Jump to content
NikShtain_CRX

Раздуване на ЦРХ 1,6

Recommended Posts

Колеги орянтирайте ме моля колко г/д ще излезе от 125 да стане 190-200 коня.И какво точно ще трябва да се прави по нея

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че аз като ти гледам аватара тя е поне 200коня !! няма кво да го мислиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) А на мен ми се струва,че вече изгни там от стоене тази кола :) Старият собстваник(Пламони) с такъв мерак я правеше и поддържаше :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано някой го вземе да не седи да се прецаква колата си заслужава да се движи по пътищата, а не да става паметник

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както повечето колеги казаха тя вече си изгни от сидене..... продава ше се май за много смешна сума.... тези пари бяха подигравка за колата.... колата си върви пре достатъчно... но просто няма човек на среща да и оправи нуждите....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още малко седене и ще върви като за 200 коня... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...поне 3/4 бона ти трябват за да стане поне 190 атмосферни махаш тоя 125 и слагаш по мощния примерно б16/б18-ка със спортни валчета :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз продавам моя суап целия ако имаш интерес и пари пиши става дума за Б20!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ли било раздуването... !!! Вземи я подкарай първо.След толкова некаране направи пълна профилактика на спирачките,а както имаш мерак за я засилваш и подмяна с по-големи.Тогава другото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...поне 3/4 бона ти трябват за да стане поне 190 атмосферни махаш тоя 125 и слагаш по мощния примерно б16/б18-ка със спортни валчета :)

:D Само дето тея 3-4 К няма да стигнат до никъде. Тях само за двигателя. После още 4-5К за валчета, като много важен момент е да отделиш 10-20 лв за свещички. Преди слагането на валовете се ходи на църква да се молиш всичко да е наред и да се изкара някой кон отгоре :D

 

Заради това трябва да се залага на Б20/К20/Б18ц5/Н22 :cool:

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тея некви платинени валове ше дойдат твойте за 5к :cool::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:):cool: Tо все пак не се сменят само валовете :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хич не си сериозен нищо няма да направиш по колата.....ако бях на твое място щях да разпитвам на срещите и на ден щях да проверявам поне 10 пъти темата

Редактирано от Витек

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага давам отговор защо колата не се мърда от там.Защото моментната и цена е 5 и 200.Аз като му предлагах 3 уж щяхме да правим нещо,но в крайна сметка му били малко.5 и 200 няма кой да даде за тази кола.Първо тя от 2007 седи там.Няма нито каско,нито ГТП,нито са й плащани данъците.А като се купи те автоматично минават на името на новия собственик.(Проверих).Отделно колата от вътре има нужда от ремонти.Външния вид да не говорим.Тя е удряна от пред предната броня вече е почти паднала.Липсват лаисни и прочие.А да не говорим какво е състоянието на ходовата час и двигателя.Масла ремаци акумолатори,спирачки защото сегашните вече не стават за нищо.И с всички тези проблеми може да стъпи на 7-8.И на нея е малкия двигател 125коня виждал съм го.Е кажете ми колеги кой би дал 7-8 като те в движение с всичко платено и цифра неща към тях струват по 2-3 бона.И за 7-8 можеш да вземаш страшна много по нова кола: Accord,Civic,Prelude и още много модели.И пак ще ти останат пари да я тунинговаш.А къде е 88-ма г. къде е 98-2001 че и нагоре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам ама ако го говориш за ЦРХ-а от аватара ти, за мен специално колата е далеч от думата красива. За нея не бих дал и 200 лева. Тук в Севлиево на една бензиностанция продават подобен Рекс, където броните са му хванати с нитове, състояние окаяно и му искат 4000лв некви мангали. Там ще си изгние според мен.

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то тази кола е за манияци....Ако си мислиш,че ще намериш такава нагласена и с пипнат мотор за 4к. много се лъжеш,или поне е много малко вероятно.Терориста е прав,за да стане един атмосферен мотор добре отиват минимум 5-7к лв. в него(за частите без работата).Но то не е само това- има спирачки,окачване и ред други неща,а и е по-вероятно да НЕ стане от първия, от поредния път :robot:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ти се дават толкова пари за тази стара кола, не си купавай CRX.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че не ми се дават.Бих я взел и сега за 1500-2000.@policeman не е чак толкова добра колата и не е нужно да наливам толкова много пари.За 5 и нещо спокойно можеш да вземен по новия CRX Del Sol даже и с двигател V-tec.И ще има и спортно окачване и спирачки и каквото пойскаш.И ще ти останат 2-3 бона до 8.Като гледам явно разбираш от коли и знаеш,че на V-tec-а не му трябват 4-5 бона за да стане 200+hp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж,няма да споря с теб,но аз говоря от опит.Не си мисли,че лесно се вадят коне от атмосферен мотор :robot: По груби сметки ги сложи по 100-150лв. на конска сила,както искаш така ги смятай :) Говоря за читаво направена кола Б16-200к.с. на вала,а и не бъди сигурен,че ще стигнеш тази цифра.С турбо да,но там рисковете са по-големи и пак си трябват мангизи.Не си налагам мнението,а казвам от опит,който се е захващал на това хоро знае за какво иде реч.Съвет от мен ако искаш да караш без проблеми си вземи стоков направен мотор(заводски),говорим за суап с Б18,Н22,К20.Всичките други тунинг заигравки ще ти бъдат по-скъпи,вярно можеш и да останеш доволен,но не си прави сметките без кръчмар.И най-важното запомни,че евтиното излиза по-скъпо!А най-добре е да си вземеш една колица и да не пипаш нищо по нея,просто да си се кефиш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:robot: Ние точно за Втека ти говорим че ти трябват толкова пари ... Нали не си мислиш че със спортен филтър ще ги докараш тези магарета ... Най-евтините 300 коня се постигат със слагане на Пернишка регистрация. Само че това е на Голф 3, а на Хонда качва към 200-250 кс. (в зависимост от самия номер). А 200 коня от нон Втек ако извадиш ще си моя идол ! Щом сравняваш Рекс с Делсол ...... темата е изчерпана. Не казвам че този заслужава толкова пари ама двете коли поне за мен са несравними . п.п. Без да се засягат собствениците на Делсол :) Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де но друго имам предвид въобще не сравнявам двете коли.Просто става дума че този рекс не струва 5 и 200.И не говоря само за Дел Сола и аз не го харесвам.Говоря примерно за Prelude 2,3 H23a VTEC.Ако сте прави колеги и има подобрения след като аз съм го виждал.Но и да има това са си 2-3 години бездеиствие дори не е и палена.Всичко вече е пресъхнало маркучи траби,радиатор сигурно.То по едно време май и масло течеше от нея.По принцип съм много наточен на ЦРХ и на тоя ЦРХ спецялно.Но собственика ..... По на там пак ще говоря с него но тогава задължително ще я мина през сервиз да видя дали вобще нещо ще е останало от нея.

Редактирано от NikShtain_CRX

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо се занимаваш въобще тогава ? Те може и 10К да му искат :robot: Прегледай форума и мобилето все ще излезе запазен рекс на нормална цена :) Ако си го намериш в стоков вид още по-хубаво, че после кефа като си го правиш е още по-голям ! п.п. Даже сега погледнах на бързо в мобилето: до 2500 има дето да си заслужават парите, поне на външен вид (което пък за Хонда май е по-важното, защото двигателя не е проблем)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо се занимаваш въобще тогава ? Те може и 10К да му искат ;) Прегледай форума и мобилето все ще излезе запазен рекс на нормална цена :robot: Ако си го намериш в стоков вид още по-хубаво, че после кефа като си го правиш е още по-голям ! п.п. Даже сега погледнах на бързо в мобилето: до 2500 има дето да си заслужават парите, поне на външен вид (което пък за Хонда май е по-важното, защото двигателя не е проблем)

До колега много благодаря за идеята.Сега разгледах хубави модели за по 2-2,5 видях и боди кит предна,задна,капак и прагове струват 500лв.Няма да си губя повече времето с този паметник на вечностаа ще направя мой личен рекс :D:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех и да му сложиш онзи мотор 2.3 Vtec за който спомена :robot::);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата може би е имал в предвид 2.3 Втека на M&M, който се продава във форума. Аз все се чудя кво толкова му харесвате всички на тоз бял рекс :robot: . Дайте някойя по-прясна снимка, барем и на мен да ми хареса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам го този.Но имаше един от Слатина кадето е по луд обаче с една синя.Тя много варвеше.

Ето обещаните снимки:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Извинявам се ако някъде не са ясни,но бях за малко там и трябваше на бързо да я снимам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебахти гаврата с колата! Тая кола трябва да ми я подаряват за да я взема , че и тогава не е сигурно :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая кола според мен е свършила единственото за което бих я ползвал е за части(ако има нещо дето може да се ползва) ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото хубаво са и джантите

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не е лоша да ви кажа виждал съм я на живо, ама от снимките като че ли ми се вижда без фарове иначе си я бива външно :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, я не се занимавай с глупости ами скачай в някой друг Рекс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече изглежда като тотална щета....жалко..... :lol: Питай собственика дали я продава на части.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти така и така ги говориш 5 и 200 и после още пари за поправяне, пък после 200 коня, виж по-добре рекса на колегата от форума с б20 вътре, хем ще спестиш пари от правене, хем ще скочиш директно на самолета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е истина. :no: Върнах се три пъти на предната страница за да ги видя тези снимки отново. :lol::lol: :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз все се чудя кво толкова му харесвате всички на тоз бял рекс :D

джантите ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джантите наистина са много готини.Много добре ще паснат на мойто рексче :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за друго но седалките в тая кола са прекрасни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...