Jump to content
Zozo

Моля за малко помощ

Recommended Posts

Здравейте колеги, след нек'ви дълги размисли и страсти мисля, че се спрях най - накрая на Honda H-RV. Трабва ми 4х4 автомобил защото миналата зима кажи речи всяко качване по планините за сноуборд беше или дълбочинно разриване от преспи или мега-завъртания към канаФки и те такива 'секакви. Та молбата ми е някой горд притежател на таакова .... хъммм а сега де - жип ли е или е нежип ?!?! :):) - да даде малко няккаво инфо. Като купувам какво по точно да гледам, как е подръжката на като цени и какво най вече се чупи. Колко е началното обслужване (там ангренаж, масла, ролки и т.н.) И какво трябва да гледам при покупката - някакви по слаби места, специфични разни щуротии. Също нещо което никак не знам е тези генерации как вървят при хрв-то. На мен ми се ще да е след 2000 година, ма знам ли кое е по удачен вариант...:)Много много благодаря предварително !

Редактирано от Zozo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро е лека кола с повишена проходимост ;)няма блокаж - задните колела се "включват" само след превъртане на предните.За по-екстремен офроуд бих се насочил към форестър от тези години :S

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на мен определено не ми трябва за по екстремен оффроуд. За блокажа знам, но ми харесва, че е висока, 4х4 в този му вариант мисля, че ще ми върши работа. Лошото е само, че не са много популярни и като гледам , няма особено много хора които да споделят реални впечатления от модела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, няма блокаж, няма бързи и бавни. Няма и генерации. А за екстремен офф си трябва винаги допълнително подготвен джип, независимо от марката. Но това 4 по 4 се справя учудващо добре в някой ситуации. И лично за мен си е много красив и функционален автомобил. И внимавай да не те метнат, не всички ейч ар ви-та са 4 по 4. Двигателите са два вида-105 и 124 коньови, иначе и двата мотора са 1.6 . Изключително здрави машини са, само дето малко са капризни по отношение на маслото в диф-а, не става с кво да е а само с оригинално хонда масло. При качествени части почти нищо не се чупи и работи като часовник. Като пари не мога да ти кажа сега цени за първоначалното обслужване, но има във форума писано. Ти към каква машина си се насочил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно колега,насочил си се към изключителено здрав СУВ.Цените за обслужване са горе долу следните.....ангренажен р-к 40-70,ролка 50-70,водна помпа ако се наложи..около 100лв.)филтри около 70-80 и масло за двигателя-10W40 около 50лв.Маслата за скоростите и деференцияла е силно препоръчително да се закупят ,,ОРГИНАЛНИ,, от бултрако.За тях цени немога да кажа.Слабите места на модела са:има вероятност да харчи масло-то това като си взимаш кола настаро винаги го има тоя риск но при хондите често се наблюдава.Иначе вози малко твърдо и прри по-високи скорости вътре е доста шумно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички Харвита с по-големия мотор 124кс са 4х4 (или поне така са излезли от завода)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключително съм благодарен на всички за мнениата и помоща. Аз определено предпочитам 124коня двигател, без някаква много специална причина. Та харесал съм едно горублянско H-RV, пък ще видим. Когато имам реални резултати за цени и някакви впечатления конкретни ще споделя мигновенно. Поздрави и благодаря отново за мнениата.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както са ти написали по-горе за екстремен off тази машина не става. Помисли добре преди да купуваш.

Редактирано от broker-
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както са ти написали по-горе за екстремен off тази машина не става. Помисли добре преди да купуваш.

На мен не ми трябва за екстремен офф а за заснежени планинки за сноуборд. А клиренса ми е идеален за лятото за риба и къмпинг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трабва ми 4х4 автомобил защото миналата зима кажи речи всяко качване по планините за сноуборд беше или дълбочинно разриване от преспи или мега-завъртания към канаФки и те такива 'секакви. Като купувам какво по точно да гледам,

Като купуваш, гледай да има повече звездички на емблемата :D за да нямаш проблеми с завъртания и разриване .. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дълго време и аз го мислих варянта със звездичките, но пусто са ми мега хипер грозни, особено отзад..... само някой импрези ми харесаха малко от малко, но всичките (всичките модели, не само импреза) са ми много ниски. Освен тези дето не сами в ценовия диапазон. За това ми опадна като вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е така е, пълно щастие няма .. :) Субару са грозни, ама са сериозни .. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за изискванията, които имаш това е идеалния вариант. Имам такава от 2 години и я карам само зимата. Не е за екстремен офроуд, но при сняг ти гарантирам, че е много по-добре от лека кола само с предно предаване. Даже в момента я карам с летни гуми отпред и много добри зимни -пирели отзад. И в най-дълбокия сняг не съм имал проблеми- нито е занесла, нито е закъсала някъде. Тъй като живея във вилната зона и преди нас има един стръмен баир, та падне ли малко сняг и лека кола само с вериги го качва, за ХР-В то обаче не е проблем. Така че, ако намериш запазен екземпляр не се чуди! Освен това, колата е правена в Япония, което значи, че можеш да разчиташ на здравина и надеждност!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, Zozo,

 

От това лято в семейството ми има Honda HR-V - това е автомобилът на съпругата ми, който и аз карам понякога (и да, чувствам се като горд собственик ;-) ). С по-силния мотор е нашата, 4-врата, 4х4, мисля че 2001-ва година беше.

 

Колегите по-горе са споделили доста неща вече, ето малко и от мен:

 

- пълното обслужване в доверен и качествен сервиз на нас ни струваше под 450 лв;

 

- според мен задължително не оглеждай автомобила само "на място" - поискай от търговеца оглед в сервиз... ако е без номера - пълно е с репатраци в Горубляне и за 30-40 лв ще закарат и върнат колата до произволно място в София... да ти огледа доверен за теб специалист колата отвсякъде - и като двигател, и като ходова част да я вдигнат и огледат внимателно, да я закачат на компютърен тест и т.н... и в крайна сметка да имаш максималната възможна информация за това какво купуваш на тази цена и какво със сигурност те чака след това като разход... това не е съвет конкретно за HR-V, а по принцип... 80% от търговците се съгласяват на това, за колите на останалите 20% според мен по-добре да не мислиш за покупка въобще - причината е ясна... инвестицията като време и пари в това упражнение си струва, при положение че става дума за покупка на такава стойност;

 

- допълнително предимство на HR-V-то е, че гумите му са "обикновени", а не "като за джип" и съответно разохдът за тях е по-нисък (нашите са "обикновени" 16-цолови);

 

- за момента ние сме много доволни от автомобила... и нашият вози твърдичко, но като го имаш предвид и караш с малко по-ниска скорост, това не е проблем... проблем е в началото на първите 1-2 пътувания - ако си свикнал да караш по-бързичко и влезеш в някоя по-голяма дупка или "хлътнатина"... и усетиш как целият ти багаж в багажника подскочи и се сгромоляса обратно на пода ;-)... един вид - не можеш да го караш като "Акорд" например, какъвто карам аз, и да очакваш същата возия;

 

- по отношение на това какво се чупи и разваля - все още нямам информация, която да споделя от първа ръка... практикувам ежегодна пълна профилактика на автомобилите, които ползвам и мисля, че това е най-добрия начин за поддръжка... ако до пролетта няма нищо, заради което да влезем в сервиз - на тогавашната профилактика ще имам информация какво се е случило за една година.

 

Между другото, като търсихме за нас HR-V имаше доста слабо предлагане... предполагам и сега е така. Особено при положение, че ние търсехме задължително с 4 врати... В цяла София имаше точно 7 такива предложения в рамките на около 2-3 седмици.

 

Поздрави и успех с търсенето и избора!

Редактирано от ian

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да питам, какъв е размера на главината на джантите? А междуболтовото е 114.3 нали???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, ако под "размер на главината на джантата" разбираш централен отвор /ЦО/ отговора е 64.1За междуболтовото си прав - 5 по 114.3ПП дай да я видим тая джипка най-после.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да я вземна (тука се иска всефорумно стискане на палци) което ще стане след звън от банката, а той се надявам да е утре или в други ден най - късно. Щъ сЪ пУхваля немедленно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...