Jump to content
respawn

Как Да Си Направя Регулатора На Горивото

Recommended Posts

Здравейте! Колеги можете ли да ми помогнете как по-точно става тази опция, знам че стават виждал съм такива, но незнам какво се прави.Чух че трябвало някакъв четреж да се начертае и регулатора да се даде на стругар,но хал хабер си нямам за какво става въпрос. Ще съм много благодарен ако някой може да помогне с инфо кое, как и особено тоя чертеж :ranting:п.с. става въпрос за стоковия регулатор

Редактирано от respawn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не си вземеш един нов за 70лв

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не си вземеш един нов за 70лв

По няколко ред причини като едната от тях е ,че излиза доста по евтино от тези 70лв и също така обичам да си правя нещата с мойте ръце. В този случай трябва малко помощ и от вас свързана с теоретичната част. Аз следователно може да направя всичко свързано с направата от зададени в завода стойности към реголируем регулатор с снимки и обеснение. Така че да сме полезни един на друг и да си казваме с "кое може да се мине по тънко" а не да мишкуват всички и да си кътат информацията за такива работи. Поздрави! Редактирано от respawn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам, Алекс на д15-ката кара с регулаторче, питай го дали може да ти даде инфо

  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам как е никнейма на момчето, той ако види темата и прецени може и да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста интересна темичка. Аз по ред причини си взех автърмаркет, ама като се замисля в твоя случай преправен стоков ще ти върши работа. Преди да почна да умувам да ти препоръчам такива по 70 лв нови по-добре не си взимай.

 

Та ... Ето една принципна схема на регулатор:

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Представяме си че гледаме хондов (нищо че не е) и веднага става ясно какво трябва да направим. Трябва да се одреже капачето където влиза вакума. Там отдолу има пружина, май ще е добре да се внимава да не изхвръкне в неподходяща посока. След това на мястото където сме махнали горната част на регулатора трябва да се завари друга шапчица, която да има резба за болт. Трябва да се спази почти същата височина. Трябва да е с малко по-голяма, защото ако е по малка ще се вдигне налягането (защото ще се натегне пружината) и няма да има как да го намалите.

Тука се появяват няколко закачки дето трябва да се мислят на място. Как точно ще се направи този механизъм да натяга и да отпуска пружината. От какъв материал е стоковия регулатор и дали ще може да се завари.

 

Механизъма бих го направил с един винт. Резбата ще е централно (както на автърмаркет, то от там ми е идеята), болта ще се завива. Обаче болта предполагам ще е по-тънък от пружината ще трябва някаква шайба . Или още по-добра идея: Да се стругова главата на болта, така че да влиза в пружината, но в края на главата да си е периферия. Завиваш болта от вутре на вън, закачаш пружината на сругованото за нея място. От външната страна прорязваш болта да може да се върти с отверка, една контра гайка и си 6.

Също да не забравиш да сложиш отвор на въпросната шапка за вакума от двигателя.

 

Остава да питаш някой дали може да ти го завари и да се мяташ във филма :D Ще ти трябва и едно манометърче да си закачиш някъде по бензиновия филтър все пак да гледаш какво се случва.

 

Пак като се замисля може и да не се заваря. Ако имаш добър стругар да ти изработи прецизно въпросната шапка. Трябва да влиза плътно в бензиновия регулатор, да е с тънки стени (за да има място за пружината да се движи свободно вътре). Правиш 3 отвора странично(през 120 градуса), резбичка и къси болтчета. Така ще може да си го отваряш :)

 

Абе стига съм умувал че и до утре мога да бистря.Като го почнеш може да ви дойде нещо по разумно в главите :)

Редактирано от teror1sta
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ebay се продават точно такива "шапчици", които се слагат на мястото на горната част на стоковия регулатор... Разгледайте ги и ще видите колко е елементарно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другият вариант който аз съм правил но на друга кола е с набиване на регулатора отгоре с топче от лагер и чукче но регулатора беше с щуцер отстрани а на хондите е отгоре.По този начин се натяга пружинката и вдига налягането,лесно е но много трябва да се внимава защото връщане назад няма.Слага се манометърче и набиваш по малко до достигане на желаното налягане но ако може да се направи регулируемо ще е по добре ест :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте това : http://hondaswap.com...tor-pics-79971/Аз също бих се включил в изработката на нещо такова :)Мисля си ,че шапката може да се изработи от дебело(голям диаметър) парче алуминий, от там на сетне остава болта, който е лесен, и пружината която на мен лично ми е пълна мъгла. На някой ако му се намира един регулатор за експерименти(заводски) нека го прати насам да му направя дисекция :)п.с. сега намерих и това : http://theoldone.com/articles/regulator/

Редактирано от chirenski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tо пружинката си я има. Просто трябва да се внимава да не я срежете при отварянето. Идеята ми е да не се реже толкова ниско в основата, а високо горе. Така ще остане място къде да се хванат винтчетата. Тези шапки дето се продават на какви пари са ?? Ако не са много скъпи си заслужава да се вземат. И все пак дано се намери някой дето да си го направи сам че е по-интересно.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B&M CommandFlo Fuel Pressure (шапката от линка по горе)това струва 50$+30$ доставка в ebay. като общо за 70лв. можеш да си земеш готов noname FPR adjustable :worthy:

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теро, предполагам имаш в предвид нещо такова ?

 

http://www.ricdidona...Large/AFPR.html

Публикувано изображение

п.с. прегледайте този линк в десния ъгъл на страницата е описано какво е нужно

 

http://www.ricdidona...ntime/mods.html

 

Аз съм навит да го направя сам, но ми трябват някакви размери :worthy:

Редактирано от chirenski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мне, не ми е точно това идеята. На хондовия горния вариант надали ще стане. От сега предупреждавам да не ми се хилите много ! :worthy:

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Болта се прави така че да може да влиза част от него в пружинката. Един вид водач на пружинката. Шапчицата се стругова вътре така, че пружината да си влиза спокойно. От вънка се стругова с такъв размер, че да влиза плътно в корпуса на регулатора. И май по добре болтовете за захват да са 4 през 90 градуса. Нямам струг под ръка иначе бих барнал едно такова да го видим как ще стане.

 

Размери не ти трябват , като разкостиш оригиналния регулатор ще си ги видиш :P:)

 

п.п . За тея пари дето ги продават тези шапчиси могат да идат да се самоубесят някъде ... пфффф

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го колеги аз го направих преди малко, но не остана време да го тествам дали надува. Това е вече като регулатора е срязан, внимавайте да не изгубите пружинката от вътре, става с нея да стане регулируем след това.http://img94.imageshack.us/img94/1444/picture017ec.jpgНамирате по желание тръбичка която да заварите на цео или да залепите с поксипол или течен метал, за да не се разкатае вътре играта на мембрана и т.н. в регулатора. Аз лично го направих с ЦеО ... с 3-4 точки.Ето следващата снимка с тръбичка, просто такава имах и бях принуден да ползвам 8мм болт съответно и гайка, защото по голяма неможе да влезе в тръбичката. Аз ползвах 2 гайки пак прикапени с цеото и след това капнати и в тръбичката.http://img84.imageshack.us/img84/3084/picture018ls.jpgето как трябва да изглежда преди да се завъри за регулатора http://img10.imageshack.us/img10/7931/picture019vm.jpghttp://img220.imageshack.us/img220/971/picture020u.jpgЕто го вече прикапано, и пфффф смотано пръснато със спрей за зътамняване на стопове. Но това имах под ръка, хахах. :)п.с. гледате така да се прекапят двете гайки за тръбичката ,че когато сложите пружинката в тръбичка и допрете до регулатора, за да го завърите там да не е много натегната, без да сте сложили още болта. В моя случей използвах пружинката от самия регулатор, която е под капачето му, сложих също 2ве шайби понеже ми се видя че е доста мека самата пружина , едната я сложих над пружинката, болта да я згъва равномерно, а другата като подложка одоло на регулатора.Това общо взето остана само да го тествам дали работи иначе принципа е този! Поздрави и ако има въпроси питайте :worthy:

Редактирано от respawn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евтин и ефикасен вариант :worthy:

Иска само малка корекция, понеже този вариант няма вакуум....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евтин и ефикасен вариант :worthy:

Иска само малка корекция, понеже този вариант няма вакуум....
И без вакум пак е ефикасен (изпробвано е), но и за вакума няма да има големи затруднения. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Преди да почна да умувам да ти препоръчам такива по 70 лв нови по-добре не си взимай.

Защо бе професоре, какво им е на тия от 70лв
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перфектни са !! За тези дето обичат да си слагат шеринийки без значение дали върши работа или не са 6 точки. ... Ама човека гледам не го интересува външния вид и предпочита нещо грозно и работещо заради това го съветвам да не си взима от тях.

Защо ми е такова мнението няма ти обяснявам .... няма смисъл. Щом съм го написал имам нещо в предвид, пък който иска да го взима на сериозно - парите са си ваши !

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Публикувано изображение Uploaded with ImageShack.us[/img] Редактирано от respawn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е то хубу ама вакуум ?! или може и без ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и без! Работата на вакума е да връща налягането когато и ти спрееш да натискаш педала. Сега регулатора е постоянен , и ако го насторя на 3 бара , ще работи на ниски и на високи на толкова :worthy: Но нищо не ми пречи да си взема едно поксиполче да го намацам едно хубаво от всякаде да не дърпа въздух на струг да му се направи една дупка и да сложа от шапката на регулатора, пиш.ата и готово :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свежа тема! Ето нещо, което човек може да се позанимава в свободното време. И аз съм на мнение,че шаренията не е най-важна- по-важна е ефективността, а и удовлетворението от успешно свършената работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже колеги за вакума... както горе Терориста беше написал.. този болт които съм решил да ползвам за натягане... да му се пусне едно средло през него и пак става. Но най практично , но по трудно е да се направи някаде встрани на тръбичката дупка една пишка за вакум от някаде , здраво с лепило но елегантно намазано после една шкурка , спрей по избор и ще стане супер регулаторче за 10-на лв + регулатор за още толкова от не най-хубавите но вършат работа :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На този болт трябва да му се измисли някакво уплтнение. Иначе аз сум за свредло през болта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перфектни са !! За тези дето обичат да си слагат шеринийки без значение дали върши работа или не са 6 точки. ... Ама човека гледам не го интересува външния вид и предпочита нещо грозно и работещо заради това го съветвам да не си взима от тях.

Защо ми е такова мнението няма ти обяснявам .... няма смисъл. Щом съм го написал имам нещо в предвид, пък който иска да го взима на сериозно - парите са си ваши !

 

Аз пък на д14-ката карах с такъв и проблеми не съм имал, беше си перфектен!
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотна тема колеги ;) ( триабва да имаме раздел "направи си сам" :) ). За да има по завършен вид темата нека някой дето има опит с такива регулатори да сподели ефекта от тях. - на какво налягане надувате горивото и какво е допостимото за заводските инжектори? - какъв е ефекта в автомобила ( ускорение, динамика и т.н.)? - разход на гориво при съолтветното налягане? (предполагам с високото налягане на горивото и разхода се повишава)Много ще се радвам и мисля, че ще е полезно за всички ако отговора е изпитан, а не е само догадки. Благодаря предварително ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз все още не съм го сложил, утре ще я свърша тая работа и ще тествам. Принципно повече от 3.5 бара налягане няма смисъл, много зависи и какви модове има самата кола ,но най добре става с настойка + дино ще се изкара най-оптималните резултати от мотора.Стоково си е на 1.9-2 бара на ниски обороти и високи стига до 2.5-6. Аз утре ще тествам ще го направя на 3 , 3.1-2 и ще споделя какво е станало- в моя случай , съм с портната глава ,следователно с нормалния чип и всичко останло съм с бедни смеси и ако го направя на по голямо налягане от стоковото би трябвало да има ефект - а за горенето, инжектора като си бачка на някакви % от самия чип и той като не е повишен няма как да ти пусне повече гориво и няма как да гори повече колата ( това си е моя теория ,не ангажирам никой с нея) ако по друг начин стоят нещата нека някои да сподели

Редактирано от respawn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:)respawn , удари един скайп да ти пратя мануали да четеш ако ти е интересно. Инфото ти е малко невярно пък имаш мерак.

 

Стоковото налягане по спомен беше 2.7 на ниски и 2.9-3.0 на високи.

 

Това за % на инжекторите ... То времето на отваряне е едно и също ама я се замисли за единица време при по-високо налягане дали количеството гориво минало през инжектора ще е едно и също, като при по-ниско налягане.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

теро, снимай твоя регулатор да го видим бе. Кажи и за кви пари го взе, може пък някой да реши да си вземе като твоя, ааа и ква марка е.Да не решиш сега че се заяждам, просто наистина ме интересува с какъв регулатор караш

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз че говоря наизуст говоря ама :) нз на моята кола е толкова в момента на високи отива до 2.5-6, като говорих с хондаджийте тук ми казаха ,че е нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На откачен вакум ако ти дава толкова не е много нормално ...

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

 

п.п. ако толкова те интересува тоя взех: http://cgi.ebay.co.uk/FSE-Power-Boost-Valves-/260694920222?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cb2a0cc1e

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не е на откачен вакум, просто както си беше всичко стоково, към бензиновия филтър добавих манометър и такива стойности дава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На откачен вакум разбирай високи обороти - отворен дросел. Като падне вакума в колектора е същото и като откачиш вакума. Те хората заради това вадят вакума(или го запушват) така няма смисъл да си форсираш двигателя да видиш какво е налягането :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темичката е много добра, гледам че Теро е влезнал във втек-а вече. :)Общо взето сте достигнали до начина по който да го направите, но мен лично ме притеснява малката мембрана на стоковия регулатор и по точно имам съмнение относно поддържането на постоянно налаягане (особено високо). Аз сложих регулатор Вебер с голямата мембрана(@rulemaker: на Теро е същия :rolleyes: ) точно заради нуждата от постоянно налягане.Не очаквайте чудеса след повишаване на налягането на горивото, дори може да има ефект на задавяне при рязко отваряне на дросела в ниски обороти. За да тръгне повече трябва и повече въздух (портване, хубав смукател+ голям дросел и т.н.).Хубаво е да му вържеш манометър и да го проследиш как е налягането във различните режими на работа на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...