Jump to content
baljy

джанти от опел астра стават ли за сивик

Recommended Posts

някой ако знае да каже не искам да слагам втулки и други подобни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стават, но без втулки има вероятност да тресе, защото централният отвор на хонда е 56 а на астрата 56,5. Аз съм с оригинални джанти 16-ки от астра и втулки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямах време за търсене колега извинявам се знаех че го има някъде, но ставаше въпрос за минутки и за това реших да питам темата е за триене благодаря на всички отзовали се

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стават, но без втулки има вероятност да тресе, защото централният отвор на хонда е 56 а на астрата 56,5. Аз съм с оригинални джанти 16-ки от астра и втулки.

Само втулки, или с цял фланец? Щото ми е страшно любопитно, как са направени втулки, с дебелина на стената от 0,25 мм? Снимки можеш ли да качиш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеи зимните ми гуми са на опелски джанти и нямам проблеми даже и тасовете пасват на винтилите не съм слагал втулки или фланци

Редактирано от николаи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеи зимните ми гуми са на опелски джанти и нямам проблеми даже и тасовете пасват на винтилите не съм слагал втулки или фланци

Желателно е да махнеш джантите от Опел, понеже заради по-големия централен отвор (макар и само с 0,5 мм в диаметър), шпилките на колелата понасят цялото натоварване от ударите в настилката. Има опасност да скъсаш шпилка. Естествено, това няма как да го усетиш при каране или возене. Ще го усетиш, когато вече е прекалено късно. Централният отвор на джантата трябва да поема по-голямото натоварване от ударите, в сравнение със закрепващите болтове или шпилки. По-добре е джанти с втулки, отколкото опелски джанти монтирани на Хонда. В тази връзка най-тънката втулка за Хонда, която съм виждал е с преход от 57 мм на 56 мм, т.е. може да се ползва с повечето джанти от Фолксваген групата. Изработват се от алуминий.
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ Само да вметна, че има и втулки от поликарбонат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

здравеи зимните ми гуми са на опелски джанти и нямам проблеми даже и тасовете пасват на винтилите не съм слагал втулки или фланци

Желателно е да махнеш джантите от Опел, понеже заради по-големия централен отвор (макар и само с 0,5 мм в диаметър), шпилките на колелата понасят цялото натоварване от ударите в настилката. Има опасност да скъсаш шпилка. Естествено, това няма как да го усетиш при каране или возене. Ще го усетиш, когато вече е прекалено късно. Централният отвор на джантата трябва да поема по-голямото натоварване от ударите, в сравнение със закрепващите болтове или шпилки. По-добре е джанти с втулки, отколкото опелски джанти монтирани на Хонда. В тази връзка най-тънката втулка за Хонда, която съм виждал е с преход от 57 мм на 56 мм, т.е. може да се ползва с повечето джанти от Фолксваген групата. Изработват се от алуминий.

 

Това всичкото написано ти ли го измисли, щото няма нищо вярно в него?

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×