Satanism 0 #1 Публикувано 30 Октомври, 2010 (Редактирано) Колеги, здравейте,нов съм тук и потърсих с търсачката, но не намерих каквото ме интересува.Та, наскоро майка ми си купи един Сивик 1.8 140кс, 2006та година края, не знам коя генерация се води, май 7 или 8, мислех, че е от най-новите, ама сега видях, че някакъв лек външен фейс са му направили тая година, та явно вече не е баш най-нов...Та с 2 думи тая кола не върви кой знае колко много и е някак странна.За 140кс хич не ми прилича и ВТЕК-а на 4000 ли колко там оборота изобщо не се усеща да те срита.от 2 до 7 все едно и също ускорениеКакто и да е, колата е бай-бек от Бултрако и е с гаранция, твърди се, че всико й е наред, а и от доста хора чувам, че просто толкова си вървят.Въпроса ми е, майка ми се сети, че й е малко тромава и сега ме кара да мисля фокуси как да я засилим...можете ли накратко да опишете с ориентировъчна цена какво може да се направи по мотора(какви части се предлагат на пазара най-вече или нещо направи си сам), че да му се даде малко повече поВер, да се направи малко по-респонсивен от ниските обороти?мерси предварителноМотора е 1.8 i-vtec 140кс Редактирано 30 Октомври, 2010 от Satanism Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
logoH 12 #2 Отговорено 31 Октомври, 2010 Каква е колата седан, хечбек,автоматик. И двете разновидности на купето ги дават около 9 сек. 0-100 км. Ако е автоматик е нормално да е по муден.Кажи какви пари си готов да похарчиш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #3 Отговорено 31 Октомври, 2010 (Редактирано) Като цяло седана е наи бърз от тези и прави малко под 9 до 100 толкова сме засичали може да и сложиш АИР ИНТАКЕ и спортна генерация . (това ти е наи евтино и ще стане към 145-7 коня !)(и евентуално ако е излязла електроника вече за нея преди нямаше ние като търсихме).Тези модели ги правят с турбо понеже изпускателния им колегор е излят с главата . Редактирано 31 Октомври, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
victor_xtz 42 #4 Отговорено 31 Октомври, 2010 За сега тунинт за 8 генерация не си заслужава с интейк и генерация защото марковите ще ти излязат общо около 2700 лв и ще дадат макс 7-9 кс. Чипове няма. Само турбо евентуално за седана ама майка ти няма да оцени разхода на гориво след това. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Satanism 0 #5 Отговорено 31 Октомври, 2010 (Редактирано) За сега тунинт за 8 генерация не си заслужава с интейк и генерация защото марковите ще ти излязат общо около 2700 лв и ще дадат макс 7-9 кс. Чипове няма. Само турбо евентуално за седана ама майка ти няма да оцени разхода на гориво след това.колата е хеч, ръчка с 6 скорости, а 9 секунди от 0 до 100 ми се струва крайно нереалистично.Наскоро пуснах хондичката с една Алфа 145, 140кс с някакви тунинги по нея и я бих едвам до 180, като започвам да я изтеглям чак на 4та...само дето алфата май има някакви проблеми по цилиндрите.На диното е изкарала 123кс на колелата..за турбо не може и да става дума...по-скоро си мислех, че с един ремап, някаква по-отворена генерация и евентуално ако са измислили някакви валове тва, онова, да вкараме 15-тина коня и малко торк ама явно греда...едит;то тва беше пък sohc нали.... :S Редактирано 31 Октомври, 2010 от Satanism Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #6 Отговорено 31 Октомври, 2010 (Редактирано) К'ва греда ? ГЕНЕРация ако си купиш задно гърне и дадеш да ти я направят няма да ти додие повече от 500-600 лв ! Интеика ти е към 300-400 лв оригинален. . (ремп вече ако има за този модел макс да е 800-1000 лв) за около 2000 лв ще минеш 150 коня.(ама за нова кола.... дето струва 40-50 хилки е нормално всичко да и е малко по скъпо. Редактирано 31 Октомври, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Satanism 0 #7 Отговорено 31 Октомври, 2010 (Редактирано) К'ва греда ? ГЕНЕРация ако си купиш задно гърне и дадеш да ти я направят няма да ти додие повече от 500-600 лв ! Интеика ти е към 300-400 лв оригинален. . (ремп вече ако има за този модел макс да е 800-1000 лв) за около 2000 лв ще минеш 150 коня.(ама за нова кола.... дето струва 40-50 хилки е нормално всичко да и е малко по скъпо.Тя тая е с две гърнета отзад, доколкото видях, но не съм лягал да видя какво е положението?Продават ли се готови или трябва къстъм да се прави? Редактирано 31 Октомври, 2010 от Satanism Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #8 Отговорено 31 Октомври, 2010 (Редактирано) Може седана е само с едно . Всичко се продава също така може и да се направи.За интеика Вземи на К и Н Таифун или нещо такова беше мисля че на графика вдига около 4-5 коня на този мотор !(почни от там) после генерация и после електроника.мотора ТИ Е R18... Редактирано 31 Октомври, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Satanism 0 #9 Отговорено 31 Октомври, 2010 (Редактирано) Да, мерси за уточнението за мотораИначе някакви коментари за тоя втек, трябва ли да се усеща?Съвсем не изключвам да има нещо по колата, все пак официален сервиз се е занимавал с нея.Карал съм кола с вариатор, на 4500 оборота направо излиташе, не трябва ли да е подобно тук?или тва се казваше ВТИ тука? Редактирано 31 Октомври, 2010 от Satanism Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #10 Отговорено 31 Октомври, 2010 Най-лесно ходи я засечи с един хронометър колко ще даде до 100... да видиш дали е наред поне ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
victor_xtz 42 #11 Отговорено 31 Октомври, 2010 (Редактирано) Да, мерси за уточнението за мотораИначе някакви коментари за тоя втек, трябва ли да се усеща?Съвсем не изключвам да има нещо по колата, все пак официален сервиз се е занимавал с нея.Карал съм кола с вариатор, на 4500 оборота направо излиташе, не трябва ли да е подобно тук?или тва се казваше ВТИ тука?Прочети малко в интернет за ви-тека на R18. Общо взето е много по-различен - включва се на 1000 оборота и работи до 3500 като едниствената му цел е пестене на гориво, а не пърформънс. Затова и не усещаш ритник или ускорение и тн след 4500 - просто няма такова. Двигателят е правен да е икономичен. Вече ви-тека на Type R е това което си мислиш. K&N филтър не го дават препоръчителен за R18 защото след това компютъра давал грешки с него (това съм чел в нета). Препоръчителен е Injen CIA (349 евро) . Най-добрата генерация е на Invidia (двойна) - струва 899 евро без доставката (тя е 65 евро). Ремап не знам каква е цената, но пък и не знам кой в бг ще ти го направи.Всичко това отгоре е след 1 седмица четене из нета. Общо взето много пари за малко коне.ПП Разбира се може да има по-евтини варианти и нещо да се направи къстъм, но няма да е толкова добро.ПП2. За засичането от 0 до 100 имайте предвид, че скоростомера показва с 5 надолу. Демек на 105 ще са наистина 100. Редактирано 31 Октомври, 2010 от victor_xtz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #12 Отговорено 31 Октомври, 2010 около 1200 кинта и кажи на майката си да си приготви и ще качи 35 безопасни кончета ,но не за дълго а само при нужда,така ще я ритне един ШОТ от 35 коня нитро система че ще остане очароване ПП : няма смисъл да барате хубвата колица ,едвали майка ти ще се гони по улиците,ако иска по спортно усещане да кара на 4000+ оборота няма начин да не я усеща по пъргава 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
victor_xtz 42 #13 Отговорено 31 Октомври, 2010 Я дай подробности, че ме заинтересува Къде се прави, как става и какво имаш предвид под "безопастни"? 10х Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #14 Отговорено 31 Октомври, 2010 Ами принципно можеш и сам да си я сложиш,но ако не си много в час със тунинга по добре да ти я монтира някой който си има наизпредвид за каквос атва дума. Казах безопасни ,защото се пускат само при нинжда,а и 35 повечето коли над 1,6 ги понасят за определено време/около 5 6 сек/ всичко нагоре си е риск да ти замръзнат буталцата ии с две думи да дропиш двг то Нитро системи биват сухи и мокри .Мокрите силно ги препоръчвам като вариянт защото са по безопасни .Общо взето едните системи пускат само азот а другите пускат смес % бензин % азот,защото при пускане на азот в цилиндрите се изисква обогатяване откъм бензин ,иначе се получава бедна горивна смес и пак дроп енгине Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fresh4y 38 #15 Отговорено 31 Октомври, 2010 Да, мерси за уточнението за мотораИначе някакви коментари за тоя втек, трябва ли да се усеща?Съвсем не изключвам да има нещо по колата, все пак официален сервиз се е занимавал с нея.Карал съм кола с вариатор, на 4500 оборота направо излиташе, не трябва ли да е подобно тук?или тва се казваше ВТИ тука?Прочети малко в интернет за ви-тека на R18. Общо взето е много по-различен - включва се на 1000 оборота и работи до 3500 като едниствената му цел е пестене на гориво, а не пърформънс. Затова и не усещаш ритник или ускорение и тн след 4500 - просто няма такова. Двигателят е правен да е икономичен. Вече ви-тека на Type R е това което си мислиш. K&N филтър не го дават препоръчителен за R18 защото след това компютъра давал грешки с него (това съм чел в нета). Препоръчителен е Injen CIA (349 евро) . Най-добрата генерация е на Invidia (двойна) - струва 899 евро без доставката (тя е 65 евро). Ремап не знам каква е цената, но пък и не знам кой в бг ще ти го направи.Всичко това отгоре е след 1 седмица четене из нета. Общо взето много пари за малко коне.ПП Разбира се може да има по-евтини варианти и нещо да се направи къстъм, но няма да е толкова добро.ПП2. За засичането от 0 до 100 имайте предвид, че скоростомера показва с 5 надолу. Демек на 105 ще са наистина 100.тея суми за такива дребни модове са убийствени..според мен таза кола не се нуждае от модове тя просто не е направена за това !според мен за тези пари 899 + 65 +349 = CRX 2-ка и се кефи на ускорение + още някой добавен лев за модове като интейк + генерация + чип може да мрадне работата и няма да се притесняваш че ще чистиш грешки и така нататук ! ПОДЧЕРТАВАМ това е мое мнение ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
victor_xtz 42 #16 Отговорено 31 Октомври, 2010 Напълно съм съгласен. За момента няма смисъл от тях. По-нататък може да излезат повече тунинг части, да паднат цените и да се появят по-сериозни неща. Засега да се карат горе-долу новите колици и тва е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Satanism 0 #17 Отговорено 31 Октомври, 2010 (Редактирано) Е, майка ми едва ли ще си купи ЦРХ да му раздава газ...женицата просто слезна от турбо дизел и се качи на бензин и резултата е на лице, не е като да се търкаляш на 250 нютона при 2000 оборота.Аз предупредих, но уви никой не ме слуша когато е време...сега се размрънка, че й е тромава и реших да питам какво е положението с тунинга...'Отначало търсехме И-ЦДТИ, който щеше да й е перфектен във всяко едно отношение, ама всичките за нищо не ставаха...и те така...Ще я зарадвам сега с цените, пък тя да си преценява.... Редактирано 31 Октомври, 2010 от Satanism Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
victor_xtz 42 #18 Отговорено 3 Ноември, 2010 Ако някой изнамери все пак някакъв по-сериозен тунинг (турбо, суперчарджър) за бензиновото двигателче в европейските модели (има за американските ама май не стават) да пише в темата, че да ни зарадва малко. Аз не съм намерил досега и май няма в момента. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #19 Отговорено 3 Ноември, 2010 Чакаите малко ? цените са НАПЪЛНО НОРМАЛни . ГОВОРИМ за хубави части. (не за ментетата)ТОВа че някои си е сложиш филтърче за 20 лв ... незначи че това от 120 е МНОГО Скъпо .ПРосто едното е БОКЛУК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
victor_xtz 42 #20 Отговорено 3 Ноември, 2010 Това ни е пределно ясно, въпроса е, че за около 3000 лв човек ще получи 10 кс макс, което не си заслужава толкова, колкото ако изкарат турбо и си вземеш него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #21 Отговорено 3 Ноември, 2010 (Редактирано) явно не ви е пределно ясно-ТУРБО КИТОВЕ СА ИЗКАРАНИ ОТ МНОГО ВРЕМЕ ЗА ТАЯ КОЛА.НЕМОЖе да дадеш 40-50 хилки за кола и да очакваш да вложиш 500 лв в нея и чудеса ,НЕСТАВА. Редактирано 3 Ноември, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
victor_xtz 42 #22 Отговорено 3 Ноември, 2010 (Редактирано) А ти може би съвсем не си разбрал и хич не ти е ясно, че да викаш по форума. Изкара ни са китове отдавна за r18a1 двигателя за американските купета и седани. НИЕ караме ЕВРОПЕЙСКИ хечове с двигател r18a2 и по-различни размери на двигателния отсег. При нас той е доста по-тесен и съответно нито един турбо кит не се събира, но и това да ставаше той не е създаден за този двигател.И просто не ми обяснявай кое са чудеса и кое реалност. Аз имам пари и мога да дам доста, за да я направя по-бърза, но просто няма да ги дам за някакви 10 кончета, а за примерно 50-60. Редактирано 3 Ноември, 2010 от victor_xtz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #23 Отговорено 3 Ноември, 2010 (Редактирано) Защо не обясниш разликата първо между р18а1 и а2, че да я разберем и ние ? (явно е огромна).И кАто цяло на тази общо взето умряла кола 10 коня биха и се отразили добре. (затова което се предлага на пазара за без турбо ТОЛКОВА).Гледали сме на Седана и сякаш има място за турбо пък е европеиски странно а ? А за хечбека маи ще си остане със скъпите 10 кончета АКО деиствително е така ,тези които са взели хеч са набутани донякъде..??? http://tuned.autoindustriya.com/images/tun...ndar18turbo.jpghttp://image.hondatuningmagazine.com/f/906...d_turbo_r18.jpg Редактирано 3 Ноември, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
victor_xtz 42 #24 Отговорено 3 Ноември, 2010 (Редактирано) 1) Интересно ми е как разбра, че колите са хеч, а? В линка на втората снимка си пише "_Honda_Civic_EX", като EX е американското обозначение за нивото на оборудване. 2) Седана, който се внася в БГ е произведен в Япония, не в Европа (Завода в Суиндън, UK) 3) Прочети малко повече из нета.Найстина, покажи ми хеч с турбо, което не е къстъм направено в 1 бройка. Всъщност изобщо покажи ми хеч с турбо, защото това отгоре са седани и купета.П.С. Не се заяждам - просто последните 2 седмици чета из чуждестранните форуми и никъде няма турбиниран хеч и всички питат къде да намерят що нямало и що не се продават такива китове.П.С.2 Разликата в R18a1 и R18a2 не е голяма, но я има. Доколкото знам е основно в софтуера, скоростната кутия и a1 е оптимизиран да работи с по-ниско октаново гориво. I once read that the difference between R18A1 and A2 is that the US models are optimized to run on lower octane fuel than the euro ones.The biggest problem with the turbo kit would be the shape of the engine bay which, as far as I now is different in the euro model.П.С.3 Едиствените турбинирани хечове, които съм видял са Type R, но никъде няма за 1.8. Редактирано 3 Ноември, 2010 от victor_xtz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #25 Отговорено 3 Ноември, 2010 За 3000 не, ама айде за около 4000лв могат да се дигнат към 60к.с. Слага се едно нещо в двигателния отсек и за него има място и при седаните и при хечовете и при купетата. Та тая джаджа се казва К20А2 и е достъпна по моргите! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #26 Отговорено 3 Ноември, 2010 (Редактирано) ЗА хеч-а може и да си прав да не може да се сложи турбо за момента . НО на седана се слага аз за него гледах понеже щяхме да го правим преди около 2 години.) сега обясни разликата между р18-ките (Да я разберем и ние). Защото явно скоро няма да вдим нито една тунингована 8-ма ген.Е това мнение стана излишно .АКО РАЗЛИКАТА В Р18 е във софтуера (което явно не е част от мотора ) както и скоростната кутия.Я обясни и за по ниското Октваново число ? (Защото малко се обърка 91 октана по американския стандарт е равен на 95-6 октана по нашия ! Редактирано 3 Ноември, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
victor_xtz 42 #27 Отговорено 3 Ноември, 2010 (Редактирано) Така, темата Е за хеч. За него няма турбо в момента, за което ти спореше. ТОЧКА. Който намери нещо по въпроса за хечовете да се обажда. Нямаме нужда от излишни заяждания и некомпетентни мнения. За двигателите не съм наясно, не и съм настоявал, че съм. Споделям това което съм прочел и научил от нета (както виждаш цитирах, нищо повече). Ти само се заяждаш и с нищо не помагаш. Както и да е ... нищо ползотворно да не очаквам явно. Редактирано 3 Ноември, 2010 от victor_xtz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #28 Отговорено 3 Ноември, 2010 (Редактирано) Пичове за кое спорите за някакъв комплект в който включва всичко за турбиниране за модела или че изобщо нестава да се турбинира,ако е второто сте в адската грешка .Прасвам и турбината от воле само кеш да има ! Редактирано 3 Ноември, 2010 от JeepersCreepers Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #29 Отговорено 3 Ноември, 2010 (Редактирано) Така, темата Е за хеч. За него няма турбо в момента, за което ти спореше. ТОЧКА. Който намери нещо по въпроса за хечовете да се обажда. Нямаме нужда от излишни заяждания и некомпетентни мнения. За двигателите не съм наясно, не и съм настоявал, че съм. Споделям това което съм прочел и научил от нета (както виждаш цитирах, нищо повече). Ти само се заяждаш и с нищо не помагаш. Както и да е ... нищо ползотворно да не очаквам явно.ПРАВ си темата НЕ е ЗА ТУРБО ХЕЧБЕК 8-ма генерация. Не се заяждам общо взето изказвам факти за бензина и че моторите на американските и европеиките са напрактика еднакви.И другото е че не е задължително да е турбо, че да се качи мощност . САМо незнам защо скачате на турбо, компресор неможе ли да и се сложи ???? в ниските ще стане много силна ! Редактирано 3 Ноември, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mаrto 42 #30 Отговорено 4 Ноември, 2010 Пепи е абсолютно прав , че К20 със скорости и компютъра е най-ефективното решение от гледна точка цена/ефект.Иначе Ротрекс вече имат суперчарджър кит за R18A2, ама кинтата е около 4000 GBP Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
victor_xtz 42 #31 Отговорено 4 Ноември, 2010 Хаха, твърде твърде много парици искат. Иначе линк имаш ли, не го намирам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #32 Отговорено 4 Ноември, 2010 Пепи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mаrto 42 #33 Отговорено 21 Февруари, 2011 Пепи?Опппс...извинявай , картинката на аватара ти е като на един друг колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preskototo 77 #34 Отговорено 18 Април, 2015 (Редактирано) Jeepers Потребител [*] [*]Banned [*] [*]3391 Мнения: [*]Място: Бургас Публикувано 31 октомври 2010 - 21:10 Ами принципно можеш и сам да си я сложиш,но ако не си много в час със тунинга по добре да ти я монтира някой който си има наизпредвид за каквос атва дума. Казах безопасни ,защото се пускат само при нинжда,а и 35 повечето коли над 1,6 ги понасят за определено време/около 5 6 сек/ всичко нагоре си е риск да ти замръзнат буталцата ии с две думи да дропиш двг то Нитро системи биват сухи и мокри .Мокрите силно ги препоръчвам като вариянт защото са по безопасни .Общо взето едните системи пускат само азот а другите пускат смес % бензин % азот,защото при пускане на азот в цилиндрите се изисква обогатяване откъм бензин ,иначе се получава бедна горивна смес и пак дроп енгине Всъщност мократа не е смеска бензин и nos(още в бутилката ако това имаш предвид) просто смесва нитрото с бензина малко преди впръскването им в двигателя докато сухата система впръсква nos в газообразна форма и едновременно е по опасна и не толкова ефективна, но пък е по евтинаXD. Редактирано 18 Април, 2015 от preskototo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preskototo 77 #35 Отговорено 19 Април, 2015 Jeepers Потребител [*] [*]Banned [*] [*]3391 Мнения: [*]Място:Бургас Публикувано 31 октомври 2010 - 21:10 Ами принципно можеш и сам да си я сложиш,но ако не си много в час със тунинга по добре да ти я монтира някой който си има наизпредвид за каквос атва дума. Казах безопасни ,защото се пускат само при нинжда,а и 35 повечето коли над 1,6 ги понасят за определено време/около 5 6 сек/ всичко нагоре си е риск да ти замръзнат буталцата ии с две думи да дропиш двг то Нитро системи биват сухи и мокри .Мокрите силно ги препоръчвам като вариянт защото са по безопасни .Общо взето едните системи пускат само азот а другите пускат смес % бензин % азот,защото при пускане на азот в цилиндрите се изисква обогатяване откъм бензин ,иначе се получава бедна горивна смес и пак дроп енгине Всъщност мократа не е смеска бензин и nos(още в бутилката ако това имаш предвид) просто смесва нитрото с бензина малко преди впръскването им в двигателя докато сухата система впръсква nos в газообразна форма и едновременно е по опасна и не толкова ефективна, но пък е по евтинаXD. Освен това дори и мокра да е е най-добре двигателя да е към 1,8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preskototo 77 #36 Отговорено 23 Април, 2015 Като цяло седана е наи бърз от тези и прави малко под 9 до 100 толкова сме засичали може да и сложиш АИР ИНТАКЕ и спортна генерация . (това ти е наи евтино и ще стане към 145-7 коня !)(и евентуално ако е излязла електроника вече за нея преди нямаше ние като търсихме).Тези модели ги правят с турбо понеже изпускателния им колегор е излят с главата . Какъв air intake? Cold air intake или short ram intake? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
burning 0 #37 Отговорено 28 Ноември, 2015 Колеги, модела вече ще стане на 10 години. Няма ли някой, който е правил подобрения по колата да сподели? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #38 Отговорено 30 Ноември, 2015 http://www.d-series.org/forums/forced-induction/282490-comp-turbo-oil-less-r18a.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове