Jump to content
le6ko

проблем със акорд

Recommended Posts

Здравейте! Скоро си купих хонда акорд F18B2 и от самото начало си тресе на ниските обороти ходих на елкон свещите а добре кабелите компресията диузите чистих и пак си тресе но и не се наема достатачо някои може ли да ми помогнеБлагодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почисти си EACV клапана.Намира се зад смукателния дросел.Малко трудно се сваля.Това в за оборотите, иначе ускорението зависи от повече неща,бензин,гориевен филтър, катализатор .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

свещите на двата цилиндъра от кам ремака са черни но не са омаслени а опушени

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко трябва да е лувта на клапаните? :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IN 0.24-0.28 (0.009-0.011) EX 0.28-0.32 (0.011-0.013)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Използвайки темата на колегата, да попитам "категорично отговорилите" дали е възможно да не е от центровката на клапаните ? Преди 4 години сменях ангренажния + балансиращия ремъци на моя Акорд 99 год. и от тогава се появи проблемчето което няколко пъти съм "повдигал" , но без отговор :D а именно - "претриса" ми ДВГ-то на празен ход. Моторорът е Ф20Б6. Бе проверявано зацепването на ремъците, сменяхме кабели, свещи, делко, чистихме ЕАЦВ-то , но "греда" :) С течение на времето този ефект като че ли намаля и даже има моменти в които не го прави, но принципно си остана нерешен. Иде реч за минималните обороти и без включени консуматори (за да не се вдигат компенсирайки примерно климатик, фарове и т.н.) Първата седмица се случваше понякога мотора да работи на много ниски обороти (около 300 - 350) и даже няколко пъти угасна (колата е автоматик). После някак си се "адаптира" но примерно за минута притриса 2 - 3 пъти. Между тези притрисания - осезаеми като лека вибрация и видими по щеката подпираща отворения капак, мотора работи стабилно на нормалните 700 - 750 оборота но се усеща че има двигател в колата. Понякога тези конвулсии на празния ход липсват с десетки минути и в този период моторът нито се чува (при затворен капак) нито има каквито и да е вибрации, а че работи го издава само таблото. Такова бе състоянието преди да сменя ремъците и да се появи този пробрем. При спрял автомобил не ми вярваха че мотора работи, а в движение че е "само" 2000 кубика :D Закачан е на тестери - но нищо , "ЧЕК-ът" никога не е светил, разходът извънградско , цветът на свещите и аспуха са нормални. Дали някой би подсказал къде да ровя, щото ако са клапани би трябвало да тресе постоянно- или бъркам ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry444597Не е от реглаш на клапани ! не е и от иацвето . Като смених вала и отрязах една жица от газовата ,за ламда контрола вързана на средната на тпс-а колата проработи :) .Цецо на два пъти си отговаряш сам .П.п logoH иацевето се сваля за 15 минути не го плаши човека че е трудно. Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверявали сте зацепването... Проверявали сте за грешки, гледали сте свещи и още незнам си какво... Ми неможа ли да отделиш 1 час да регулирате клапаните за да разбереш, дали там е проблема? И без това е добре на 30-40 000 км да се проверяват как са :D Като гледам ти не ги си поглеждал, а преди теб незнаеш кога е правен реглаж. Ние не сме врачки :D Напрай си реглажа и пиши за резултата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен тресе постоянно каде по силно каде по слабо но си тресе оборотите не падат под 600 но ме притеснява факта ченеаботят двата цилиндъра за това 6те проверя парво ремака а после и клапаните и 6те пиша за резултата мойе ли и да впрасква повече гориво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IN 0.24-0.28 (0.009-0.011) EX 0.28-0.32 (0.011-0.013)

Можели по точно да ми го обясниш че нешто не разбрах колко от 0.24 до 0.32 ли може да е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можели по точно да ми го обясниш че нешто не разбрах колко от 0.24 до 0.32 ли може да е?

8мте от към купето 0.24-0.288те от към фаровете 0.28-0.32 Разликата между двете стойности е да речем толеранс .Има и тема за реглаж на клапани .Не ги пипай ти :) Газ има ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всмукателните трябва да са в диапазона от 0,24 до 0,28 а изпускателните от 0,28 до 0,32. Реглажа се прави на студен двигател!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много газ няма но е имала така се оказа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

fenabg - би ли пояснил че може нещо да съм се оплел ???jamo - при смяната на ремъците (на 99 000 км.) естественно бяха регулирани и клапаните. Пропуснал съм да го напиша но пък започвайки експозето си мислех че се подразбира след като изразявам съмнение. Не живея "на колела" и макар че са минали 4 години колата сега е на 135 000 км. и отново ще минат реглаж. Просто питах "знаещите" дали от клапани може мотора ту да работи перфектно ту да "претриса"?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че тук е времето да кажеш от кого си я взел и регистрирана ли беше? Ако е колата за която си мисля, горните мнения няма да ти помогнат!Към цецо : ако проблема е от клапаните, няма шанс да работи добре а само на зле ще отива. Това за ремъците ме заинтригува защото и аз имам някакви такива съмнения и даже ги проверявах при местния дилър но пак ме дразни нещо от вътре. Колата ми не е същата след смяната им :)

Редактирано от Fiend

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D И мойта не е , но и аз не съм като в края на миналото хилядолетие :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това имах в предвид имаш работеща кола ,сменяш '' ластиците '' и вече имаш неработеща кола .Проблема не е от чистачките :D .Поне аз така си го обяснявам .П.п е и аз бях на 19 и тичах по к....... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята преди и след смяната на ремака неработи добре и варвежа и не е добре не съм карал другпат такава кола и незнам как трябва да варви но мисля че много повече от вектра Б 1.8 16в акорда е 1.8 ама е 136 коня по слабо се наема и затова искам да го оправя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега дай снимка на колата! Кога си я купил и от кой ? Другия вариант е ела на някоя среща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок нали тази неделя има на метро във 13:00

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Скоро си купих хонда акорд F18B2 и от самото начало си тресе на ниските обороти ходих на елкон свещите а добре кабелите компресията диузите чистих и пак си тресе но и не се наема достатачо някои може ли да ми помогнеБлагодаря предварително!

Има вероятност тресенето да е от тампон на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля,че някой от тампоните може да е омекнал и оттам да е проблема.И при мене го има това,но още не ме е подразнило достатъчно.Минал съм регаж на клапани,сменени свещи,но се оказа,че не е от тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имах същия проблем с Прелуде Ф20а4-оказа се избила бубина,смених капачка палец и бубина и колата запя! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега се имам друг проблем оборотите и падат пот 650 и някои пат гасне когато и дадеш газ вдигат се и следтова падат много и Чак тогажа се нормализират

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...