Jump to content
cactus

Скоростите заяждат

Recommended Posts

Добър вечер колегиОт 2 месеца съм собственик на Сивик англичанка 98г. с двигател D14A4. Количката е много приятна, има някои дреболии за оправяне и една за който не съм сигурен. Значи всички предавки заяждат малко като че ли нещо им пречи и като вкарвам го избутвам. Това е при абсолютно всяко преквлючване на всяка предавка. Обаче, ако задържа съединителя натиснат и почна да изреждам предавките, заяжда само пръвия път и след това влизат супер гладко без никакво съпротивление. Но при всяко пускане на съединителя след това заяждат. Четох четох и си мисля че е от някоя от помпите. Не са протекли, скоро обезвъздушавах и смених спирачната течност и маслото в скоростите. Не ми се разглабя на сляпо и затова искам да питам може ли да ги проверя без да ги свалям (помпите) или коя е по-вероятно да прави проблема? И въобще от друго нещо може ли да е? Всяка помощ е добре дошла. Мерси и лека вечер :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво масло сложи в скоростите? Трябва да е MTF.

Редактирано от gnggen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми прилича на съединител.При мен беше същата работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми прилича на съединител.При мен беше същата работа.

И при мен.... беше се отчупило метално парче от феродовия диск, и се беше спряло между феродото и претискателя и така постоянно зацепен, с адски много зор се превключваше....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох четох и си мисля че е от някоя от помпите.

Помпите можеш да ги провериш лесно .. Като напомпиш няколко пъти педала, ако изчезва проблема значи е от тях..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята горна помпа на педала на съединителя леко изпуска спирачна течност в купето и постоянно е мазно там.Скоростите ми влизат нормално,но вероятно ще почнат да заяждат и трябва да я правя тази помпа.Провери си над съединителя какво е положението.

Редактирано от vipbeels

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, маслото е МТФ, а съединителя няма признаци да е свършил, но отделя високо някъде на 2/3. Направих го това с няколкото напомпвания и след това е значително по-добре, но пак си заяжда малко. Като сменях спирачната течност старата беше на парцали, дали те не са съсипали помпите нещо - то като гледам сега в чистата течност пак си плуват някакви гнусотии? И все пак ако тръгна да ги свалям с коя да опитам първо? А за колегата с последното мнение - никъде не е мазно и не губи течност :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя съединител отделя високо и ми влизат трудно скоростите при тръгване.В движение си влизат перфектно.Това е вече 10 месеца и няма промяна.

Редактирано от goderzi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако съединителя отделя горе и скоростите влизат с леко заяждане , запиране , 99% е съединител.Сменяш комплект съединител и си готов.

Редактирано от BOSS`HOGG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако съединителя отделя горе и скоростите влизат с леко заяждане , запиране , 99% е съединител.Сменяш комплект съединител и си готов.

Айде тогава и аз да се включа. На моята `Accord VI` съединителя също отделя най горе / може би на последните 2-3 см / но скоростите си влизат перфектно- гладко без заяждания или `хъркане` Това какво означава ? Помпа/и/ или съединител? `

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом като припомпиш положението се подобрява - значи някоя от помпите (а може и двете) не прави достатъчно голям ход. Да ти кажат коя от двете - няма начин, всичко е гадаене. Ремонтираш едната, обезвъздушаваш и пробваш, ако няма подобрение - ремонтираш и другата. Щом няма външни течове, ти избери с коя да започнеш първо.Сигурен ли си, че при смяната на спирачната течност си обезвъздушил добре? - ако има въздух става точно това което си описалУспех   :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То излезе ново двайсет. Горната помпа леко се омасли откъм педала точно както колегата е споменал. Това си мисля че е станало заради смяната на течността, защото едно след друго се случи. Другото е, че колкото и да помпам педала скоростите пак си заяждат. Те и преди така правеха, грешно съм написал горе, че е било по-добре. Благодаря на колегата LAMER за обяснението на ЛС, утре ще снимам и ще публикувам. Ще видя дали има и въздух, но май смяната на съеднител няма да ми се размине.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, няма да се разминеш. И аз съм на същия път. Смених помпите, но грам промяна намаше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам абсолютно същите симптоми на сивик англичанка.При изключен двигател скоростите влизат много лесно и точно.Но запаля ли и все едно нещо подпира лоста и влизат всички много трудно,да не описвам,колегата точно го е описал в темата.Но проблема е че аз съм с нов съединител,сменен е комплект преди 1000 км.Маслото също е сменено.В движение няма проблем,всички си влизат нормално.Помпите не текат,буталото на долната помпа се движи нормално и до края на възможния си ход ,така че смятам че не е от тях.Явно съм от този един процент който не е за смяна на съединител.Но къде е проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замислям се...Дали под самия лост нещо не се износва с времето и от там да идва проблема със скоростите преди тръгване...Някога на един голф 2 имах този проблем...с ябълката на лоста в долния край :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е нещо по лостовете според мен няма да включват лесно и на угасена кола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е нещо по лостовете според мен няма да включват лесно и на угасена кола

Ами да де и на угасена кола е при мен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пък не винаги влиза от първия път задната ( точно сякъш нещо запъва :)), маслото го смених преди 6000 км ( MTF)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...