Jump to content
fenabg

Филмът - сивик 3ген. пак бяла :)

Recommended Posts

Искам вече да видя красавицата готова Публикувано изображение

А няма ли да и слагаш 4-ката Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фене, Я обясни разликата на тия карбове с д14ковите? Верно много чарк, много нещо по тях...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлики има доволно ,както писах по горе шибърите мога да се управляват с един соленоид ,имат иацеве ма за сега.Колектора е почти идентичен с малката разлика че има някои изводи за вакуми които ми трябват. По интересното е че са първите които виждам да имат изход за ислищно гориво което ме навежда на мисълта да се дири с ква помпа и с какво нлягане работят ,гаранция е различно.А черната кутишка дет се вижда ще изчезне така или иначе.С две думи по добри са от д14 безпорно,аз бях приготвил прелюдови ма как е тръгнало май само жиглиорите ще им ползвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еи фела не се сдържаш брато само карб ти е У главата :D ай да са ти чИстити пупупупу да не фанат уруки :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата проба за ролка 840 грама .

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сезона наближава а аз се мотая и тряя си дам зор :ph34r:

 

 

Публикувано изображение

 

След като подведох Пепи че буталата са еднакви реяих да ги премера .И ко се оказа д14а2 е по ниско от д15б2.

 

..така или инак има бутала биели и болтове ми доиде ище една щуротия в празната кратуната :D

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Какво направих премерих всички болтове ,бутала и биели оказа се че малко но има разлика и моо се случи така че един от цилиндрите да даде до 15 грама разлика .

Сега ги комплектовах 3 абс. еднакви и едно с един грам повече ,за мен е идеално.

Оказах се прав , че д14ковото е по леко с малко но е 10 грама спрямо д15 .На снимката д15 ..

Публикувано изображение

 

Във връзка с най горната снимка блока е в изходна позиция пак :lol:

Публикувано изображение

 

но преди 15 минути .... :devil: :devil: :devil: ми се обади чичко маистор . 1.4мм в минус :lol:

 

Публикувано изображение

 

п.п само да бехте видели магазинерката докато мера пепелбиците :lol::lol::lol::lol:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не сипа по една боза в тея пепелници докато си мериш :) Да не съм офф 1грам разлика ти е перфект, до колкото знам допустимата разлика е 7 грама :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A аз продължавам да стържа :lol:

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тежката хрема и кашлица дет ме тръшнаха ми ''пмогнаха '' де не свърша нищо :( :( :( за съжаление тея два дена .След обяд обаче ме прирови крастата :D и довърших и основната кутия .с фд 4.43 рексови предавки 2,3 и 4та 5та 0.848 от кончертова кутия.И една снимчица преди да я захлупя .Чичко маистор е стръгнал вторичния перфе .Легна у кутията като зет при баба си :lol: :lol: :lol:

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам, било е забавно :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Публикувано изображение
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Събрах и буталата :devil:/>

Публикувано изображение

 

А збравих да се похваля набавих си още един 4.43 фаинал от кабелна кутия !!! и ще се претриса :D и другата кутия .

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като събрах буталите беше логично да събера и мотора .Утре живи и здрави ред на кратуната .Ма нали съм си карък от началото за 1 час не бах убол ни едно бутало и се наложи та ходих си купих нова скоба за сегментите :love:/>

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Благодарности и на ''Бърза помощ'' :lol:;):worthy:

 

За утре и идната седмица ако намеря помощ ще се играе по купето сам за съжаление няма да мога :( забраниха ми да вдигам тежко :angry::dry:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, респект за проекта, малко останаха ценителите на възрастни автомобили! Винаги съм си задавал въпроса, какво е поведението на този автомобил? Също така, за кога мислиш че ще стане готова? Аз съм захванал една 4та генерация и правя всичко възможно да я подкарам на Калояново! Казано литературно да направиш бегачка за 1 месец(като в моя случай) си е чисто изнасилване!Мога да ти пожелая успех с проекта!:rolleyes:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега личен съвет по добре изпусни 5 кръга и си направи колата отколкото да направиш колата и да изпуснеш 5 кръга ;)За кога :( , лично се надявам ако съм добре и здравословно /че тая хамалогия по колите ми идва в повече/ , до месец да съм я запалил ако запали :D/.Цирка при мен е че всичко се прави на ново .Хубавото е че има всичко за колата дори и ко полиестер за стъклата .Днес даже поприготвих и лапите за двигателя да може да се насади .Ще остане клетката ,седалки и малко игра по окачването.Като поведение мисля че ще е по добре от 5та например, изхождаики от торсионите от пред и моста отзад. Приготвил съм и нови шенкели на 260 мм и ако се наложи освен тирсионите ще се появят и' пружини от пред .П.п правя 3та генерация залагаики на килограмите и надеждата да падна под 740 кила .П.п другото нещо е че в 3та генерация има някакъв чар необясним за мен .Имам и акорд 3 ген.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каде сме в момента , пак продължавам да стържа :lol:

Още малко железа маховик 5.600 кг - утре заминава на баланс.Краино от кабелна кутия 4,43 за 2рата кутия .

Публикувано изображение

 

Опразних един блок и една кутия да са по леки и следва изработване на нови лапи за закрепване на новия мотор.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече и балансиран ,тука е на кантара в европът. Специални балгодарности на Теро за съдеиствието.

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, така Фенче Публикувано изображение

 

Трябва да обърнеш внимание малко и на твоята бегачка, не само на другите Публикувано изображение

Много се надявам да я видим тази кола много скоро в движение Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста му припадаш на тоя двигател чакай да го заплюя "пу-пу" да не му е уруки! :P П.С.От къде толкова 4.4 файнъли бе от колко време търся я дай един насам!

  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изминалата събота и неделя не направих нищо по колата че бях мноо зает :D/> да настроивам д13 дуал карб витек :ph34r:/>

 

Сега с насаждането на мотора вече има светлина днеска си поикрах и едната лапа е почти готова ,задната и тя е уточнена .Трябва малко повече сега да наблегна на заварките . почна да ме кефи да си права лапите и маи ще има още ...

 

малко фото

 

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече и балансиран ,тука е на кантара в европът. Специални балгодарности на Теро за съдеиствието.

колега каде ти балансираха маховика ако не е тайна? :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Габрово

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Pedi mnooogo години първите джобни изкарани с работа бяха като подготвях на бащами колите за кърпене .Визирам 93 , 94 година .до ден днеше всеки път кат си правя некакви железа ми е много кеф кат се сетя кога и за какво ми е говорено ,правено забележка и обяснявано кое как ;)/> .Днес си довърших 2те лапи на 100% ,тая на кутията трябва да се направи насрещната на купето .И по точно да се завари , има я .задната и тя е готова ,тази от към ангренажа е на етап заготовка . мноо се кефа как стават ,поне на мен .

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С още малко работа и съм готов да метна мотора .макета вече виси на тампоните :huh:

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за честото вдигане на темата и многото снимки но досега бачках и мноо напече а нямах търпение да покажа .Познаите какво следва :devil: :devil: .Вярно само са поприкарани няколко болта но всичко си е на мастото . :honda:

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

:worthy:

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Етап 1 на тампоните утре сутрин 2 и вечерта три ;)

 

Публикувано изображение

 

и малко прагове гредички колонки и тн , даже и грундирах вътрешните страни ..

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма време за кърпене и я закарах да я направат ,като цяло не съм :(:angry: доволен ма колкото толко .Утре живи и здрави почван клетката .

 

..тампоните ги завърших :blink: малееееее баси силиконя на 6 пъти ,не съхне .

Публикувано изображение

 

И един китаец с напълнени канали от някакви лаисни замина за тапициране :D:ph34r:

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повече с клетки няма се занимавам тва е ебати играчката и целия съм в пробоини :D и ме болят колената от клечене в тая консерва :D .Още три тръбички ми останаха но през седмицата .

Равносметката 36кила :( клетка :huh:

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новата PVC :D дограма .

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какъв е ефекта от пълненето на тампони със силикон ?Доста работа се е бачкало по колата, браво :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко по твърди толко по директно предаване на тягата на мотора към гумите .Наи бързо казано .И толко повече вибрации в купето :(

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tая тема малко стана като турски сериал :D/> :D/> ,късно следобяд събота и неделя :D/>.

Непомня кои ма някои ме пита ква е тая странна тЪрба :D/> отпред на рогите :D/> ? Ми тя беше да не събере кошовете докат няма гредата доло ето сега как е вече :

Публикувано изображение

 

Последна фотосесия ,остава да се боядиса ма това с времето ;)/> , И сега се насочвам към двигателя и контрите :unsure:/>/> :(/>

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Dwa staна благодарение на малкия ни Дупнишки хонда клуб , днес и се събрахме много .

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, фенче! Респективно напредваш! Само се чудя, кога ще сколасам да се видиме на обмяна на опит, понеже живееме далече! :D/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

motorq e в коша или поне това което се вижда .И до тук с добрите новини .Търся спешно щанги със скоростния лост от Рекс или 4та генерация :(/>/>/> колкото по ефтини толко по добре

Дотук беше лесно сега стана тегаво ,няма прътове неините са на обратно ,полуските ще трябва да се режат а спирачките и окачването са в окаяно състояние ,резервуара не е готов . финал на проекта -далечно бъдеще :(:( :(

 

П.п бартеросвам обикновен алтернатор за такъв от д13 4та генерация по е малък на габарити , че ми опира в сп. помпа :dry: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва мноо добре да имаш познати по рекс форумите . ;) щангите са намерени благодаря на адаша :) .Сега следващото питане 4 букси на алтернатора коя какво е каде и е мястото и какво върши .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...