Jump to content
outlander

Въпрос относно инжекцион

Recommended Posts

Здравейте!! Имам кола с д15б2( Моно разбире се) и искам да и сложа инжекция(Пълна). Та въпросът ми е... ОТ кои двигатели Мога да взема компютър и инжекцион(обурудван) който да ми свърши работа? Имаше един комплект(комп+ инжекция), но го продадаха !!! . беше от д16з6.Знам че има едни мотори д15б7 които пак са 1.5 но са пълна инжекция но не зная дали са съвместими. Ако някой може да помогне моля да пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От всички едновалови Д серии стават

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснах да кажа, че в бъдеще възнамерявам да й зема vtek глава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси си глава от д16з6 и оборудван колектор от същия мотор. Ще ти трябват още и делко и ЕКУ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но доста пари !!! а и в Пловдив не съм сигурен че мога да намеря. ЕКУ =ECU ?

Редактирано от outlander

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но доста пари ;) а и в Пловдив не съм сигурен че мога да намеря. ЕКУ =ECU ?

Можеш можеш само пари да има Да се поФалиш след интервенцията ко е станало !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се в най-скоро време да стане. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16Z6 и D15B7 са OBD1, докато твоята кола е OBD0. За да избегнеш момента със смяна на инсталация, можеш да ползваш комплект (делко, ECU + оборудван колектор със всичките му чаркаляци) от D16A6, който е OBD0.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хапсолютно. Не мога да разбера защо все се хвърляте на ОБД1 :) Освен че е повече от двойно като пари друга разлика не виждам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А после като сложи втек главата? Пък и смяната на инсталацията не е толкова сложна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А после като сложи втек главата? Пък и смяната на инсталацията не е толкова сложна.

и OBD-0 става с VTEC няма никакви ядове, аз лично ползвах ОБД1 заради идейте ми за напред да слагам дросели (настройката на дроселите с ОБД0 е потчи невъзможна) Ако нямате такива екзотични мераци слагайте си ОБД0 от D16a6 и забравяте адски много препятствия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 глас за обд1. Най-важното предимство на обд1 - двойните таблици. :) ОБД0 също може да управлява втек клапана, но таблиците са само две - гориво и запалване, само дето са малко разширени, докато при обд1 ецу'тата си има чифт таблици за под втек, и чифт за таблици за във втек. Единствените обд0 ецу'та, чийто код и мцу го поддържат това нещо са от Б16А1 и Б16А първата генерация, който да не кажа силна дума са си малко редички и скъпи за да се използват с цел управляване на едновалова втек глава. Не че не може със PM6/7 да се настрои втек, но няма да е до такава степен оптимизиран като със P28 (или еквивалент) или PW0, PR3 (които са обд0 вариантите). :)Също така не е задължителна смяна на инсталацията за преминаване към обд1. :) Всичките нужни чаркове са ецу'то от д15-ката (да се изкорми и да му се ползват буксите), трите букси за към обд1 компютъра, 2 листа с пинаутове и един поялник. :D И работата е готова за час-два. :)п.п. И делкото ъф корс. :)

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...