jamo 93 #1 Публикувано 15 Ноември, 2010 (Редактирано) Значи колеги колата ми е мудна в ниските обороти и има леко замисляне от време на време...Та сменил съм всичко по запалването ( капачка, палец, свещи, кабели ) Днес реших да проверя и бобината и доколкото знам са ми казвали, че трябва да има около 1 кОм съпротивление на първичната намотка ( т.е. като дам на + и - ) и не повече от 15 кОма на вторичната намотка ( т.е. като замервам на - и пружинката която прави връзка с капачката ) Резултата е следния:На първичната няма съпротивление показва 00.00На вторичната е 16.74 кОма Нека запознатите да кажат това проблем ли е или всичко е наред?Забравих да спомена двигателя е D15Z6 Редактирано 15 Ноември, 2010 от jamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #2 Отговорено 15 Ноември, 2010 На първичната трябва да е около 1ОМ, даже под него но просто повечето евтини уреди нямат опция за калибриране и си хващат съпротивлението на щеките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #3 Отговорено 15 Ноември, 2010 Моя грешка значи, първичната е наред, но за вторичната и тези 16.74 кОма незнам какво да си мисля и то при положение, че беше студена, като се стопли бобината най-вероятно се увеличава още Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #4 Отговорено 15 Ноември, 2010 Преди месец и нещо Омбре ми смени бобината - каза че не трябва да е над 15КОма, моята била на 19+ (и беше видимо деформирана). На ниски положението беше не мудна ами отчайваща... така че още може Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #5 Отговорено 17 Ноември, 2010 Днес замерих бобината след като минах 10-15 кмНезнам колко топла беше ама беше тежичка да е барам с пръстите може би около 60 градусаРазвръзката е: студена 16.74 кОма топла ( около 60 градуса ) 18.84 кОмаТолкова ли няма някой запознат по въпроса !!! , че да каже какво да правя... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #6 Отговорено 17 Ноември, 2010 (Редактирано) Първичната намотка на бубина за контактно запалване е около 2,5 Ома /в зависимост от варисторна част - нормални стойности - 1.55 - 2 Ома - тип 1 и между 2 и 4 Ома - тип 2/ , а на вторичната между 5 и 10 кОма. Относно безконтактното : Проверка на първичното съпротивление на бобината. Фигура: CИзводи. Стойност. 3 - 1 0,8 ома. 3 - 2 0,8 ома. Изкючете запалването. Извадете буксата от бобината. Измерете съпротивлението на бобината. Проверка на вторичното съпротивление на бобината. Фигура: DИзводи. Производител. Стойност. 1 и 4 Bosch 14000 Ома. 2 и 3 Bosch 14000 Ома. 1 и 4 Sagem 7100 Ома. 2 и 3 Sagem 7100 Ома. 1 и 4 Valeo 8600 Ома. 2 и 3 Valeo 8600 Ома. Редактирано 17 Ноември, 2010 от kokodaf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #7 Отговорено 17 Ноември, 2010 Колега, да ама тази схема която си посочил няма общо с моята бобина Да добавя, че на бобината пише TEC Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-fiat 6 #8 Отговорено 18 Ноември, 2010 (Редактирано) Така точно за тази бобина трябва да мериш между минуса и изхода за кабела и трябва да даде от 12800 до 19200 ома.Това е по дани за ТЕС бобини.Такаче си в нормата,успех. Редактирано 18 Ноември, 2010 от honda-fiat Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове