Jump to content
Sign in to follow this  
baljy

джанти от опел астра стават ли за сивик

Recommended Posts

някой ако знае да каже не искам да слагам втулки и други подобни

Share this post


Link to post
Share on other sites

Стават, но без втулки има вероятност да тресе, защото централният отвор на хонда е 56 а на астрата 56,5. Аз съм с оригинални джанти 16-ки от астра и втулки.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нямах време за търсене колега извинявам се знаех че го има някъде, но ставаше въпрос за минутки и за това реших да питам темата е за триене благодаря на всички отзовали се

Share this post


Link to post
Share on other sites

Стават, но без втулки има вероятност да тресе, защото централният отвор на хонда е 56 а на астрата 56,5. Аз съм с оригинални джанти 16-ки от астра и втулки.

Само втулки, или с цял фланец? Щото ми е страшно любопитно, как са направени втулки, с дебелина на стената от 0,25 мм? Снимки можеш ли да качиш?

Share this post


Link to post
Share on other sites

здравеи зимните ми гуми са на опелски джанти и нямам проблеми даже и тасовете пасват на винтилите не съм слагал втулки или фланци

Edited by николаи

Share this post


Link to post
Share on other sites

здравеи зимните ми гуми са на опелски джанти и нямам проблеми даже и тасовете пасват на винтилите не съм слагал втулки или фланци

Желателно е да махнеш джантите от Опел, понеже заради по-големия централен отвор (макар и само с 0,5 мм в диаметър), шпилките на колелата понасят цялото натоварване от ударите в настилката. Има опасност да скъсаш шпилка. Естествено, това няма как да го усетиш при каране или возене. Ще го усетиш, когато вече е прекалено късно. Централният отвор на джантата трябва да поема по-голямото натоварване от ударите, в сравнение със закрепващите болтове или шпилки. По-добре е джанти с втулки, отколкото опелски джанти монтирани на Хонда. В тази връзка най-тънката втулка за Хонда, която съм виждал е с преход от 57 мм на 56 мм, т.е. може да се ползва с повечето джанти от Фолксваген групата. Изработват се от алуминий.
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Само да вметна, че има и втулки от поликарбонат.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

здравеи зимните ми гуми са на опелски джанти и нямам проблеми даже и тасовете пасват на винтилите не съм слагал втулки или фланци

Желателно е да махнеш джантите от Опел, понеже заради по-големия централен отвор (макар и само с 0,5 мм в диаметър), шпилките на колелата понасят цялото натоварване от ударите в настилката. Има опасност да скъсаш шпилка. Естествено, това няма как да го усетиш при каране или возене. Ще го усетиш, когато вече е прекалено късно. Централният отвор на джантата трябва да поема по-голямото натоварване от ударите, в сравнение със закрепващите болтове или шпилки. По-добре е джанти с втулки, отколкото опелски джанти монтирани на Хонда. В тази връзка най-тънката втулка за Хонда, която съм виждал е с преход от 57 мм на 56 мм, т.е. може да се ползва с повечето джанти от Фолксваген групата. Изработват се от алуминий.

 

Това всичкото написано ти ли го измисли, щото няма нищо вярно в него?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...