Phoros 0 #1 Публикувано 19 Октомври, 2010 Здравейте,колеги!Бях пуснал тема преди няколко дни за оборотите че не са ми наред и че не пали колата.В същност се оказа,че оборотите са ми нормални.И може би точно заради невярното ми обяснение за проблема,никои не ми отговори.Извинете ме!Значи сега проблема ми се оказа друг..може би някой се е сблъсквал.Става въпрос за Акорд 97 ма 1,8i.,когато дадете на контакт ключа всички знаем че от бензиновата помпа се чува едно "съскане".Значи качва бензин.При мен се случва от време на време да не се чува това" съскане" и именно тогава колкото и да въртя не мога да запаля.Та аз правя така чакам и слушам като дам на контакт и чуя съскането въртя и паля без проблем,но понякога трябва да давам на контакт по 6,7 пъти.А когато запаля веднъж колата не гасне сама и всичко е нормално,нито прекъсва.Спред вас какъв е проблема??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 19 Октомври, 2010 Абе се пишат за едни майн релета ако го има твоята, потърси там Дано ме разбра де ,че така го обясних Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Phoros 0 #3 Отговорено 19 Октомври, 2010 Питах на едно място и там ми казаха че сигурно е някъкво реле,ама струвало 180 лв ...Тук прочетох че нещо ги презапоявали тия релета..знаеш ли къде ги правят? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-fiat 6 #4 Отговорено 23 Октомври, 2010 може да не е релето а помпата.Като дадеш на контакт чуваш ли да щрака реле ако чуваш релето а помпата не потарси това реле каде щрака и го смени невярвам да е повече от 30-40лв или ако много пари както казваш взимаш втора ръка успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
le6ko 0 #5 Отговорено 26 Октомври, 2010 Парво проваи със замерване ако на помпата има ток значе не е релето ако почнеш дакопуваш реле после помпа а мои и да е нещо друго като слаба вразка успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #6 Отговорено 26 Октомври, 2010 Блааа , стига сте го лъгали колегата Нарми къде ти е майн релето - на Сивик 5г стои точно над левия крак - знам го защото и аз имам този проблем и като го прави подритвам нещо - някъде си и дори след като съм го дал на контакт , а не съм чул помпата да прикачва гориво се задейства Направи следното , контакт и ако не чуеш релето , наведи се под волана и ако имаш защитни кори ги свали и се оглеждай за кутийка , ако имаш предположение както колата е на контакт а ти чакаш да ти цъкне помпата я чукни с пръст или твърд предмет ( да не е чук ) и виж дали ще цъкне кутийката и съответно помпата Друг начин е да даваш на контакт - успешно , т.е. да ти се пуска помпата и да се ослушваш или бараш кое цъка Надявам се ме разбра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове