le6ko 0 #1 Публикувано 12 Октомври, 2010 Здравейте! Скоро си купих хонда акорд F18B2 и от самото начало си тресе на ниските обороти ходих на елкон свещите а добре кабелите компресията диузите чистих и пак си тресе но и не се наема достатачо някои може ли да ми помогнеБлагодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
logoH 12 #2 Отговорено 12 Октомври, 2010 Почисти си EACV клапана.Намира се зад смукателния дросел.Малко трудно се сваля.Това в за оборотите, иначе ускорението зависи от повече неща,бензин,гориевен филтър, катализатор ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #3 Отговорено 12 Октомври, 2010 Реглаж на клапаните Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #4 Отговорено 12 Октомври, 2010 Клапани Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
le6ko 0 #5 Отговорено 13 Октомври, 2010 свещите на двата цилиндъра от кам ремака са черни но не са омаслени а опушени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
le6ko 0 #6 Отговорено 13 Октомври, 2010 Колко трябва да е лувта на клапаните? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #7 Отговорено 13 Октомври, 2010 IN 0.24-0.28 (0.009-0.011) EX 0.28-0.32 (0.011-0.013) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6042 #8 Отговорено 14 Октомври, 2010 Използвайки темата на колегата, да попитам "категорично отговорилите" дали е възможно да не е от центровката на клапаните ? Преди 4 години сменях ангренажния + балансиращия ремъци на моя Акорд 99 год. и от тогава се появи проблемчето което няколко пъти съм "повдигал" , но без отговор а именно - "претриса" ми ДВГ-то на празен ход. Моторорът е Ф20Б6. Бе проверявано зацепването на ремъците, сменяхме кабели, свещи, делко, чистихме ЕАЦВ-то , но "греда" С течение на времето този ефект като че ли намаля и даже има моменти в които не го прави, но принципно си остана нерешен. Иде реч за минималните обороти и без включени консуматори (за да не се вдигат компенсирайки примерно климатик, фарове и т.н.) Първата седмица се случваше понякога мотора да работи на много ниски обороти (около 300 - 350) и даже няколко пъти угасна (колата е автоматик). После някак си се "адаптира" но примерно за минута притриса 2 - 3 пъти. Между тези притрисания - осезаеми като лека вибрация и видими по щеката подпираща отворения капак, мотора работи стабилно на нормалните 700 - 750 оборота но се усеща че има двигател в колата. Понякога тези конвулсии на празния ход липсват с десетки минути и в този период моторът нито се чува (при затворен капак) нито има каквито и да е вибрации, а че работи го издава само таблото. Такова бе състоянието преди да сменя ремъците и да се появи този пробрем. При спрял автомобил не ми вярваха че мотора работи, а в движение че е "само" 2000 кубика Закачан е на тестери - но нищо , "ЧЕК-ът" никога не е светил, разходът извънградско , цветът на свещите и аспуха са нормални. Дали някой би подсказал къде да ровя, щото ако са клапани би трябвало да тресе постоянно- или бъркам ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 14 Октомври, 2010 (Редактирано) http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry444597Не е от реглаш на клапани ! не е и от иацвето . Като смених вала и отрязах една жица от газовата ,за ламда контрола вързана на средната на тпс-а колата проработи .Цецо на два пъти си отговаряш сам .П.п logoH иацевето се сваля за 15 минути не го плаши човека че е трудно. Редактирано 14 Октомври, 2010 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #10 Отговорено 14 Октомври, 2010 Проверявали сте зацепването... Проверявали сте за грешки, гледали сте свещи и още незнам си какво... Ми неможа ли да отделиш 1 час да регулирате клапаните за да разбереш, дали там е проблема? И без това е добре на 30-40 000 км да се проверяват как са Като гледам ти не ги си поглеждал, а преди теб незнаеш кога е правен реглаж. Ние не сме врачки Напрай си реглажа и пиши за резултата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
le6ko 0 #11 Отговорено 14 Октомври, 2010 При мен тресе постоянно каде по силно каде по слабо но си тресе оборотите не падат под 600 но ме притеснява факта ченеаботят двата цилиндъра за това 6те проверя парво ремака а после и клапаните и 6те пиша за резултата мойе ли и да впрасква повече гориво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
le6ko 0 #12 Отговорено 14 Октомври, 2010 IN 0.24-0.28 (0.009-0.011) EX 0.28-0.32 (0.011-0.013) Можели по точно да ми го обясниш че нешто не разбрах колко от 0.24 до 0.32 ли може да е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #13 Отговорено 14 Октомври, 2010 Можели по точно да ми го обясниш че нешто не разбрах колко от 0.24 до 0.32 ли може да е?8мте от към купето 0.24-0.288те от към фаровете 0.28-0.32 Разликата между двете стойности е да речем толеранс .Има и тема за реглаж на клапани .Не ги пипай ти Газ има ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #14 Отговорено 14 Октомври, 2010 Всмукателните трябва да са в диапазона от 0,24 до 0,28 а изпускателните от 0,28 до 0,32. Реглажа се прави на студен двигател! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
le6ko 0 #15 Отговорено 14 Октомври, 2010 Благодаря много газ няма но е имала така се оказа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6042 #16 Отговорено 14 Октомври, 2010 fenabg - би ли пояснил че може нещо да съм се оплел ???jamo - при смяната на ремъците (на 99 000 км.) естественно бяха регулирани и клапаните. Пропуснал съм да го напиша но пък започвайки експозето си мислех че се подразбира след като изразявам съмнение. Не живея "на колела" и макар че са минали 4 години колата сега е на 135 000 км. и отново ще минат реглаж. Просто питах "знаещите" дали от клапани може мотора ту да работи перфектно ту да "претриса"? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #17 Отговорено 14 Октомври, 2010 (Редактирано) Мисля, че тук е времето да кажеш от кого си я взел и регистрирана ли беше? Ако е колата за която си мисля, горните мнения няма да ти помогнат!Към цецо : ако проблема е от клапаните, няма шанс да работи добре а само на зле ще отива. Това за ремъците ме заинтригува защото и аз имам някакви такива съмнения и даже ги проверявах при местния дилър но пак ме дразни нещо от вътре. Колата ми не е същата след смяната им Редактирано 14 Октомври, 2010 от Fiend Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6042 #18 Отговорено 14 Октомври, 2010 И мойта не е , но и аз не съм като в края на миналото хилядолетие Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #19 Отговорено 14 Октомври, 2010 Е това имах в предвид имаш работеща кола ,сменяш '' ластиците '' и вече имаш неработеща кола .Проблема не е от чистачките .Поне аз така си го обяснявам .П.п е и аз бях на 19 и тичах по к....... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
le6ko 0 #20 Отговорено 14 Октомври, 2010 Моята преди и след смяната на ремака неработи добре и варвежа и не е добре не съм карал другпат такава кола и незнам как трябва да варви но мисля че много повече от вектра Б 1.8 16в акорда е 1.8 ама е 136 коня по слабо се наема и затова искам да го оправя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #21 Отговорено 14 Октомври, 2010 Колега дай снимка на колата! Кога си я купил и от кой ? Другия вариант е ела на някоя среща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
le6ko 0 #22 Отговорено 14 Октомври, 2010 ок нали тази неделя има на метро във 13:00 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
npnnpn 0 #23 Отговорено 15 Октомври, 2010 Здравейте! Скоро си купих хонда акорд F18B2 и от самото начало си тресе на ниските обороти ходих на елкон свещите а добре кабелите компресията диузите чистих и пак си тресе но и не се наема достатачо някои може ли да ми помогнеБлагодаря предварително!Има вероятност тресенето да е от тампон на двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Percussive 2 #24 Отговорено 15 Октомври, 2010 И аз мисля,че някой от тампоните може да е омекнал и оттам да е проблема.И при мене го има това,но още не ме е подразнило достатъчно.Минал съм регаж на клапани,сменени свещи,но се оказа,че не е от тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
x-ray 0 #25 Отговорено 15 Октомври, 2010 Колега имах същия проблем с Прелуде Ф20а4-оказа се избила бубина,смених капачка палец и бубина и колата запя! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
le6ko 0 #26 Отговорено 15 Ноември, 2010 сега се имам друг проблем оборотите и падат пот 650 и някои пат гасне когато и дадеш газ вдигат се и следтова падат много и Чак тогажа се нормализират Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове