gin 43 #1 Публикувано 3 Ноември, 2010 Ходих да обслужвам разни неща по колата, от които 2 са регулиране на клапани, и смяна на свещи. Свещите смених със абсолютно същия вид NGK от САЩ.Може ли от тези неща да стане така, че докато работи мотора незагрял на празен ход, се получава през 5-10 секунди леко потрепване, все едно пропуска един "удар", ако мога така да се изразя. Лоши свещи или регулиране на клапани?Като загрее изчезва. Това не помня да го имаше като проблем преди обслужването. Съвсем леко се усеща, обаче в този му вид не мога да го демонстрирам на майсторите много лесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dotz 4 #2 Отговорено 3 Ноември, 2010 Имах подобен проблем,като регулирахме клапаните топли... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #3 Отговорено 3 Ноември, 2010 усещам как утре сутрин ще им кацна в сервиза... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #4 Отговорено 3 Ноември, 2010 Ами ако от такива толкова незначителни иначе (стандартни, нормални) интервенции си усетил някакво влошаване много ясно..! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #5 Отговорено 3 Ноември, 2010 То това ясно, ама да съм подготвен. Вероятно става дума за "misfire" в този случай... хм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #6 Отговорено 4 Ноември, 2010 Клапани Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ГОШКАТА 21 #7 Отговорено 4 Ноември, 2010 Повтарям се с колегите-КЛАПАНИ на 101% като 1% под самнение Някой колега се е оакал с луфтомерните пластини Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Concord 12 #8 Отговорено 4 Ноември, 2010 Имах сходен проблем - от кабелите на свещите (от единия) се оказа. След смяната е ОК. Но при теб щом си 'ръчка' и клапаните, както казват и колегите по-горе, може да е от тяхната настройка. Като се оправи опиши проблема и решението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #9 Отговорено 4 Ноември, 2010 Ходих да обслужвам разни неща по колата, от които 2 са регулиране на клапани, и смяна на свещи. Свещите смених със абсолютно същия вид NGK от САЩ.Може ли от тези неща да стане така, че докато работи мотора незагрял на празен ход, се получава през 5-10 секунди леко потрепване, все едно пропуска един "удар", ако мога така да се изразя. Лоши свещи или регулиране на клапани?Като загрее изчезва. Това не помня да го имаше като проблем преди обслужването. Съвсем леко се усеща, обаче в този му вид не мога да го демонстрирам на майсторите много лесно.Смени свещите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #10 Отговорено 5 Ноември, 2010 Като загрее изчезва.+ 1 за свещите ..Ако е от клапани, няма да изчезва като загрее, а ще се влошава работата, защото на топло хлабините стават още по малки .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi 14 #11 Отговорено 6 Ноември, 2010 Да не отврям нова тема, при мен го има същия проблем но на топъл двигател също го има и като махна капака на моноинжекциона двигателя работи по равномерно.Чудех се дали не е от някой вакуум? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #12 Отговорено 7 Ноември, 2010 Смени свещите със старите и виж дали ще изчезне.Със сигурност не е от клапаните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gnggen 4 #13 Отговорено 8 Ноември, 2010 И аз мисля че са свещи или кабели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове