлички/ изпарения. :P2.По-лошо е да не влизат изпаренията, защото, както каза колегата по-горе, се замърсява атмосферата. Също така може да се наблюдава покачване на разхода на гориво в следствие на по-бавното загряване на двигателя.Мога смело да кажа, че това са си мои разсъждения, следователно не са подплатени с особени факти. Аз лично смятам да сложа филтърче там в някой слънчев ден, след като почистя цялата интейк система. Това е от мен! Ако на някой не му харесва мнението ми... сори за него ;)

Редактирано от ShEfA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мн си прав колега от картерните испарения всичко става мазало ако мога така да се изразяднеска видях за какво става на вапрос в дросела и в всмукателният колектор(мн е зле има мн налепи от хомогенната смес която се получава от испаренията)за това които иска да му е чиста всмикателната система да слага филтарчепак стои и мн яко :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да спомена, че ако цялата система за вентилация на картера е наред, от тоя маркуч не трябва да бута картерни газове и масло, а да дърпа свеж въздух. Картерните газове трябва да излизат през PCV клапана към колектора след дорсела. Ако вече PCV клапана е задръстен налягането трябва да излезе все от някъде.И на двете ми хонди не съм видял от това маркучле да е изтекла и една капка масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пускай в въздуха.Много сме далеч от екологоята с тези стари коли.Колкото и филтри да им слагаме все тая.То само името му филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези филтърчета обикновено ги слагат при турбинирани двигатели с цел така нареченото изолиране на смукатела със картерната вентилация защото в противен случай като надува турбината в смукателния колектор ще надува и през отвора за картерна вентилация,а за атмосферна кола изглежда по спортно за разлика във вървежа не знам нека който е слагал да изкаже мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къв вървеж бе хора ?http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=23547&st=0&p=212569&hl=+%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%20+%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B5&fromsearch=1entry212569http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=31219&st=0&p=290462&hl=+%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%20+%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B5&fromsearch=1entry290462http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=41556&st=0Не съм писъл по темата защото по въпроса не един път е писано !.Второ замисъла и въпроса са неясни .И не съм писал с недомлъвки :) .При положение , че идеята е нереален тумнинг с цел дигане на коне /около 30 :blink: / ........... .

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...