Jump to content
freem4n

Заслужава ли си ?

Recommended Posts

няма смисал да се лигавиш с 0,5 налягане след 2 дни почваш да търсиш бутала по голямо турбо ......и си в и в филма :)

то като те хапи кучето дали атмосферка или турбо сериала винаги е с доста епизоди :)

 

rollin, много зависи как е направена турбината. Скоро имах удоволствието да видя едно Пежле ... доста ми хареса. Няма лаг, върви доволно. Ама просто пича не е заплеснат по конете ами иска колата му да е приятна за каране.

 

п.п. Как да не съм го харесал? Аз съм във възторг! 400 коня са си 400 коня. Само не знам Шарана защо не се уплаши :D

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве Рибка, виж се къв си и ти след като

разбра ,че няма бутала ковани на 12.5:1 и няма как да направя силна атмосверка реших да мина на 2-литра блок Б20 и да получа желаното сгъстяване ..... там пак греда всички Б20ки бяха леш в сравнение с това, което е моята Б16-ка тормозена 1 година , но с акъл ............

, беше твърд за атмосферките, а сега ........ ама че предаде лагера ..... и то заради едни бутала :) , ма питай ве човек :) Теро какво не хареса ти на този лъскав Прелюд не можах да разбера :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теро какво не хареса ти на този лъскав Прелюд не можах да разбера :)

Палубата и мачтата.... а и искат курс за капитан :D:P:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този въпрос има точно два отговора!Да заслужава си! Ако си готов да влезнеш в зоната на здрача. Да сложиш турбото и да не знаеш какво ще стане и да си готов след като сложиш турбото да смениш всичко около него, а след това и самото турбо и после от начало. Схващаш ли цикъла? Повече обороти - по бързо развъртане на топла част, повече налягане в студената - още повече обороти и пак.И вторият отговор на този въпрос:Не не си заслужава защото не искаш да влизаш в зоната на здрача!Може би не всичко е черно и бяло има и нюанси на сивото, но в този въпрос всичко е или черно или бяло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rollin, много зависи как е направена турбината. Скоро имах удоволствието да видя едно Пежле ... доста ми хареса. Няма лаг, върви доволно. Ама просто пича не е заплеснат по конете ами иска колата му да е приятна за каране.

да бе разбрах за това пежо от един мой авер там по вашия край Пешо-манафа :)(Петър Минчев) опитва се завалията да научи една оранжерия(Волво с турбо) да върви :)

Той от наще музикантите е иначе може и да го познаваш, та той ми се обясняваше миналия ден за това пежо... явно наистина колата е добра :D

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да не познавам Петърчо :) Той с тоя шлеп си вози 4-5 щайги зимнина в багажника и очаква да върви :) Сега още се чуди какво да направи да го засилва, пък ние естествено само го базикаме :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе аз никъде не прочетах че колегата иска да си прави бияч за драгове, просто питаше дали си заслужава турбо кита. Ако не искам да се състезавам с вятъра, а просто колата да ми върви малко по прилично защо да не карам на 0.5 бара ? Всички ли който слагат турбо трябва да пишат в раздел сгоних се най на края, как преди малко наказали едно галардо, след това на път за вкъщи скъсали шортите на един боинг 747 които тъкмо се канел да пусне колесника и да кацне, но като видял че тръгваш с 60 от светофара, решил да се пробва на 400м. и останал разочарован.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички може да си лаете против турбото и това колко струва и колко харчи. Но приципа "Кефа цена няма!" си е много верен. Докато вие си спорите Dragi4 ще си се радва на купичките от драга, а вие му обяснявайте колко е нерентабилно :)Всеки, който се е захванал с турбо знае, че без пари не става. Така че ако ще си броите стотинките на бензиностанцията по-добре не се захващайте.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[................................................................................................. "Подсилени изпускателни тръби" хахаххаа :) :)

Ма ... не е смешно!Знаеш ли колко кончета дава това:"оригинален REMUS със гравиран надпис" :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове ,много сте изписали и всичко е на вятъра ,наистина момчето пише дали си заслужават тия китове ,а не дали си заслужава ад се прави турбо колата .Аз съм и за турбо и за атмосферка и 2те добре направени водят до доста голямо щастие зад волана.Вярно е че една атмосферка се прави с доста повече пари,но пък като се направи лети.Разбира се 300 коня турбо и 300 атмосферни/тунинговани/ ще направи в пъти дължини на турбо колата,но пък разликата в бюджета е доста голяма.ПП: Незнам от къде идва заблудата че турбо колите горяли много ,ако се карат като хората разлика почти няма ,пример мойта от 6 извън градско стана 7,/но мойта е направена да си е богатичка сместа за п осигурно/ градско от 9л май стана 11л / ако и барнем картите и ще си върне същия разход/ Всички коли горят когато се ръчкат :) И една тунингована 300 коньова кола на ръчка пак ще гори като тази с турбината ,незнам защо се заблуждавате. Аз лично съм подхванал вече атмосферна кола да си направя ,верно ще дам доста пари повече от предната за турбинирането и ,но пък ще е доста "скромна" от към коне ,пък нека ми се смеят че се мъча с глупости :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

To спора не кое е по-хубаво. Всеки сам си решава кое му е кеф :thumbs1: Всеки си има мания. Спора стана за това, че твърдят че с малко пари може да се направи читаво турбо, а това няма как да стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С малко пари даже и на магазина неможе да идеш ,камо ли да тунинговаш кола :thumbs1:ПП: Момчета не се заблуждавайте че с малко пари се правят чудеса,с малко пари само си докараваш големи проблеми на главата ! Ако тръгвате да тунинговате с мисълта колко ще гори колата или колко ще струва просто забравете,когато се тунингова ако си приготвил 2000лв да знайте че накрая ще ви липсват поне 3000лв !

Редактирано от JeepersCreepers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като смятах колко пари трябват за една качествена турбо конверсия и ми стана лошо :tooth: 10 000+ лв :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........бих си купил окачваме и спирачки и тогава да си намеря предела на силите на колата а поосле да мисля да ставам бърс :rolleyes:

Това е една голяма истина, но човек трябва да покара на няколко истински състезания за да го осъзнае, че само брутален повер не струва нищо ако не можеш да го сложиш всичкия на асфалта.И момчета с пръдня боя не става, колкото и кофти да звучи. Без значение дали става дума за турбо или N/A проект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като смятах колко пари трябват за една качествена турбо конверсия и ми стана лошо :fun: 10 000+ лв :fun:

Дам толкова са .... обаче само да затвориш мотора :rolleyes::tooth::P И от там се почва периферията :D:D:D:D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам толкова са .... обаче само да затвориш мотора :rolleyes::tooth::P И от там се почва периферията :fun::fun::D:D:D

Риба, ти ли го казваш т'ва дето вчера викаше, че и в твойта не били наляти кинти мноУ :D ше си признаеш ти всичко :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тая сентенция сигурно се успокояват не успелите турбо фенове .... :D :D :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети си изречението , прочети и моето и усмисли успя ли да кажеш нещо :dunno::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах, това че ти не схващаш .... Защото горната реплика може да я каже само някой дето не е направил нищо през целия си живот. Обаче понеже е гледал в Ютуб много клипове и се е надъхал че турбо колите са просто ненормални. Слагаш едно турбо от "лъки бой" и пребиваш всички Н/А . Нищо че има Н/А коли дето правят за смях доста турбо бегачки. Та въпросния човек тези работи не го интересиват, защото той кола няма. Като иска да си вдигне адреналина пуска си клипчета и се кефи :) Та човек дето се занимава с дадено нещо и има акъл в главата, знае много добре какво коства да се подготви един автомобил без значение дали е турбо или Н/А и какво може да се постигне. Та такъв човек никога няма да отрече единия или другия вариант с толкова тъпа реплика. И понеже щом си с турбо значи си много бърз дай да видим кой у Бг дава под 12.6.. с турбо Онда. Отделно бях писал преди това ама май никой няма желание: искам сверка с турбинирана Хонда на 0.5-0.6 :dunno: Аз съм Н/А значи съм бавен, не се плашете хора. (все пак нямам предвид К20 с турбо на 0.6 хихих) Отделно може да се пробваме и с над 0.6 нагоре. Кой колко е бавен ..... на затворена писта .... :)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D серия с турбо на 0.5-0.6 си е жив пациент.... след месец и аз ще им хвърля ръкавица, само да ми дойдат дреболийте :dunno::) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Teror1sta- Моето най добро време е 12,48 по GPS и 12,5 по Driftbox.Времената са дадени на Варненската мерилка :dunno: лятото,когато беше топличко.Скоро пак започвам заигравка с Ондичката и се надявам на по-добро време.

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи си си дал парите да си бавен .....

:D п.п. Базикам се, по-горното не го мисля. Просто не се стърпях :lol: Чакаме още по-хубави времена и още победи над силни автомобили :lol::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отделно може да се пробваме и с над 0.6 нагоре. Кой колко е бавен ..... на затворена писта .... :lol:

Можем да се пробваме щом искаш ама да няма после :lol: Бъзикам се! И на теб ти е ясно, че нямаш шанс срещу такава кола на драг.п.п. Иначе за другото казано си много прав - никой, който не е правил такива интервенции по колата си не може да прецени и оцени направеното от другите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АТМОСФЕРНИЯ ТУНИНГ Е НАЙ СКЪПИЯ НАЧИН ДА ОСТАНЕШ БАВЕН:)

я се опитайте да го обясните това на тея момчета
не третирайте атмосферките като боклуци защото чара на хонда е точно в това че с ол мотър с кубатура с която другите карат на 30 пси дават по-добри времена хаха :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D серия с турбо на 0.5-0.6 си е жив пациент.... след месец и аз ще им хвърля ръкавица, само да ми дойдат дреболийте :):zen::)

Чудно защо, при положение че вече си правил турбо-конверсия, знаеш за какво става дума, се връщаш назад кьм нещо неблагодарно, като атмо-тунинга.

Няма по-голям кеф от турбо кола....
някои си противоречи май :) Редактирано от KICK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си противореча колега, имал съм и турбо кола а сега стягам и атмосферка.... турбо кола не се прави за да я караш на ниско налягане, ако ще караш на 0.5 по-добре си пипни атмосферката.... просто за да направиш истински надеждна здрава и бърза турбо кола трябват МНОГО МНОГО пари..... за това реших да си направя атмосферка която да върви малко повече от турбинираните стоковаци :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве колеги в тоя ред на мисли и линкове я някой да ме светне тая колица дали е турбинирана или не е, че ми стана интересно :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да има турбина колега, ама за тази кола е по-лесно да попиташ кое е стоково от колкото кое е сменено :D :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ааа мани мани много ми хареса - турбо ще е бъдещето :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ааа мани мани много ми хареса - турбо ще е бъдещето :D

ПРАВИЛНО ... Турбо е бъдещето, НО 4х4 а НЕ ПРЕДНО и на голям бууст..... а не 0.5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз да ви кажа на мойта лагерна количка предпочитам турбо на 0.5.. повечето са като мен имат 1кола която им върши работа и е трудно да се поддържат 2коли едната от които им да е като кладенец за парички :) и към колегата от 1вия пост една стокова количка до 0.5 до 0.7 както са се изразили баш баш по горните колеги които са минали по пътя не мисля че е проблем да сложиш турбо да си я надуеш и да си се забавляваш с нея ;) като цяло е голям филм всичко но румбата е казал кеф цена няма!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разрових се днес в ебей-я и попаднах на китайски турбини по 700-800 долара !Въпросът ми е дали си заслужава,ще се прецакали нещо двигателя и т.н. ? МерсиЕто линк към китовете ТУРБО КИТОВЕ

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/485hp-Turbo...sQ5fAccessoriesКато за първи проект си заслужава,има почти всичко за да сглобиш,освен изпускателна тръба след турбото,инжектори и още няколко дреболии ;) Да, можеш да пенсионираш мотора а може и да си го караш на мижаво налягане дълго време.Това зависи от доста фактори.Няколко елементарни примера,които изглеждат абсурдни :) :запушен или не добре изчистен рестриктор на турбото или маслена магистрала,не добро отичане или грешно проектирано,прецакан инжектор/и,грешка на мапера.......Не се захващай ако нямаш достатъчно свободно време,ако си даваш последните пари или ако нямаш достатъчно приятели с които да го направите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си противореча колега, имал съм и турбо кола а сега стягам и атмосферка.... турбо кола не се прави за да я караш на ниско налягане, ако ще караш на 0.5 по-добре си пипни атмосферката.... просто за да направиш истински надеждна здрава и бърза турбо кола трябват МНОГО МНОГО пари..... за това реших да си направя атмосферка която да върви малко повече от турбинираните стоковаци :lol:

Готов ли си да застанеш зад думите си ? :lol::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...