Jump to content
MORSKY

ХОНДА Сивик 2,0 1998-2000

Recommended Posts

Здравейтеискам да ви питам някой има ли наблюдения към тази ХОНДА Сивик 2,0 TDI 1998-2000 комби с какъв двигател е и здрав ли е той какви са ви отзивете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой друг ще ми дадели мнение по темата че искам да я купувам тази кола за 5000лв незнам много ли са и дали си заслужава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си заслужава. Вземи си пак комби, ама да е с 1,5 двигател - икономична, практична и по- пъргава от дизела. Плюс тва цената й е височка ми се струва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си заслужава. Вземи си пак комби, ама да е с 1,5 двигател - икономична, практична и по- пъргава от дизела. Плюс тва цената й е височка ми се струва.

Е как 1,5 бензин ще е по пъргава от 2,0 тди?! !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако дизела е 86коня, а бензиновата 115 - ето как !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако дизела е 86коня, а бензиновата 115 - ето как !!!

Дори и така да е,тия 115к. нямат никъв въртящ момент,във баир направо загива. !!! Редактирано от besniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такъв филм. Може би ще си по- добър на баир ако сме и двамата с по 3ма души в колата и багаж. Ако сме сами........ Пак загиваш. Плюс тва гледай надеждността на двигателя, както и икономията. Бензиновият двигател на хонда е с доказани качества. И пак не съм много сигурен, дали ако сме натоварени на баир ще изядеш 114 коньова хонда с дизелак. Просто ще мина 2 предавки по- налоду от теб, ще вкарам 5000 оборота и ми дишаш праха от гумите !!! Нали искаш съвет, мойто мнение е - бензин 1,5, ВИТЕК 98-2000г., 114 к.с.:worthy:

Редактирано от ПЕРФЕКТЕН_29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започна се ... кой е по-по-най-...п.п. То и дизелът на Ровър явно е с доказани качества, щом Хонда го монтира в колите си, години наред! Вместо супер икономичният, супер TDI на VAG, например!

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако дизела е 86коня, а бензиновата 115 - ето как :worthy:

Дори и така да е,тия 115к. нямат никъв въртящ момент,във баир направо загива. !!!
?скоростна кутия ползваш ли?0-100турбо дизел 105 коня - 14.8секбензин 114коня - 11.8секКое ще набира по-бързо? Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda Civic 2.0 Di - 105 hp, 210 NM/2000 min-1

Honda Civic 1.5 i-VTEC - 114 hp, 134 NM/5500 min-1

 

http://www.vbox7.com/play:ada8df04

http://www.vbox7.com/play:57602407

 

Моторът ми е 105 коня, същия като на Сивик комби. Еднакви са откъм маса. Прегледай двата клипа, може да запишеш и твоята как ускорява/доускорява в близки условия. Колата НЕ Е пипана, ако има чип става доста по-пъргава. От старт го биеш вероятно, но на всичко друго падаш. Градско - 7, извън града може да слезе под 5. С пълна газ над 8 не ми е качвала. За икономичността да отбележа. Бензинката рипа повече - няма спор, но дизела според мен е по-добрия избор. И преди да си попитал - баща ми има Сивик 1.6 (мааалко по-слаба от 1.5), не бих казал че може да ми се опре.

Нищо лично, нищо фанатично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако дизела е 86коня, а бензиновата 115 - ето как :)

Дори и така да е,тия 115к. нямат никъв въртящ момент,във баир направо загива. :)
?скоростна кутия ползваш ли?0-100турбо дизел 105 коня - 14.8секбензин 114коня - 11.8секКое ще набира по-бързо?
Не визирам старт от място!а по скоро доускорението,което може да покаже 2,0 тди срещу 1,5 бенз.дори и без да се сменя предавка.За да вървиш на равно с такъв дизел на дълъг път ще се наложи да сменяш предавки постоянно и да я държиш в обороти,от там ще ти дойде и по високия разход,а ако сте и понатоварени доста ще ти стане трудно.Нищо лично,не ангажирам никого с моето мнение,просто лични наблиудения.Сега забелязах,че колегата по горе ме е изпреварил. Редактирано от besniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въртящият момент си казва думата, колкото и да не съм фен на дизела, друга "бира" е :) . За съжаление не съм карал друг "Хондов" дизел, освен техния, но така или иначе, не смятам, че ще използват лош мотор :) ! Както написа колегата и разхода ти ще е по-нисък, по-комфортно е отколкото да ръчкаш постоянно(не, че е толкова лошо, но на дълъг път е досадно) :D ... А, най-добрият вариант според мен е, да покараш и да решиш сам, кое повече те влече!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз държа да кажа първо, че говоря за 105 коня - не съм сигурен дали изобщо слагат 86 коня на комбито.И второ ... малко се поизхвърлих - не на пълна газ, а да кажем с много газ. Че ме е страх дълго време на пълна газ да не излезе някой чарк да ме пита какво искам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

eeeee, да, доускорение на 5та предавка, щото това е единствения вариант за дизела...А какво ще ме спре да ръгна 2ра или 3та и да доускоря? Никой не говори за разход на гориво, там си е ясноДизела също сменя предавки защото на 4000 умира, айде да вида кой ще кара в града само на 5та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тоя ред на мисли(градско), въпросът ми е - На коя предавка и с колко оборота поддържаш 50 км/ч в града, с 1.5 vtec англичанка, комби. Щото с моя Ровър(кат на Chefo77) си карам на 3-та, с около 1500-2000об/мин. И в следващия момент, като ми потрябва ускорение(баир, напр.) просто натискам газта и изчезвам. Не трябва да вкл.1-ва, защото точно в тези обороти се вкл.турбото. Капише, уот ай минд?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

eeeee, да, доускорение на 5та предавка, щото това е единствения вариант за дизела...А какво ще ме спре да ръгна 2ра или 3та и да доускоря? Никой не говори за разход на гориво, там си е ясноДизела също сменя предавки защото на 4000 умира, айде да вида кой ще кара в града само на 5та

Обзалагаш ли се, че на 4000 умира? ;)Доускорението на клипа е на 4-а, не на 5-а. Подобно (не еднакво, разбира се) ще е доускорението с 2-3 човека. За разлика от бензина.Високите обороти на бензина са свързани с повишен разход на гориво - и всеки "тормоз" над мотора по този начин, води до ускорено и донакъде излишно изпразване на джоба. Аз разчитам на въртящ момент, ти разчиташ на обороти, които с по-голяма маса може и да не можеш да използваш докрай :honda:Не казвам, че бензина е лош - напротив, много си е хубав даже и не е нужно аз да го казвам. Дизела е по-балансиран. И в случая не носи по-малко кеф (само дето няма смисъл от емоцията 5-4-3 за да дръпне рязко - това, което при дизела става с игра със съединителя). И пак ще отбележа, че срещу 300 лева машинката става много по-пъргава. Чипосан 600 (Акорд) на трета си превърта чисто новите гуми.Пък и който търси комби, сякаш иска по-балансиран автомобил, не толкова пъргав.Красьо - трета ли? На 4-а на 1500 оборота е около 50-те км/ч.Аз искрено се надявам, че в случая се игнорира факта, че караме Ровър-и, двигатели + кутии са еднакви с обсъждания избор... Редактирано от chefo77
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе колеги, ама човека ви е писал, че се интересува от дизеловия двигател. К'ви са тия глупости и сравнения с бензинов... Ако искаше такова щеше да го напише, някои хора не четат какво се пита, а просто изказват някакво лично мнение което няма нищо общо с темата... :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на 4-та става, ама леееееекичко се позачудва(2 секунди), докато вкл.турбото. Поне моят беше така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вие наред ли сте? Човека искаше да му се даде информация за дизеловия двигател. Според вас ако искаше да се състезава, дали щеше да пита за дизелово комби? Ясно е че търси практичност. Комби дизел, нисък разход на гориво - отличен избор. Защо му предлагат бензинов двигател не мога да разбера?

Редактирано от georg1914

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагат му бензинов защото е по-добрия вариант затова. Защото тоя дизел е боклук, защото части за него няма, защото при кенефите дето ги вкарват тука от Италия и Германия на по 250 000 км икономията, дето си мислиш че ще я направиш с дизела и с лупа да я търсиш няма да я намериш. А колегата дето писа за доказания дизел на ровър - да много си прав толкова се е доказал, че хонда го монтираха 2 години и после ги смениха с ИСУЗУ при седмата генерация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно ли? Бъркаш яко, но много зависи и какво купуваш, а дизелчето се е доказало не само при Хонда... :)

Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа извинявай доказало се е и при Rover как можах да пропусна. Сега и ако ми кажеш за какво бъркам направо ще си променя мнението. Сигурно съм се объркал че е скъп мотор за поддръжка? Възможно е с тоя ремък и двете ролки (за какъв ... са две) и скапаните хидравлични повдигачи. Или пък съединителя дето е към 400-450 лева комплекта и то валео (да има и миндили като MECARM по ефтини ама аз не бих си сложил такъв) да не говорим че я го има я не. Пък водна помпа дано не се налага да се сменя. За умрелите турбини и още по кирливите им тръби няма да говоря. Горивните им помпи и те дават дефекти, а пък с тоя хубав дизел у нас не ми се мисли просто. Нищо чудно че дори в англия дето ги сглобяват не са разпространен модел. Айде сега кажи ми някоя от хубавите страни като оставим настрана икономията с нея съм съгласен наистина е добра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боже, ти не остави да добавим нищо, което е характерно за 99% от останалите дизелови автомобили ... Как не съм се замислял ... да чакам ли да се счупи или да се моля да не стане.Ти явно не усещаш, че говориш за дизелов автомобил, нали? Колко струва на Опел-ов дизел съединителя? Ами на VW? Ами на Фиат-ов? Можеш да провериш, аз се изплаших. Ами на 1.7 мотора?И каква е причината да сменят Ровърския мотор? Дали не е затъващата компания - производител на двигателя и очаквания лош имидж върху Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За теб разбрах че караш такава кола, но след като е толкова добра, защо се срещат толкова рядко а? За счупено никъде не говоря. Говоря за консумативи, които се сменят искаш или не. Казваш че колата ти гори малко - добре съгласен съм не споря. Но след като спестените от гориво пари отиват после за тия консумативи, къде е ползата от това да караш дизел. Шума от дизеловия мотор не го слагаме в сметката.От друга страна ако колегата си вземе 1.5 втек-е гражданската му ще е по-ниска от твоята, защото колата му влиза в по-малкия клас. Данъците от друга страна ще са почти едни и същи за двете.Е и кво става накрая - тия 1.5-2 литра повече на 100 км струват ли си? п.с. на бензиновия мотор винаги може да сложи и газ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 г. го монтират в Хонда - Що ли?

 

Публикувано изображение

 

Ако не си карал такъв - не пишеш!

Вероятно най-здравия дизел на пазара... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е работата че съм карал такъв мотор и в акорд, и в сивик. Да според Аутодатата може и до 2010 да го произвеждат, ама я виж мобилето или още по-добре английския аутотрейдър колко такива има реално а. В БГ към момента се продават точно 11 такива акорда и всичките са 98 ?!? И вероятно най-здравия дизел според кого? Дай да видим нещо статистика, статийка? Просто 5000 лв за сивик аеродек са неоправдано висока инвестиция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За теб разбрах че караш такава кола, но след като е толкова добра, защо се срещат толкова рядко а? За счупено никъде не говоря. Говоря за консумативи, които се сменят искаш или не. Казваш че колата ти гори малко - добре съгласен съм не споря. Но след като спестените от гориво пари отиват после за тия консумативи, къде е ползата от това да караш дизел. Шума от дизеловия мотор не го слагаме в сметката.От друга страна ако колегата си вземе 1.5 втек-е гражданската му ще е по-ниска от твоята, защото колата му влиза в по-малкия клас. Данъците от друга страна ще са почти едни и същи за двете.Е и кво става накрая - тия 1.5-2 литра повече на 100 км струват ли си? п.с. на бензиновия мотор винаги може да сложи и газ

Защо ще се карат рядко? Ако е за БГ, не съм съвсем съгласен, ако е за UK ... те по принцип не харесват дизелите. Консумативи? Да, на 50 000 км не ме бърка дали ще дам 300 или 400 лева. Както не ме бърка дали гражданската му е с 20-ина лева за 3 месеца, след като въртя средно по 400-450 км на седмица. 2 литра при нормално шофиране - да, обаче като решиш да я натискаш, разликата става доста по-голяма. Шумът на мен лично ми допада, моторът не е от най-тракащите дизели - например на ФИАТ и VW. А и звукът от турбото си е приятен. Е, като си свикнал с шепота на бензките, в началото е дразнещо :) След 50 км/ч изобщо не прави впечатление дали е бензин или дизел. Всъщност, при Хонда вероятно се чува малко повече, на Ровър купето е една идея по-добре обезшумено. Поне с такова впечатление съм останал след сравнения моя vs. Aerodeck-а и хетчбека на баджанака.Бензинките на Хонда нямаха ли някакви грижи с клапаните при продължителна работа на газ?Ааа, и да не забравя - много по-добро поведение на сняг ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За теб разбрах че караш такава кола, но след като е толкова добра, защо се срещат толкова рядко а? За счупено никъде не говоря. Говоря за консумативи, които се сменят искаш или не. Казваш че колата ти гори малко - добре съгласен съм не споря. Но след като спестените от гориво пари отиват после за тия консумативи, къде е ползата от това да караш дизел. Шума от дизеловия мотор не го слагаме в сметката.От друга страна ако колегата си вземе 1.5 втек-е гражданската му ще е по-ниска от твоята, защото колата му влиза в по-малкия клас. Данъците от друга страна ще са почти едни и същи за двете.Е и кво става накрая - тия 1.5-2 литра повече на 100 км струват ли си? п.с. на бензиновия мотор винаги може да сложи и газ

е как гражданската ще е по скъпа като от 1,5 до 2,0 тарифата е еднаква?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е как гражданската ще е по скъпа като от 1,5 до 2,0 тарифата е еднаква?

витека 1.5 се води под 1.5 (май е 149х)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече 3год. съм с 2.0аеродек.Да 86кончета е но много добре върви.Нямаш проблем при наклон няма да го усети.Старая се да карам до 3000оборота и на дълъг път ми дава 4.8/100 Реално двигателя се държи еднакво добре от 1800 до 4000 без проблем-не трябва да включваш предавки надолу даваш леко газ и тя тръгва и не се захълцва.Привърженик съм на дизела и няма такова удоволствие в градски условия вкл на 3-та и не се налага да сменяш.На светофар може да се тръгне и на 2-ра и до 4500 винаги си напред при много задръствания.Ами това е много добра колица.Не съм усетил с климатик да гори повече - с един резервоар 840км до светването на лампата само магистрала и средна скорост 110км/ч.Няма да съжаляваш е стига мотора да е подържан не пазен а подържан - няма нужда от пазене газ и така. Хайде със здраве.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ако ти харесва колата я вземай не се чуди........имал съм и много ровери и много хонди а и още имам и бензинки и дизели всяка една си има и предимства и недостатъци ....така , че смело напред !!!

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е как гражданската ще е по скъпа като от 1,5 до 2,0 тарифата е еднаква?

витека 1.5 се води под 1.5 (май е 149х)
Както и да го въртиш я водят 1500 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм няколко такива дизелови аеродеци, скоро един приятел си купи.Много зле набира за 14сек до 100(засечено).Даже 1.4 мотора го къса без проблем.За разход дава около 5 извънградско при нормално каране.Сигурен съм че при сериозно настъпване 1.4 или 1.5 ще горят по малко от дизелака.За подръжка да не говорим(познавам хора с такива коли) поне два пъти по скъпа от бензинките.Говоря за ремъци,ролки,помпи и т.н.За въртящия момент и байрите също бензинката е по-добра.До работа има един сериозен баир,с прав участък ,тествахме въпросния модел роувър до първия завои направи 90км,сивик 1.4- 110,тойота корола комби 1.6 110к- 105,мерцедес Е200 133к-110.Всички бензинови коли бяха по бързи в баира.Аз на окото си вярвам не на въртящи моменти.Отдавна искам да се дръпна с приятел с голф 1.9 тди ама тои все се оправдава с нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм няколко такива дизелови аеродеци, скоро един приятел си купи.Много зле набира за 14сек до 100(засечено).Даже 1.4 мотора го къса без проблем.За разход дава около 5 извънградско при нормално каране.Сигурен съм че при сериозно настъпване 1.4 или 1.5 ще горят по малко от дизелака.За подръжка да не говорим(познавам хора с такива коли) поне два пъти по скъпа от бензинките.Говоря за ремъци,ролки,помпи и т.н.За въртящия момент и байрите също бензинката е по-добра.До работа има един сериозен баир,с прав участък ,тествахме въпросния модел роувър до първия завои направи 90км,сивик 1.4- 110,тойота корола комби 1.6 110к- 105,мерцедес Е200 133к-110.Всички бензинови коли бяха по бързи в баира.Аз на окото си вярвам не на въртящи моменти.Отдавна искам да се дръпна с приятел с голф 1.9 тди ама тои все се оправдава с нещо.

Аз пък съм сигурен, че ако имаш желание, нямам нищо против да се поразходим до Слънчево с някое и друго замерване (баирчета, това-онова). 1.4 мотора на коя версия - на хетч или на комби?
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поправка - по-добре по пътя към Бургас - можем да започнем тест на правата след моста, после спокойно да минем завоите и да изпънем машинките по баира към края на магистралата. Там обръщаме и се прибираме спокойно. Даже може после да седнем "на по бира" да обсъдим резултатите. Какво ще кажеш?"на по бира", щото оня не пие :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента живея в Търново,но като идвам до варна ще доида за пътя до приселци ли говориш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента живея в Търново,но като идвам до варна ще доида за пътя до приселци ли говориш.

Точно.Мисля, че няма да навреди на никого една "сверка".
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карате се като цигани! За глупости. Дизелджиите винаги са за дизела - той е най-великия, бензинджийте - обратното.

Моето мнение по въпроса е, че дизела си има преимущества при по-големи товари, а бензина безспорно ускорява по-добре и по бързо.

Да не говорим за максимална скорост. Просто дизела умира във високите обороти.

След 1 бърза справка дизела ускорява за 14сек., а бензина за 11сек. при едно и също купе. Максималната скорост на бензина е с 10км/ч по-висока от на дизела. Излишно е да правите замерки, защото шанса ти е нулев.

Колкото до това - коя е по-рентабилната кола - по-масовата и аз лично турбо дизел не ми се ще да поддръжам - разликата в разхода се обесмисля.

Само турбината ако смениш 300-500лв може и отгоре, и такава икономия на гориво ще направиш, че с разлика 1-1,5л/100км в разхода не можеш да избиеш ремонта за под 15 000км. Отиди си смени 1 свещ за дизела и също си смени 1 запушена дюза.

 

Твърдо съм за бензин в конкретния случай с точно този дизел!

 

п.с.:А иначе за чипосването - и брат ми дълго време обясняваше, че ако си сложел чип, ситроена дето кара, ще излети в космоса, и накрая като един прекрасен ден отиде на компютърна диагностика, и се установи, че през цялото време е бил с чип...И фантазиите му приключиха.

Редактирано от peroludiarom

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти караш роувър 620 аз мислех че си със аиродек.Роувъра с този двигател набира по-бързо 11.6 до 100 го дават,но пак няма проблем ще се замерим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...