Jump to content

Phoros

Фен
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Phoros

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. Според теб,ако дам катализатора на арабчето катализатора колко да му дам за резонатора и средното гърне?
  2. Пич ще те послушам,беше прав за капачката на радиатора-евала
  3. Здравейте отново колеги!Имам питане относно катализатора на Акорд 1996г 1,8 ies 115 к.с..Та значи изгърмя ми гърнето след катализатора/средното/.Мисля да го заменя с ново-питането ми е ще направя ли грешка,ако махна и катализатора и да сложа резонаторно гърне?2 ли са ламбди сондите?Там има ли?И ако го заменя дали ще ми дава ядове после?Мислълта ми е,че знам че вдига малко конете,ако го махна а и ще ми излезе ремонта на гърнетата почти без пари,ако го дам на арабина
  4. Благодаря Ви,колеги.Смених капачката на радиатора и всичко е перфектно-както преди.2 вида капачки са били за Хонда-радиатори,е др. е била
  5. Колега няма клапан никъде разгледах
  6. Ако отида там откъдето взех радиатора по модела може би да ми намерят капачка?
  7. Имам парно.В действителност трудно поставих старата капачка на новия радиатор.Налягане ли губи?Защо така?
  8. Здравейте!Искам да споделя един проблем с Акорд 1996 г.,1.8 ies /115к.с./.Значи както си карах и спуках радиатор..дотук добре,отидох купих нов и го сменихме.Наляхме антифриз,обаче ми ври през разширителния съд и изхвърля през него.Когато намаля нивото в разширителния съд-ок спира да ври.На другия ден при студен двигател,налях вода до средата на казанчето и после като загря пак ми го изхвърли почти до дъно.И сега карам така...антифриза ми е на дъното на разширителния съд.Няма проблем,не загрява то и преди да спукам радиатора не ми е загрявала,но имаше повече антифриз в казанчето и не ми е вряла..Доколкото знам тези радиатори сами се обезвъждушават.Та искам да попитам някой сблълсквал ли се е с този проблем?Благодаря!
  9. Ами като четох линка където ми прати Krasi-mir си е масов проблем.Прави ми впечатление,че колкото по студено става толкова повече трябва да въртя за да запали.Да не замръзва нещо?
  10. Аз нямам газова.Едно разбрах че проблема е масов и не е ясен.Разбрах че явно само зимата ще ми го прави а да лятото нямах проблеми.Мерси Krasi-mir
  11. Здравейте!Имам едно питане за Акорд 98 година 1,8.Когато колата е студена и се мъча да я запаля първо въртя повече и като запали на първо въртене губи обороти и загасва.Втори път като завъртя запалва без проблеми.Или другия вариянт като е студена да и дам малко газ като я паля.Като е топъл двигателя пали без проблем.Някой да се е сблъсквал с подобен проблем?Благодаря!
  12. Колеги четох доста теми ама никъде не е споменато къде ги презапояват релетата?Ако някой знае къде и колко струва.Благодаря!
  13. Питах на едно място и там ми казаха че сигурно е някъкво реле,ама струвало 180 лв ...Тук прочетох че нещо ги презапоявали тия релета..знаеш ли къде ги правят?
  14. Здравейте,колеги!Бях пуснал тема преди няколко дни за оборотите че не са ми наред и че не пали колата.В същност се оказа,че оборотите са ми нормални.И може би точно заради невярното ми обяснение за проблема,никои не ми отговори.Извинете ме!Значи сега проблема ми се оказа друг..може би някой се е сблъсквал.Става въпрос за Акорд 97 ма 1,8i.,когато дадете на контакт ключа всички знаем че от бензиновата помпа се чува едно "съскане".Значи качва бензин.При мен се случва от време на време да не се чува това" съскане" и именно тогава колкото и да въртя не мога да запаля.Та аз правя така чакам и слушам като дам на контакт и чуя съскането въртя и паля без проблем,но понякога трябва да давам на контакт по 6,7 пъти.А когато запаля веднъж колата не гасне сама и всичко е нормално,нито прекъсва.Спред вас какъв е проблема???
×
×
  • Създай нов...