Jump to content
bobarat

Има ли Акорд 2.0 Tdi 1997 с повече от 105 к.с.?

Recommended Posts

Един приятел разправя,че неговия дизелов Акорд 2.0. TDI 1997 бил 135 коня? Не съм срещал такъв модел на двигателя....някой да знае нещо по въпроса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такъв модел.105к.с е двигателя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такъв модел.105к.с е двигателя

Има такъв модел!Чип + филтър + малко работа по турбината и готово.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че по-вероятно е да няма нищо такова...просто да му се иска на пича! Щото сега си взех един такъв дизел и аз и вероятно иска да се изкара по-голям пич:)Но ако сте чули нещо,споделете,че да не се излагам като го "разбия" с факти:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..."Един приятел разправя,че неговия дизелов Акорд 2.0. TDI 1997 бил 135 коня?"...

 

...Транскрипция...

 

>Кой, Какво, чий, какъв, *Акорд 2.0. TDI 1997*, какво правел?...<

 

...Въпрос...

 

>Не съм срещал такъв модел на двигателя....< >Няма такъв модел.105к.с е двигателя< - правилен отговор!

 

>някой да знае нещо по въпроса?< > Колегите от Япония ще ти отговорят с най-малка грешка, иначе всички знаем<

 

...Отговори...

 

Има такъв модел!

Чип + филтър + малко работа по турбината и готово. => Факт :D

опааа...то мноо лесно било бе чипче туй онуй и е ги 30 магарета отгоре.... =>

Публикувано изображение

...това е от iS серията...

Публикувано изображение

Мисля,че по-вероятно е да няма нищо такова...просто да му се иска на пича! Щото сега си взех един такъв дизел и аз и вероятно иска да се изкара по-голям пич

Но ако сте чули нещо,споделете,че да не се излагам като го "разбия" с факти

 

Фактите ги пише в дебелите книги! Ако искаш да знаеш и да разбиваш с факти - четеш дебелите книги:)

Ако искаш да си подмятан като вълна, ту горе, ту долу(съмнявайки се във всичко) - слушаш и се съгласяваш, изборът е твой!

 

По темата Конкретно:

Пичове хайде пишете от кой град сте, като се присъедините, не за друго, ами щот ми се отдава да поставям диагнози - чувам лагери, биелетки, кормилни накрайници, аванс, клапани, накладки, водни помпи, ролки и още доста неправилно работещи механизми; но това не е важно...за мен :P

Важно е за Вас да знаете с каква кучка сте се сдобили и да знаете до колко "да си ги мерите" Verstanden?

Аз лично с приятелката, лапето и багажа държах на кантар до 3та един такъв 2.0ТДИ и той със същия товар и после дойде кръговото... Всичко е много относително; 105 или 135 е бил преди "Х" години при някакви лабораторни условия на стенд(дино)! Сложи години стареене, начин на експлоатация, качество на ГСМ (гориво смазочни материали) и стил на шофиране на собственика и получаваш диференциално уравнение със затворен интеграл от + до - безкрайност, което ако успееш дори да предположиш как изглежда отиваш пред огледалото правиш си снимка с ай фона и след 10 години я изваждаш и си казваш: Б.х Ма. Му! Ето какво се опитвал да ми обясни ониа Фий от форума... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледай Ровър форума - мисля че там съм чел, че имаше някакъв дизел майстор около района на гараж Земляне в София, който ги позасилваше тези дизели... Пиши тук, ако откриеш конкретно инфо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

опааа...то мноо лесно било бе чипче туй онуй и е ги 30 магарета отгоре....

Колега на турбо дизела е възможно и то без проблем, само с чип дори, без да се пипа каквото и да е друго по двигателя. Друг е въпроса колко км. ще издържи :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледай Ровър форума - мисля че там съм чел, че имаше някакъв дизел майстор около района на гараж Земляне в София, който ги позасилваше тези дизели... Пиши тук, ако откриеш конкретно инфо.

Точно тези - едва ли...

Няма такъв фабричен мотор, единия е 86, по-добрия - 105 к.с.

Иначе Тук има инфо...

П.П. Слабият на Акорд не съм сигурен да е монтиран - на Сивик го има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

опааа...то мноо лесно било бе чипче туй онуй и е ги 30 магарета отгоре....

http://www.digitaltuning.bg/tuning/rover/6...-sdi-620-105-cv ... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо ни беше смешно за магаренцата (ударението е на "е" според Гарелов ), сега пък за разхода.. :) Няма нищо смешно и странно, просто чипа подобрява работата на мотора и наистина пада разхода..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не разбрах ти какво магаре яздиш? А за чипа, прав си, посипвам си главата с пепел - оказа се, че моята бангия не е с компютър, а с обикновен траф и лампово радио. Сега съм пазарил Sebulba да ми помогне поне да сменя лампите с транзистори. Един от пионерите на радиомоделистите в световен мащаб ми обеща поне с 2 копита да кача мощността. А филтъра мисля да го сменя с един стар чорап - без дупки естествено. Колкото до турбината - хич не ме мисли, купувам един вентилатор от близкото "левче" и съм цар. Поздрави.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е как сше сложиш на турбото вентилатор :drunk:

Леле, пич, ти си уникален! В другата тема разбрахме, че правописа и ти нямате допирни точки, но тук направо ме уби - просто се шегуваме с колегите, естествено без лоши чувства /поне от моя страна де/. Лека вечер на всички и се стягайте с акумулаторите, че вече имаме жертви и то от бензиновите хондаджии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...