red_devil 9 #1 Публикувано 11 Декември, 2010 Днеска обикалях и си купих интейк,след това си купих от друго място и спортен филтър.В крайна сметка на д13ка как ще се отрази?Пише на филтъра че намаля разхода на гориво,и вдига 5кс.Ще стане ли по пъргава?А за горивото нека ако някой с д13ка има или е правил такова нещо да пише за ефекта а и колата се кара само на бензин!Газова уретба няма! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #2 Отговорено 11 Декември, 2010 Днеска обикалях и си купих интейк,след това си купих от друго място и спортен филтър.В крайна сметка на д13ка как ще се отрази?Пише на филтъра че намаля разхода на гориво,и вдига 5кс.Ще стане ли по пъргава?А за горивото нека ако някой с д13ка има или е правил такова нещо да пише за ефекта а и колата се кара само на бензин!Газова уретба няма! Тя ще стане ама няма да усетиш.А инъче 5 коня са си страховита гледка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #3 Отговорено 11 Декември, 2010 Може ли да нарисуваш или покажеш снимка, как точно ще го монтираш? п.с - това с 5-те к.с. наистина ли го вярваш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #4 Отговорено 11 Декември, 2010 Ако интейка ти е хубав (Cold Air Intake) и ако филтъра ти е качествен е възможно да даде някой друг кон, който ти няма да усетиш! Ако интейка е обикновен и филтъра ти е китайски, можеш даже да си одушиш първоначалните си 75 коня! Натисни газта до 4000 оборота пусни я и виж дали стрелката пада прекалено на доло (300-400) оборота и после се връща на 900-1000, ако е така го махай този филтър! Ето това вдига някой друг кон и е с гарантирано качество, но е добре да се комбинира с спортни колектори, генерация и гърне. Тогава резултата ще е голям, но дали си струва за Д13-ка толкова много пари ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
red_devil 9 #5 Отговорено 11 Декември, 2010 Може ли да нарисуваш или покажеш снимка, как точно ще го монтираш? п.с - това с 5-те к.с. наистина ли го вярваш?Да ти кажа не вярвам!Затова ви питам иначе като цяло знаете как е раположен карборатора,махам стоковата тръба,и слагам интейка като стига до края на тръбата на карборатора.Ще бутне или ще вдигне гориво?Ще има ли поне малък ефект във скороста? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
red_devil 9 #6 Отговорено 11 Декември, 2010 Ами нее същия като този който си показал но утре ще видя какво ще стане... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #7 Отговорено 11 Декември, 2010 Правилно си се насочил. (или поне аз така го разбирам, дано си имал това предвид) Трябва да се махне цялата тава, иначе се получават някакви завихряния, от които няма файда. Като цяло интейк система е по-ефективна на инжекцион. На карб не очаквай чудеса. но дали си струва за Д13-ка толкова много пари ... - кеф цена няма Използвай търсачката, писано е много по темите за Д13. Може би виждаш, че не се включват много от по-старите потребители. Просто защото темата е разисквана.Ето ти теми, които според мен ще са ти полезни. Успехhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=20239&st=0&p=180230&hl=d13b2&fromsearch=1&&do=findComment&comment=180230http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=30352&st=0&p=282332&hl=d13b2&fromsearch=1&&do=findComment&comment=282332http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=27770&st=0&p=255842&hl=d13b2&fromsearch=1&&do=findComment&comment=255842http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=37995&st=0&p=340922&hl=d13b2&fromsearch=1&&do=findComment&comment=340922http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=46241&st=0&p=406367&hl=d13b2&fromsearch=1&&do=findComment&comment=406367http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=48417&st=0&p=425809&hl=d13b2&fromsearch=1&&do=findComment&comment=425809и тн. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo_stz 32 #8 Отговорено 11 Декември, 2010 (Редактирано) Може ли да нарисуваш или покажеш снимка, как точно ще го монтираш? И аз това се чудя Редактирано 11 Декември, 2010 от ivo_stz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #9 Отговорено 11 Декември, 2010 А колко лева ти излезе цялата работа ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
red_devil 9 #10 Отговорено 12 Декември, 2010 Снимки мога да ви покажа само в скайп!А СИСТЕМАТА Я ВЗЕХ ПО ОТДЕЛНО И СТРУВА 65ЛЕВА. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
red_devil 9 #11 Отговорено 12 Декември, 2010 Интейка с филтъра е сложен!Ефекта е малък,но има ефект от страна на звук-при повечето коли има но при мен няма разлика в звука на колата от страна на вървежа стана малко по пъргава! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
red_devil 9 #12 Отговорено 12 Декември, 2010 при слагане на колектор 4-2-1 разлика във вървежа има ли или отново е минимална?И ако има каква е тя в цифри? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
рексоманче 0 #13 Отговорено 12 Декември, 2010 при слагане на колектор 4-2-1 разлика във вървежа има ли или отново е минимална?И ако има каква е тя в цифри?ами има колега разлика.. но зависи ти каква разлика искаш! ако чакаш нещо да е потресаващо забрави... разликата е минимална но така се гради нещо..не си мисли че с един интейк от 65лв което е нищо и един колектор да чакаш да качиш 10коня забрави.. само спортен панелен филтър на K&N е 140лв.. така че се замисли .......мисля че си хвърляш парите навятъра...... особенно за такива ефтини тунинг части...мисля че по горе един колега беше написал какво е да качиш 5 коня.... интейк система...изпускателен колектор, генерация... всичко това ще ти легне доста парички... колектор и генерация поне 400лв си приготви....зависи какъв е колектора, а DC sport няма и само за колектор да ти стигнат..... ако питаш мене събирай си парите за някой по голям двигател, някоя д16 или б16/18 или H22 там ефекта е огромен и ще си останеш доволен... ако се поразровиш можи да си намериш д16а9 за 600-700лв ... така че помисли има ли смисъл да влагаш пари в тоя двигател та да усетиш некви 5-10 коня като може за тези пари да си вземеш цял двигател на който конете му почват от 124 и нагоре.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
red_devil 9 #14 Отговорено 12 Декември, 2010 Така е...МИСЛЯ ЗА В БЪДЕЩЕ ДА СИ ВЗЕМА Б16А2 ИЛИ Д16З6 МОТОР!Карал съм витек,знам как върви! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stasko0o 12 #15 Отговорено 12 Декември, 2010 Ако интейка ти е хубав (Cold Air Intake) и ако филтъра ти е качествен е възможно да даде някой друг кон, който ти няма да усетиш! Ако интейка е обикновен и филтъра ти е китайски, можеш даже да си одушиш първоначалните си 75 коня! Натисни газта до 4000 оборота пусни я и виж дали стрелката пада прекалено на доло (300-400) оборота и после се връща на 900-1000, ако е така го махай този филтър! Ето това вдига някой друг кон и е с гарантирано качество, но е добре да се комбинира с спортни колектори, генерация и гърне. Тогава резултата ще е голям, но дали си струва за Д13-ка толкова много пари ... Колега а на какво се дължи този проблем с падането на оборотите до 300-400 и после се оправят скапан филтър или ?? и има ли някъква опсност ? че незнам дали не ми се е случвал тоя проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #16 Отговорено 12 Декември, 2010 А за монтажа на тия мотори мислил ли си? Твоята кола е карбуратор, а другите са инжекцион. Ако имаш 3 палки да изсипеш - давай Б16ките те чакат. Ако нямаш парите и би бил доволен лека полека да си правиш нещата, може и да си доволен (а може и да не си). Моля престанете с тия детски изказвания - това вдига еди колко си коня. Ама от къде ги вдига? Всяко подобрение по мотора качва процентно неговото КПД. Една проста сметка би показала че ПРИМЕРНО 7% оптимизация на работата на мотор 160кс, която е резултат от даден мод (например генерация) не са равни на 7% на оптимизация на 75кс. За да даде някой дадена цифра (примерно автомобил с мотор Д13) за разликата - със генерация (спортна) и със обикновена, то трябва колата да е измерена на дино. Едва ли някой ще тръгне да измерва на дино преди всяка интервенция, която прави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
red_devil 9 #17 Отговорено 13 Декември, 2010 А за монтажа на тия мотори мислил ли си? Твоята кола е карбуратор, а другите са инжекцион. Ако имаш 3 палки да изсипеш - давай Б16ките те чакат. Ако нямаш парите и би бил доволен лека полека да си правиш нещата, може и да си доволен (а може и да не си). Моля престанете с тия детски изказвания - това вдига еди колко си коня. Ама от къде ги вдига? Всяко подобрение по мотора качва процентно неговото КПД. Една проста сметка би показала че ПРИМЕРНО 7% оптимизация на работата на мотор 160кс, която е резултат от даден мод (например генерация) не са равни на 7% на оптимизация на 75кс. За да даде някой дадена цифра (примерно автомобил с мотор Д13) за разликата - със генерация (спортна) и със обикновена, то трябва колата да е измерена на дино. Едва ли някой ще тръгне да измерва на дино преди всяка интервенция, която прави.Не съм се изказал правилно!Исках да кажа че другата ми хонда,щее витек! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
psp 3 #18 Отговорено 18 Декември, 2010 вземай vtec и не се занимавай с глупости. аз си взех civic d15z8 1.5 114 hp отначало ме кефише многа ама сеге след два месеца нещо слабо ми се струва.така че скачай в яките vtec двигатели и не си прави експерименти с малки двигатели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo Myankov 64 #19 Отговорено 19 Декември, 2010 Да не пускам аз друга тема и да споделя. На моето Хондле 5та хеч Д15Б2 му сложих въздушен филтър JR, смених колекторите с 4-2-1, генерацията ( мисля 55 ), супер добър ремус и до преди да сложа ремуса бих казал, че разлика в звука и вървежа почти нямаше. Или поне много бързо съм привикнал. Може би ако сега седна на друга Д15Б2 ще видя разликата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #20 Отговорено 20 Декември, 2010 Да не пускам аз друга тема и да споделя. На моето Хондле 5та хеч Д15Б2 му сложих въздушен филтър JR, смених колекторите с 4-2-1, генерацията ( мисля 55 ), супер добър ремус и до преди да сложа ремуса бих казал, че разлика в звука и вървежа почти нямаше. Или поне много бързо съм привикнал. Може би ако сега седна на друга Д15Б2 ще видя разликата.Колега може и колата ти да е почнала да си заминава... Аз на стокова генерация сложих 4-2-1 и имаше малка разлика в динамиката. след това към 4-2-1 добавих и генерация на 55мм с един резонатори крайно проходно и имаше осезаема разлика (не съм от хората които си мислят че като бучи върви и се заблуждават ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radeon4o 22 #21 Отговорено 20 Декември, 2010 (Редактирано) Може ли да нарисуваш или покажеш снимка, как точно ще го монтираш? п.с - това с 5-те к.с. наистина ли го вярваш?Междудругото е съвсем възможно това с 5-те коня и примерно 5Nm въртящ момент горница при определени обороти, но не и в целия диапазон, защото става много нахално . Просто идеята е да не се слага ей така някаква си тръба за интейк. Много важна в случая е дължината на тръбата, докато диаметъра има по-малка роля. Все пак е хубаво диаметъра да е идея по-голям от този на входа на дросела.Та относно дължината на тръбата - движението на въздуха в нея се описва като движение на звукова вълна с определена честота, коята зависи от оборотите на двигателя. В зависимост от дължината на тръбата се получава резонанс на звуковата вълна при определни обороти като продължителността му е около 500 оборота. Среща се в нета като AEM HUMP (явно, когато АЕМ произвеждат CAI за пръв път някой тунер го забелязва този ефект) и при Cold Air Intake-овете се наблюдава на около 4000-4500 оборота някаде. Ако намерите дино графики няма начин да не го видите.Ако тръбата на интейка е много къса този резонанс се премества във високите обороти (примерно 7500-8000) и кел файда от това като мотора ви генерира макс. мощност при 6000 оборота да кажем А естествено чрез изменение на дължината й се изменя резонансната й честота и, ако пространството в двигателния отсек позволява може да се експериментира с различни дължини, за да се настрои резонанса в желаната от нас точка.Затова трябва да се съобразят нещата. Има доста писано в нет-а...и формули има даже за смятане. По-добре за повече инфо потърсете, че аз преразказвам работите, които съм чел, и може някаде да греша Айде, Весели празници и хубави интейкчета! Редактирано 20 Декември, 2010 от Radeon4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radeon4o 22 #22 Отговорено 20 Декември, 2010 (Редактирано) Понеже не мога вече да си редактирам последния пост - колега Chris_barnes правилно е казал, че е по-добре да се говори за процентно отношение, защото при D13 и при B16 нещата ще изглеждат доста различни. Тоест на дали правилния интейк при Д13 ще даде такива числа (мощност) като при B16, B18...Пък и на дали на някой ще му се отделят пари за дино да си тества различните интейк системи върху D13-ската, но това е отделен въпрос Иначе аз за момента си предпочитам фабричното изпълнение... Редактирано 20 Декември, 2010 от Radeon4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #23 Отговорено 20 Декември, 2010 Може ли да нарисуваш или покажеш снимка, как точно ще го монтираш? п.с - това с 5-те к.с. наистина ли го вярваш?Междудругото е съвсем възможно това с 5-те коня и примерно 5Nm въртящ момент горница при определени обороти, но не и в целия диапазон, защото става много нахално . Просто идеята е да не се слага ей така някаква си тръба за интейк. Много важна в случая е дължината на тръбата, докато диаметъра има по-малка роля. Все пак е хубаво диаметъра да е идея по-голям от този на входа на дросела.Та относно дължината на тръбата - движението на въздуха в нея се описва като движение на звукова вълна с определена честота, коята зависи от оборотите на двигателя. В зависимост от дължината на тръбата се получава резонанс на звуковата вълна при определни обороти като продължителността му е около 500 оборота. Среща се в нета като AEM HUMP (явно, когато АЕМ произвеждат CAI за пръв път някой тунер го забелязва този ефект) и при Cold Air Intake-овете се наблюдава на около 4000-4500 оборота някаде. Ако намерите дино графики няма начин да не го видите.Ако тръбата на интейка е много къса този резонанс се премества във високите обороти (примерно 7500-8000) и кел файда от това като мотора ви генерира макс. мощност при 6000 оборота да кажем А естествено чрез изменение на дължината й се изменя резонансната й честота и, ако пространството в двигателния отсек позволява може да се експериментира с различни дължини, за да се настрои резонанса в желаната от нас точка.Затова трябва да се съобразят нещата. Има доста писано в нет-а...и формули има даже за смятане. По-добре за повече инфо потърсете, че аз преразказвам работите, които съм чел, и може някаде да греша Айде, Весели празници и хубави интейкчета! По тази логика (не казвам че е грешна),щом има резонанс в някакви обороти трябва да има и затихване в други.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radeon4o 22 #24 Отговорено 20 Декември, 2010 Може би си прав. Аз нямам реален опит, ама хората с такъв пишат, че уж при дългата тръба респонса бил по-малък, докато при късата - по-голям. Сигурно има нещо общо със затихването, за което говориш. Ама най-добре е да видиш тази графика AEM HUMP Резонансите се виждат доста ясно и като се загледам по-добре излизаш прав - виждат се затихвания под 3500 оборота (специално при "червената" линия) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #25 Отговорено 20 Декември, 2010 (Редактирано) По тази логика (не казвам че е грешна),щом има резонанс в някакви обороти трябва да има и затихване в други....Ами има, моята затихва (но не съм гледал точно на какви обороти) мисля че към 4-5 хиляди. Редактирано 20 Декември, 2010 от chris_barnes Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radeon4o 22 #26 Отговорено 20 Декември, 2010 (Редактирано) Ето една статия по въпроса, която намерих ТУК Доста интересно нещо, което прочетох е, че в режим на резонанс е възможно да се създаде позитивно налягане в смукателния колектор до 1 атмосфета, което ми се струва сериозно число, ама имайки предвид, че времето на пълен резонанс е доста малко бих се съгласил. Все пак хората са правили изследвания по този въпрос Дайте ние да поразучим затихванията и да ги изгладим Редактирано 20 Декември, 2010 от Radeon4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
red_devil 9 #27 Отговорено 23 Декември, 2010 Виждал съм един друг малък спортен филтър, който се води за мотор, беще сложен на вти!Мога ли да сложа такъв, и каде точно ако може се слага на д13б2?Ако става покажете точно как изглежда със снимков материал! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове