Jump to content
DJ Eps

Уникално приключение!

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Както се разбира от заглавието, вече съм с D15B7 и въпреки, че и преди съм сядал зад волана на това купе...за пореден път се изненадах много от динамиката и съм доволен от новия ми автомобил. Сега ще се правят обичайното обслужване на автомобила след покупката му (макар това да се свежда само до смяна на масло,ремъци и ролка, тъй като на този етап няма други належащи ремонти), мисля да намина на месечната в София....или пък на някоя седмична на еко-то :lol: Сега нека обясня за самата кола и покупката й: търсих си такова купенце в цяла България....и накрая го открих в „меката на бързите коли” – Перник! Отидох там с още една тайфа народ (на принципа 4 очи са по-добре от 2) и след сериозен преглед установихме, че колата си заслужава парите, най-вече заради перфектното състояние на двигателя и окачването. За ръжда няма да говоря, тъй като е пребоядисвана (вероятно заради козметични забележки, защото гредите са здрави – не чукани,рязани,изправяни и тн). След като протекоха всички процедури по пазарене,продаване, прехвърляне при нотариус – стигнахме до КАТ София. Процедурата там не трябваше да е много сложна понеже беше нужно само смяна на собственост върху автомобила и смяна на номерата от Пернишки, със софийски. Влезнах на канала, гледаха VIN-а,номера на двигателя и след това се чу очакваната реплика „излизай от канала и чакай да ти свалят номерата”. До тук всичко беше ок...но изведнъж същия този служител в КАТ ме накара да вкарам колата отново в канала под камерите и то между самите канали за да не преча на другите. Очудването ми беше още по-голямо, когато ми казаха, че чакаме експерт, защото последната цифричка на VIN-а нещо не им харесвал. Оказа се, че не им харесвал, защото ВЕЧЕ ИМА ТАКЪВ РЕГИСТРИРАН! Дойде въпросния експерт, като Хорейшио от „Местопрестъплението Маями” и се започнаха едни огромни лупи, неони, чагърсалки всякакви....за да види явно дали последната цифра от VIN-a ми е пренабивана. Вече бях на ръба на нервна криза когато чух становището на експерта към служителите на КАТ: „Това е истинския VIN!”. Попитаха го дали е сигурен и той потвърди. На следващия им въпрос какво да правят с другата Хонда която е със същия VIN като моя( но разликата е че е с пренабита последна цифра), той им каза да я пускат за национално издирване. Никога не ми е олеквало толкова много! Съжалявам за колегата собственик на друго купе който най-вероятно ще изгори с колата си! По принцип нямаше и логика моята да е с пренабит номер, защото вече е минавала през КАТ Перник, макар това да не е гаранция. В крайна сметка всичко завърши благополучно за мен и вече съм далеч по-спокоен. Интересно е какво излезна на VIN декодера след моя проверка снощи: VIN:1HGEJ21400L100598Country of origin: Honda of America Mfg Inc - Passenger carAssembly plant: East Liberty, OhioModel: Civic Coupe 1.5Body type and transmision: coupe , manual transmisionYear of production: 1995Serial Number: 00598Колата е с всички екстри за модела без климатик (който мисля в последствие да си слагам). Имам един технически въпрос на който не успях да намеря отговор никъде във форума използвайки търсачката, а той е следния: Има ли защита D15B7 при скъсване на ангренажния ремък или не!? За старата ми D15B2 знаех, че има такава защита и няма опасност от посрещане на бутало с клапан, но за този двигател нямам наблюдения и не успях да намеря отговор на този въпрос.П.С. Извинявам се за дългия си пост и благодаря предварително на отзовалите се по техническия въпрос!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разликата между двата двигателя нали знаеш каква е :D mpfi dpfi ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моно и пълна инжекция...ок...искаш да кажеш да приемам, че всичко останало е еднакво и съответно и при D15B7 няма опасност да се получи близка среща на бутало с клапан !?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разликата между двата двигателя нали знаеш каква е :lol: mpfi dpfi :D

Мислиш ли че само това е разликата ;)
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разликата между двата двигателя нали знаеш каква е :D mpfi dpfi :lol:

Мислиш ли че само това е разликата ;)
Колега, не съм технически запознат в детайли за тези два двигателя (макар единия да съм го имал, а другия го имам в момента), за което ме е срам :lol: и "ще си взема бележка", но конкретно ме интересува дали принципно има защита срещу скъсване на ангренажен ремък.P.S.Темата от хвалбата ми за новото возило, май отива в друга насока, за което се извинявам на модераторите и нека я преместят в технически, ако предценят!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли проверил за д15б2 в аутодатата същото нещо ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли проверил за д15б2 в аутодатата същото нещо ?

За каква защита говорите бре хора д15б2 не прави здрасти бутала с клапани и евентуално д15б7 също писано е мн пъти по тази тема даже Омбре го е потвардил и др колеги тарсете по обстоино по темата и ще видите че е така.Ако греша моля поправете ме, Пешо говорили сме по тази тема с теб споко со даваи газ на купенцето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека каза, че в аутодатата д15б7 удря ? Искам да ми каже б2 удря ли ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш ли че само това е разликата ;)

Еми другата разлика е ,че едното е ОБД1, другото ОБД0 ;) Относно" защитата" не се доверявайте много.Към колегата пуснал темата,много безаварийни километри с купето. Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И главите са различни ;)Иначе аз на д14-ката късах ангренаж и познайте кво? Нищо! Смених го и всичко си беше ок.

Редактирано от rulemaker
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се срещат буталата и клапаните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на д15б2 мога лично да кажа че не се срещат а за рулемакер ... впускаме се в подробности :) най важното е компа и инжекциона :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря на всички отзовали се! Въпроса беше по-скоро принципен - естествено най-добрата защита е навременната смяна на ремъци и като цяло добро обслужване :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря на всички отзовали се! Въпроса беше по-скоро принципен - естествено най-добрата защита е навременната смяна на ремъци и като цяло добро обслужване :rolleyes:

Батко ви Ombre ви е дал наи точния отговор послушаите го ако на него не му вярвате едва ли има човек отворил и направил по вече двигатели на хонди,опита и стажа се пак учи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...