Alexandyr 2 #1 Публикувано 27 Ноември, 2010 Колеги, имам странен проблем ...сменях на скоро палец и капачка на делкото като в последствие и бобинката ...днес карайки чувах странен шум от делкото( по точно до капачката и вътре палеца)..тракане, стържене и като цяло колата е много мудна и много харчи...какво ли може да е ?...нужда от центровка? ..приятел ми каза, че може и от ремъка да е ..прескочил зъб? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mcros 1 #2 Отговорено 27 Ноември, 2010 Имах същия проблем колега и като реших да проверя какво става вътре в делкото ми стана меко казано лошо.Валчето на делкото е на лагер ,и той се беше разбил и палеца беше почнал да стърже в капачката и във всичко около него.Колата вървеше но беше много мунда и лапаше като ламя .Най -добре свали капачката и го провери ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1070 #3 Отговорено 28 Ноември, 2010 Лагера ти е заминал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Alexandyr 2 #4 Отговорено 28 Ноември, 2010 Този лагер сменя ли се или цялото делко трябва да се смени !!! ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #5 Отговорено 28 Ноември, 2010 Сменя се, само че е малко пипкава работата - май трябваше да се изниже цялата ос, на която са закичени феромагнитите. Намери си го като резервна част и като отвориш делкото ще ти стане ясно кво трябва да стане, не е кой знае колко сложно, просто времеотнемащо. !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Alexandyr 2 #6 Отговорено 29 Ноември, 2010 Колеги, отворих делкото(капачката) вътре беше доста "керемидено" (поне на цвят) ...допитах се до приятел (тъй като не му разбирам) и ми каза, че този лагер след него има и семеринг и нямало как да се "разбие" или развали..и един вид да търся проблема другаде...а ми е доста спешна работа, че ще пътувам тея дни... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #7 Отговорено 29 Ноември, 2010 Добре колега, то като хванеш палеца ако има луфт ( не в посока въртене ) си става ясно, че там е проблема. И на твоя приятел му кажи, че греши, що пък като има семеринг да неможе да се разбие лагера, несхващам логиката Като гледам, не си в час с тези работи ( нищо лично ), просто потърси услугите на някой сервиз, за да не те боли главата повече от нужното. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1070 #8 Отговорено 29 Ноември, 2010 (Редактирано) Няма никъв семеринг!Лагера се избива и понеже е по другият стандарт за размери се престъргва леко оста-0,5мм и става лагер,който се намира безпроблемно по нашите магазини-5-6лв. Редактирано 29 Ноември, 2010 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Alexandyr 2 #9 Отговорено 30 Ноември, 2010 Днес ходих до Омбре сервиз , където ми казаха сума от 100лв за смяна на това лагерче, което е точно колкото бонбонче..купих си само лагерчето(японско, nachi) 12лв беше...толкова ли трудно се сменя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #10 Отговорено 30 Ноември, 2010 (Редактирано) Днес ходих до Омбре сервиз , където ми казаха сума от 100лв за смяна на това лагерче, което е точно колкото бонбонче..купих си само лагерчето(японско, nachi) 12лв беше...толкова ли трудно се сменя?Не е трудно, просто трябва да се внимава, при първото делко което разглобявах му се скъсаха главите на болчетата(тези които държат алуминиевата плочка,залепени са с лепило някакво...), после при опит да избия лагера самата плочка на която седи се спука и тя. Тръгнах да разглобявам делкото точно, защото този лагер като попадне прахоляка в него запича и при мен беше така запекъл, че оста се скъса ... Това на делко от д16а6, след това взех едно от д15б7, при него всичко се разви без проблем, като се внимава. Идеята ми беше да направя от двете делка едно работещо, така и не успях и си взех друго втора ръка. Моят съвет е пробвай се, но леко и внимателно като бележиш всяко от феромагнитчетата къде е седяло и как, както и да внимаваш като ги избиваш(по рошавото има шплент на него). Ако имаш въпроси питай. п.с. като се замисля не бих се хванал да го правя за по-малко от 100лв, освен ако не е моето делко или на някой близък(това си е мое мнение, може да се намери някой, който да ти го смени и за 20лв.) п.с.2 какво всъщност е делкото за какъв мотор, ако е за д15б2/7 за тези пари можеш да си вземеш читаво делко втора ръка.п.с.3 Не знам да ли си обърнал внимание, но палеца има болче с което се завива за оста, та виждал съм няколко делка след смяна на палец в сервиз, как това болче не е сложени и палеца се разхожда на където си иска, симптомите са същите, като тези които си описал. Редактирано 30 Ноември, 2010 от chirenski Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #11 Отговорено 30 Ноември, 2010 (Редактирано) chirenski , стига бе брат Кви 100 лв Тея пари за нищо ги нямате Alexandyr, ако не намериш къде да ти го сменят на нормална цена по-добре си купи направо друго делко за 50-60 лв. Редактирано 30 Ноември, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #12 Отговорено 30 Ноември, 2010 chirenski , стига бе брат Кви 100 лв Alexandyr, ако не намериш къде да ти го сменят на нормална цена по-добре си купи направо друго делко за 50-60 лв. Аз казах за колко бих се хванал това е шибана пипкава работа, която нямам желание да върша Та за това, предложих да си вземе делко читаво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
taz1 4 #13 Отговорено 16 Декември, 2010 И аз ще се включа, на д16з5-преполагам че и на другите е така. Както паза колегат по-нагоре трите болта са залепени поне на тези които съм отварял, ако се скъсат се разпробиват с поголяма боргия и се нарезва резба и всичко е наред. След това се маха съединителя на оста и всичко се изнизва от кожуха барабар с датчиците за по лесно може да се отрежат но БЕЛЯЗВАЙ те жиците коя къде е била има значение и то голямо. ПОсле се маха феромагнита от страната на палеца тои има щифт. Най-лесно се маха на струг, със задното седло на струга се подпира оста ана патроника се поставя феромагнитчето и леко и внимателно го вадите по същият начин се процедира и с лагера. Така съм го правил аз и не се наранява оста и феромагнита тъй като няма големи механични удари. ЗАДЪЛИТЕЛНО БЕЯЗВАЙТЕ КЪДЕ СЕ НАМИРАТ ДАТЧИЦИТЕ И САМАТА АЛУМИНИЕВА ПЛОЧКА ЗА ДА НЕ СЕ НАЛАГА ЦЕНТРОВКА В СЕРВИЗ. Ако мога да помогна на някой с повече съвети да пише. С Уважение към всеки който иска да се научи.П.С. Четете мануалите, от там много неща ще разберете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове