Tino 293 #1 Публикувано 3 Ноември, 2010 http://www.sott.net/articles/show/217294-H...lly-Runs-on-Air Статията е на английски ! До колкото разбрах , Хонда са направили прототип движещ се изцяло на въздух , т.е. няма двигател на ток , вода , дизел или бензин , още по-малко на газ Разбирасе обаче има и ограничен пробег от до 100 мили , кабрио е и няма покрив и е за двама Хората , които са по-наясно с английския и им се занимава може да ни споделят и други подробности Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #2 Отговорено 3 Ноември, 2010 (Редактирано) На кратко, много грубо и смляно:- Видът на колата не е гъзария, а специално измайсторен за да може да се движи колата с помощта на пневматична регулираща система и сгъстен въздух. Шасито е основният резервоар на мощност за колата. Турбо вакууми издърпват въздух от обкръжаващата среда за да увелиат пробега до 100 мили /~160км/Изключително лека е, защото се движи само на въздух: сплавите на купето са на базата на зеленчуци, рамата е тип скелет. Теглото е около 360кг според това, което успях да намеря /800lbs пише, че тежи/Дали не им го натикаха на всички производители? Всички се надпреварват да вкарват ток и жица... а Хонда.. си диша Макарче тези вакууми трябва да се захранхват от нещо... не може да е само от въздух.Просто... уникално... вече накараха кола да се движи на нищо :offtopic:E... сега... не сме първи явно... http://www.popularmechanics.com/cars/news/...concept/4217016http://www.msnbc.msn.com/id/6138972/ Първата новина е от 2007 а втората от 2004... Редактирано 3 Ноември, 2010 от ShEfA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #3 Отговорено 3 Ноември, 2010 Бях се хванал да го превеждам дословно, но ShEfA е казал най-важното. На мен също ми направи впечатление този вакум от какво се захранва все пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #4 Отговорено 3 Ноември, 2010 Задвижването с компресиран въздух не е чак такава революционна идея. От много години има разработки за бутални двигатели задвижвани с въздух под налягане. Може би регенерирането на енергия с допълване на резервоарите при спиране е някаква по-интересна разработка както и дизайна и материалите. А и за да се зареди пак трябва компресор захранван с ток. Идеята е добра и си мисля че има потенциал за градски условия, но не е нещо нечувано досега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hphphp 23 #5 Отговорено 3 Ноември, 2010 Tino, много красиво бе, бате... и ще се движи като калмарите и октоподите... Засмуква и изхвърля... Съвършенството е в простотата... Наздраве момчета... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6042 #6 Отговорено 4 Ноември, 2010 Иде реч за младежки дизайн конкурс и тазгодишните проекти естественно с различен поглед по еднакво задание.http://www.drive.ru/other/news/2010/10/22/..._buduschee.htmlтова е "нащо" http://www.cardesign.ru/articles/projects/2010/10/21/4274/ но сравнете и с другитеhttp://www.cardesign.ru/articles/projects/2010/10/23/4282/http://www.cardesign.ru/articles/projects/2010/10/22/4281/http://www.cardesign.ru/articles/projects/2010/10/21/4280/http://www.cardesign.ru/articles/projects/2010/10/21/4279/http://www.cardesign.ru/articles/projects/2010/10/21/4278/http://www.cardesign.ru/articles/projects/2010/10/21/4276/http://www.cardesign.ru/articles/projects/2010/10/21/4275/http://www.cardesign.ru/articles/projects/2010/10/21/4273/ Ха сега де ??? Кой е "по-по-най" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #7 Отговорено 4 Ноември, 2010 Добре че е Майбаха, защото иначе "нашото" щеше да е най-зле. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове