cactus 0 #1 Публикувано 12 Ноември, 2010 Добър вечер колегиОт 2 месеца съм собственик на Сивик англичанка 98г. с двигател D14A4. Количката е много приятна, има някои дреболии за оправяне и една за който не съм сигурен. Значи всички предавки заяждат малко като че ли нещо им пречи и като вкарвам го избутвам. Това е при абсолютно всяко преквлючване на всяка предавка. Обаче, ако задържа съединителя натиснат и почна да изреждам предавките, заяжда само пръвия път и след това влизат супер гладко без никакво съпротивление. Но при всяко пускане на съединителя след това заяждат. Четох четох и си мисля че е от някоя от помпите. Не са протекли, скоро обезвъздушавах и смених спирачната течност и маслото в скоростите. Не ми се разглабя на сляпо и затова искам да питам може ли да ги проверя без да ги свалям (помпите) или коя е по-вероятно да прави проблема? И въобще от друго нещо може ли да е? Всяка помощ е добре дошла. Мерси и лека вечер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gnggen 4 #2 Отговорено 13 Ноември, 2010 (Редактирано) А какво масло сложи в скоростите? Трябва да е MTF. Редактирано 13 Ноември, 2010 от gnggen Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #3 Отговорено 13 Ноември, 2010 Това ми прилича на съединител.При мен беше същата работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #4 Отговорено 13 Ноември, 2010 Това ми прилича на съединител.При мен беше същата работа.И при мен.... беше се отчупило метално парче от феродовия диск, и се беше спряло между феродото и претискателя и така постоянно зацепен, с адски много зор се превключваше.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #5 Отговорено 13 Ноември, 2010 Четох четох и си мисля че е от някоя от помпите.Помпите можеш да ги провериш лесно .. Като напомпиш няколко пъти педала, ако изчезва проблема значи е от тях.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #6 Отговорено 13 Ноември, 2010 (Редактирано) Моята горна помпа на педала на съединителя леко изпуска спирачна течност в купето и постоянно е мазно там.Скоростите ми влизат нормално,но вероятно ще почнат да заяждат и трябва да я правя тази помпа.Провери си над съединителя какво е положението. Редактирано 13 Ноември, 2010 от vipbeels Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cactus 0 #7 Отговорено 13 Ноември, 2010 Да, маслото е МТФ, а съединителя няма признаци да е свършил, но отделя високо някъде на 2/3. Направих го това с няколкото напомпвания и след това е значително по-добре, но пак си заяжда малко. Като сменях спирачната течност старата беше на парцали, дали те не са съсипали помпите нещо - то като гледам сега в чистата течност пак си плуват някакви гнусотии? И все пак ако тръгна да ги свалям с коя да опитам първо? А за колегата с последното мнение - никъде не е мазно и не губи течност Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goderzi 1 #8 Отговорено 26 Ноември, 2010 (Редактирано) И моя съединител отделя високо и ми влизат трудно скоростите при тръгване.В движение си влизат перфектно.Това е вече 10 месеца и няма промяна. Редактирано 26 Ноември, 2010 от goderzi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #9 Отговорено 26 Ноември, 2010 (Редактирано) Ако съединителя отделя горе и скоростите влизат с леко заяждане , запиране , 99% е съединител.Сменяш комплект съединител и си готов. Редактирано 26 Ноември, 2010 от BOSS`HOGG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #10 Отговорено 26 Ноември, 2010 Ако съединителя отделя горе и скоростите влизат с леко заяждане , запиране , 99% е съединител.Сменяш комплект съединител и си готов.Айде тогава и аз да се включа. На моята `Accord VI` съединителя също отделя най горе / може би на последните 2-3 см / но скоростите си влизат перфектно- гладко без заяждания или `хъркане` Това какво означава ? Помпа/и/ или съединител? ` Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #11 Отговорено 26 Ноември, 2010 Щом като припомпиш положението се подобрява - значи някоя от помпите (а може и двете) не прави достатъчно голям ход. Да ти кажат коя от двете - няма начин, всичко е гадаене. Ремонтираш едната, обезвъздушаваш и пробваш, ако няма подобрение - ремонтираш и другата. Щом няма външни течове, ти избери с коя да започнеш първо.Сигурен ли си, че при смяната на спирачната течност си обезвъздушил добре? - ако има въздух става точно това което си описалУспех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cactus 0 #12 Отговорено 27 Ноември, 2010 То излезе ново двайсет. Горната помпа леко се омасли откъм педала точно както колегата е споменал. Това си мисля че е станало заради смяната на течността, защото едно след друго се случи. Другото е, че колкото и да помпам педала скоростите пак си заяждат. Те и преди така правеха, грешно съм написал горе, че е било по-добре. Благодаря на колегата LAMER за обяснението на ЛС, утре ще снимам и ще публикувам. Ще видя дали има и въздух, но май смяната на съеднител няма да ми се размине. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozacc 13 #13 Отговорено 28 Ноември, 2010 Да, няма да се разминеш. И аз съм на същия път. Смених помпите, но грам промяна намаше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
steffff 10 #14 Отговорено 29 Ноември, 2010 Аз имам абсолютно същите симптоми на сивик англичанка.При изключен двигател скоростите влизат много лесно и точно.Но запаля ли и все едно нещо подпира лоста и влизат всички много трудно,да не описвам,колегата точно го е описал в темата.Но проблема е че аз съм с нов съединител,сменен е комплект преди 1000 км.Маслото също е сменено.В движение няма проблем,всички си влизат нормално.Помпите не текат,буталото на долната помпа се движи нормално и до края на възможния си ход ,така че смятам че не е от тях.Явно съм от този един процент който не е за смяна на съединител.Но къде е проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goderzi 1 #15 Отговорено 29 Ноември, 2010 Замислям се...Дали под самия лост нещо не се износва с времето и от там да идва проблема със скоростите преди тръгване...Някога на един голф 2 имах този проблем...с ябълката на лоста в долния край Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
steffff 10 #16 Отговорено 29 Ноември, 2010 Ако е нещо по лостовете според мен няма да включват лесно и на угасена кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goderzi 1 #17 Отговорено 30 Ноември, 2010 Ако е нещо по лостовете според мен няма да включват лесно и на угасена колаАми да де и на угасена кола е при мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red 4 #18 Отговорено 4 Декември, 2010 При мен пък не винаги влиза от първия път задната ( точно сякъш нещо запъва ), маслото го смених преди 6000 км ( MTF) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове