venkko 4 #1 Публикувано 26 Октомври, 2010 Колеги предстои ми покупка на въпросната кола.Интересува ме разход и дали си заслужава.благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 26 Октомври, 2010 Има доста писано за икономиците. На кратко 7.5 в града и 5(или малко под 5) извън града. Става въпрос за нормално каране 90-100 км/ч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #3 Отговорено 26 Октомври, 2010 Лятото градско около 7,5-8л.Зимата 8 до 9 и малко говоря само за градскоИначе извън града при нормално каране 6 - 6,5л.А вече ако се тътриш с 80-90-100 може и до 5-5,5л. да докараш ама аз не съм успявал досега Рекорда ми е 10л. разход за отсечка 80 км с натоварена кола и около 150км/ч средна скоростп.с. Ще прочетеш, до ден два мнения, че и 6л. градско годи да знаеш Ама това в някой град без светофари и ако си само ти участник в движението Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ALEGKOL 1 #4 Отговорено 26 Октомври, 2010 Зависи колко ти е тежък крака. По принцип тези двигатели ги водят доста икономични - 8-9 градско. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 49 #5 Отговорено 26 Октомври, 2010 Смъквах разхода на градско до 7л/100км, харчил съм и по 10л/100 на извънградско. Много е относително за разхода.П.П.Да добява, че съм постигал разход на извънградско около 1.5л/250км - ама не бензин, а масло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #6 Отговорено 26 Октомври, 2010 7 със 140 извън градско със 4 човека и 9 на 100 градско(20лв.) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
samkarti 0 #7 Отговорено 26 Октомври, 2010 По каталог (а данните за повечето коли са що-годе верни) пише 7.7 градско, 5.2 извън, 6.1 смесен разход. Обикновено тези данни не са "изсмукани" от пръстите на някого, а се правят с реални замервания, само че не в България (което предполага и доста по хубаво гориво) и не по такива пътища като нашите: http://auto-catalog.net/?f=showCar&car...243&lang=bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #8 Отговорено 26 Октомври, 2010 С бабешко каране съм засичал от Бургас до Свиленград и обратно разход 4,8/100 км Зимата, студена на къси растояния, 8/100.Това беше на сток мотор само със спортен филтър и колектор, сега вече гори с 2 литра отгоре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирил 10 #9 Отговорено 27 Октомври, 2010 D15Z8 имам, англичанка, хеч, 5 врати, всичко сток, включително и гумите. Сипвам само ОМВ Карера 95, в града, нормалния ми маршрут, лятото е около 7-8, зимата малко повече (разбираемо), но съм стигал и до 10 доста лесно, след определена граница на оборотите Извън града съм засичал само два пъти - веднъж беше 5.5, след това 6. Градско е доста разтегливо понятие, едно е околовръстното или Цариградско на пета предавка с 80 км/ч, 2000 оборота, друго е центъра - тръгни-спри, тръгни-спри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venkko 4 #10 Отговорено 27 Октомври, 2010 благодаря на колегите които писаха.Никой обаче не изказа лични впечатления от двигателя което ме навежда на мисълта,че няма кусури Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Walker Japan 65 #11 Отговорено 27 Октомври, 2010 благодаря на колегите които писаха.Никой обаче не изказа лични впечатления от двигателя което ме навежда на мисълта,че няма кусуриТа значи колега аз карам такъв с такъв двигател и разхода е към 7.5 - 8 градско и извънградско със 80-100 го към 5-5.5 иначе по бързичко 6-6.5 зависи всичко от стила на каране!Иначе сам ще се убедиш,че двигателя е изключително икономичен и когато го настъпиш изключително динамичен и бърз!Мина една година от както си купих колата и проблеми съм нямал с двигателя (дано и да нямам) само бензин сипвам и карам!Еми това е от мен,ако имаш въпроси за модела питай с радост ще ти отговарям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирил 10 #12 Отговорено 28 Октомври, 2010 (Редактирано) Вчера се опитах да пиша, но форума си беше взел почивка за малко И аз като колегата Emeca нямам грижи (чукам на дърво), но и не прекалявам с тормоза. По книжка тези модели с такъв двигател трябва да сменяват масло на 15к км и въздушен филтър на 30к (оригинален), но не си правя такива експерименти, всичко на 10к, просто защото условията не го позволяват, ние нямаме въздух тука в София, а средно големи мръсни частици. Има известна слабост при катерене на върло, но това е очаквано предвид спецификациите. Побутването от ВТЕКА е доста приятно А относно разхода : както е видно, всички имаме еднакви показатели, аз лично не виждам смисъл да лъжа за разхода, все пак парите излизат от моя джоб, де юре, но както се казва : колкото и да съм сипал, нищо не е върнала Редактирано 28 Октомври, 2010 от Кирил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gog 0 #13 Отговорено 28 Октомври, 2010 Карам д15з6, лятото градско в София, при не големи задръствания ми дава 6.5-7 с нормално каране, ръчка се само при изпреварване Относно мотора, гори малко масло, 1.5л на 10к км., всичко друго е +++++ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orlin 43 #14 Отговорено 28 Октомври, 2010 'ма не бе, и аз моята мога да я доакрам до 6,5 в София, само, че ще я карам с 70-80 по околовръстното от Симеоновско до ОМВ-то на Бъкстон и обратно в 3 часа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #15 Отговорено 28 Октомври, 2010 Стига глупости под 8.5 на моята немога да и сваля градско да не говорим извън градско там под 5.6/6 непадам "на брат ми 6 ген Д15 З6 му дава около 5 литра на 100км бензин при каране само в Икономичния режим !" Е ми то иконичния е до 120 ако караш със 120 мога само да ти кажа евала за разхода Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #16 Отговорено 28 Октомври, 2010 В градски условия (тръгни-ускори-спри-тръгни, спри - ускори...) ситуацията е ясна 9+ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #17 Отговорено 28 Октомври, 2010 (Редактирано) Кефя се как някой хора не са виждали икономичен Втек и дават акъли Що не е жива моята икономика да си спечеля едно акордче. Минимума градско ми беше 7.3 при моето карене, което е далеч от икономично: тръгни- спри- 1-ва -2ра до прекъсвач- спри, колата се пали студена на другия ден пак така - на обед студена пак газ от време на време. 100 км ги навъртах за около 3 дена и на ден два пъти тръгвам на студена кола. Така че ако я карам съвсем спокойно и измина тези 100 км на топъл двигател мога да се обзаложа че най-много 7 ще изгори че и надолу. За извънградския разход под 5 пак бих се обзаложил. Който не е имал такова животинче с нормално работещ двигател (разбирайте датчици и т.н.) просто няма какво да коментира. Може само да се самоуспокоява, като си мисли че другите лъжат. Само ми е чудно как всички дето го имат казват едно и също. Явно сме се наговорили Редактирано 28 Октомври, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #18 Отговорено 28 Октомври, 2010 (Редактирано) Само да 'барна в нашия град такъв, ще паднат уговорки От една и съща колонка на една и съща бензиностанция ще заредим, и после пак същото И Габрово не е като София или Пловдив Редактирано 28 Октомври, 2010 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #19 Отговорено 28 Октомври, 2010 Все пак говорим разход/ километри не мото час както е в София Ама на дълго предполагам е едно и също дълго габрово-долно чипръчене и София -Варна така че каквото и да си мислите тези коли горят адски малко ако се карат полекичка. За сметка на това при стъргане съм я докарвал макс 10 извънградско. Ама там 3-та и на 160 се кара Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #20 Отговорено 28 Октомври, 2010 Имаше твърдение за градски разход конкретно в София - 6,5l/100km, и дори за мотор като D15Z6 е странно нисък! И както каза колега лееко по-горе може би в 3 сутринта със 70-80 км/ч ще се получи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #21 Отговорено 30 Октомври, 2010 (Редактирано) Като цяло аз разбрах тоя е-витек как дава 6.5 в града : значи 6.5Л+1 литър масло на 100 км (това естесвено в кръга на шегата)Колегата мишо има 3-ри такива тои е наи добре да се изкаже за да се спре със глупосите (все пак има 3-ри коли.. еднакви ако не бъркам !) Редактирано 30 Октомври, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 49 #22 Отговорено 1 Ноември, 2010 Аз вече казах, но ще бъда по-точен този път. D15Z6/OBD2A/1996/Hatchback - градско СФ - 8-10л/100км, извънградско - 5.5 - 10л/100км. Всичко зависи от тежестта на крака D15Z6/OBD2B/2000/Sedan - градско СФ - 7-10л/100км, извънградско - 5.0 - 8л/100км. - на извънградско е много по-приятна за каране от хечбека, имат разлика в дифа D15Z1/OBD1/1992/Hatchback (моята първа любов от сем.Хонда, наскоро се разделихме с нея ) - градско СФ 6-8л/100км, извънградско - 4.5 - 8л/100км. Тези разходи са засичани много пъти чрез нулиране на дневен километраж при пълен резервоар, 100км и пак пълнене до горе. Еееее , при различни метеорологични условия, различни дестинации и т.н., но все пак резултатите винаги са били много, ама много близки Нямам никаква изгода да лъжа когото и да било, все пак си гледам по джоба. Само за протокола: И двете Д15З6 са докарани на ход , едната от Италия, другата от Чехия. Ееее с "онзи" бензин от "белите държави", даваха значително по-нисък разход, интересна работа значи тц, тц, тц, тц, тц... П.С. Когато движа със служебната кола всички семейни икономици грам не харчат бензин :D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 49 #23 Отговорено 1 Ноември, 2010 Ако ви е интересно , четете малко за смесите с които работи икономичният витек.Преди 3 год, когато Емо замери на Д15З1 AFR-a, погледите ни бяха ей такива - :D Просто тези двигатели са създадени да работят с мега бедни смеси. Много учудени останахме, но когато измерванията показват, няма място за спор. До толкова бяха корекциите в горивните таблици, че дори едножилна сонда не можахме да сложим на икономика. Карах го без никаква сонда и гадината му мръсна продължаваше да харчи малко Еххх спомени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Walker Japan 65 #24 Отговорено 1 Ноември, 2010 Ако ви е интересно , четете малко за смесите с които работи икономичният витек.Преди 3 год, когато Емо замери на Д15З1 AFR-a, погледите ни бяха ей такива - !!! :lol: Просто тези двигатели са създадени да работят с мега бедни смеси. Много учудени останахме, но когато измерванията показват, няма място за спор. До толкова бяха корекциите в горивните таблици, че дори едножилна сонда не можахме да сложим на икономика. Карах го без никаква сонда и гадината му мръсна продължаваше да харчи малко !!!Еххх спомени Колега,те повечето от тези хора който не вярват на цифрите,даже не са виждали икономичен двигател!Като цяло всички хонди са икономични коли,ако се карат правилно,но специално този двигател е разработен да гори малко по-малко от другите! Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирил 10 #25 Отговорено 2 Ноември, 2010 (Редактирано) Последно да се отчета, че моя модел, предполагам и останалите, оборудвани с въпросния двигател, има малка лампа, светеща успокояващо зелено с надпис "Econo", когато караш икономично според разбиранията на производителя. Диапазонът, долколко съм успял да забележа, е : свети на трета, четвърта и пета предавка само, първа и втора разбираемо не се вписват в икономия. На трета свети от 1200 до 2500 оборота, тоже и на четвърта, докато на пета спира да свети след 3 хиляди оборота и до 120 км/ч. С течение на времето се научих как да го карам да свети, а това до известна степен се отблагодарява на дебитната карта ...И пак да обобщя, числата на споделилите мнение са силно еднакви, което навежда на мисълта или за глобален форумен заговор, или пък за истина Редактирано 2 Ноември, 2010 от Кирил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове