Kassy 0 #1 Публикувано 15 Ноември, 2010 Ако сте чели някоя от предните теми, бях се оплакал, че ми се ресетва часовника и настройките на ЦД-то....странното е че това пак не се е случвало вече седмица и нещо, товгава ме посъветвахте да погледна бушончетата...в схемата не открих да има някой който да отговаря за това...има ше един за запалката но той си е наред...както и да е...в момента има друго нещо което ми е доста интересно: Нямам клаксон!натискам и няма никой...на мен много рядко ми се случва да го правя така че не знам точно от кога е това, вчера го установих, отново извадих схемата с бушончетата но не можах да видя да има някой който да е свързан с това...Предложения?Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 15 Ноември, 2010 (Редактирано) Koлега, напиши каква е колата Направи една снимка на бушончетата да ти каже някой колега кой точно за какво е За клаксона виж дали има 12в до него. Ако има търси назад някъде ти се губи масата, която подаваш. Редактирано 15 Ноември, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kassy 0 #3 Отговорено 15 Ноември, 2010 хм бях забравил ...сивик 93та хеч, д15б2...бушоните, като отворя кутийката която е в купето си пише кой за какво е но не видях там да има клаксон! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #4 Отговорено 15 Ноември, 2010 Я виж тези отпред при двигателят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka_t 83 #5 Отговорено 15 Ноември, 2010 Проблема и според мен е от бушоните, въпроса е да го откриеш кой е. При много коли клаксона и стоповете са на един бушон. Така че.... провери дали ти работят и стоповете. Има голяма вероятност да караш и без стопове, а това е по-големия проблем. Потърси в схемата кой е бушона за стоп светлините и провери него, а пък и не са кой знае колко бушоните, нищо не ти пречи да ги провериш всичките, един по-един. Успех PS: Като разбереш от къде идва всичко, пиши какъв е бил проблема в крайна сметка. Би било полезно да се знае, ако и на друг му се случи подобно нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kassy 0 #6 Отговорено 15 Ноември, 2010 хм....стоповете...добре в кутията която е в купето има бушонче за задни светлини така че там ще гледам, идеята за бушоните под капака при двигателя, онзи ден ги бях гледал там са съвсем други неща...перка на охлаждащата система ЕКУ май чистачки имаше там и т.н....ама при вътрешните имаше задни светлини ще погледна благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #7 Отговорено 16 Ноември, 2010 Това с клаксона не ставаше ли от прекъсване на лентовия кабел в кормилото дето е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #8 Отговорено 16 Ноември, 2010 Не съм сигурен дали има бушон за стоповете ватре под таблото, ни мисля че има, обаче и има и под предния капак, същия е свързан с клаксона и стоповете(това при 5генерация купе) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kassy 0 #9 Отговорено 16 Ноември, 2010 само че стоповете ми работят....а клаксона не... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #10 Отговорено 16 Ноември, 2010 (Редактирано) Щом твърдиш, че бушоните са ти изправни, някой натиска клаксона, а ти проверяваш с уред или пробна лампа, дали има 12 волта на клемите при тромбата. Ако няма 12 волта отваряш волана и проверяваш там наред ли е всичко. Ако не можеш да се справиш сам - отиди в сервиз или при някой който го е правил.Успех!И още по въпроса ти, което можеше да провериш преди да пуснеш темата:Избяга ми свиркатаклаксоннеработещ клаксон Сивик D15b2клаксон?проблем с клаксон Civic 92-95.... Редактирано 16 Ноември, 2010 от paRADOx Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kassy 0 #11 Отговорено 16 Ноември, 2010 благодаря много за съветите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kassy 0 #12 Отговорено 25 Ноември, 2010 Оправих проблема, след като проверих бушоните, и там всичко беше изрядно, с малко мъка си проврях ръцете под бронята където е самата тромба(казвам с мъка защото имам климатик и радиатора е точно на пътя) изкарах клеймите и с една крушка 12волта пробвах дали ще светне когато се натисне клаксона - светна, ясно значи проблема е в самата тромба, влизам в първата автоморга за 5лв си взех нова, отне ми час и половина да се смени, щото двама човека работихме като херурзи докато направим интервенцията със смяната въпреки че дори отместих радиатора на климатика, но успяхме - резултата имам тромба от мерцедес...Какво научих:първо се проверяват бушоните, след това до къде стига ток и квото трябва се подменя! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове