tasmany 1 #641 Отговорено 23 Март, 2011 Ммм не . Аийде жокер "Заради какво е разкопан центъра на София" MG metro 6r4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red Line 33 #642 Отговорено 23 Март, 2011 MG metro 6r4 Който е на ред да пуска Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #643 Отговорено 26 Март, 2011 (Редактирано) Моите уважения към собственика на този "прекрасен" автомобил. Дано все пак познаете какво е това ! :blink: . My link Редактирано 26 Март, 2011 от 4ushi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gaze.bg 146 #644 Отговорено 26 Март, 2011 Хонда Акорд Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #645 Отговорено 26 Март, 2011 Акордеон 1983 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #646 Отговорено 26 Март, 2011 (Редактирано) Що е то? Редактирано 26 Март, 2011 от Doomwisher Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #647 Отговорено 27 Март, 2011 Така е колеги това е Акорд , но си признавам ,че в този вид отдалеч ми приличаше (поне задницата) на Мазда 626 в изключително окаяно състояние. Не случайно снимах волана на колата на който все още се познава марката по еднствения останал белег (логото на фирмата на волана). Все съм виждал изоставени коли , но не вярвах че собственик на Акорд ще я остави така. Поне да я беше закарал на моргата защото така като я гледам части не се продават от нея и единственото което се случва е уличните хулигани да се гаврят с автомобила . И при мен се намира един стар автомобил на 38 години ,но като изключим че дъното е изгнило и е за смяна останалото е направо като ново в сравнение с това Акордче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #648 Отговорено 27 Март, 2011 Що е то? Айде де разбирачи!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
n2o 59 #649 Отговорено 30 Март, 2011 От разбирачи,това е Zenvo st1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamalito 1 #650 Отговорено 30 Март, 2011 http://img444.imageshack.us/img444/7697/1984pininfarinahpx4ki.jpg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
n2o 59 #651 Отговорено 30 Март, 2011 Ами той като цъкниш върху линка и той се пише Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
n2o 59 #652 Отговорено 30 Март, 2011 HONDA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #653 Отговорено 30 Март, 2011 А с'я де? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
n2o 59 #654 Отговорено 30 Март, 2011 Тоя Вартбург го знаем ,давайте следващата 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #655 Отговорено 30 Март, 2011 (Редактирано) Вартбург какъв? @ n2o Правилно. Ето малко инфо, ако на някой му е интересно: През 1968 г. младоците, начело със смятания за гений Хайнц Мелкус решават да конструират състезателен автомобил на базата на Вартбург като единствен приемлив донор, единствено защото Trabant някак не отговаря на изискванията. Благодарение на участието на студенти от Техническия университет в Берлин, техници от заводите в Айзенах и Института за пластични изкуства, първият прототип е създаден за рекордно кратко време. Той напуска работилницата на Хайнц Мелкус още в края на същата година. Новият Melkus RS 1000 се категоризира в група 4 според тогавашните регламенти на FIA. Конструкцията използва почти изцяло агрегатите на серийния седан Вартбург 353 - окачване, спирачки, кормилно управление, електрическа инсталация и дори ветроупорното стъкло. Само шасито е подсилено, за да издържа повишеното напрежение по време на състезание. При първите няколко бройки Хайнц Мелкус форсира двутактовия двигател на "Пърдящия Ханс", като повишава мощността от 50 на 75 hp от 993 cm3 с промени във впръскването на горивото, монтирането на три карбуратора от мотоциклет MZ и прецизно полиране на работните повърхности. Оптимизирайки допълнително тези параметри, германецът успява да изстиска още 25 гз за състезателната версия, благодарение на които тежащата 680 kg кола достига над 180 km/h. Следващите Melkus-и се оборудват с модифицирани двигатели Wartburg, чийто работен обем е увеличен до 1 120 cm3 (диаметър на цилиндъра/ход на буталото съответно 78/78.0 mm). Мощността вече е 90 hp, а въртящият момент нараства до 130 Nm при 3 500 об./мин. Най-впечатляващ обаче е разходът на тези състезателни автомобили, който рядко надхвърля 12 l/100 km. Специално за състезателни нужди през 1973 г. Хайнц Мелкус създава най-бързата си кола. Този Melkus развива 120 hp и достига скорост от над 200 km/h. Немалка заслуга за впечатляващите резултати имат специалистите от Техническия университет в Дрезден, чиято работа върху купето на Wartburghini-то свежда коефициента на въздушно съпротивление до рекордната за 70-те години стойност Сх=0.30. От 1968 до 1973 г. в Дрезден са произведени точно 101 Melkus-а. Номенклатурата бързо оценява качествата на спортния Wartburg. Повечето екзепляри попадат в ръцете на синчета на партийни величия в ГДР, въпреки цената от над 32 000 марки през 1973 г. срещу 14 000 за стандартен седан 353. До днес съществуват около 70 запазени бройки, чиято рядкост и оригинална конструкция ги правят търсено попълнение за частни колеции на ентусиасти. Средната цена на Melkus RS 1000 в добро състояние достига 35 000 Евро. [*]Двигател: трицилиндров, редови, двутактов, разположен пред задния мост, водно охлаждане. [*]Диаметър на цилиндъра/ход на буталото: 75/78 mm, 78/78mm [*]Работен обем: 1120 cm3. [*]Максимална мощност: 88 kW/120 hp при 5 500 об./мин. [*]Максимален въртящ момент: 150 Nm при 3 500 об./мин. [*]База: 2 450 mm. [*]Дължина/широчина/височина: 4 000/1 700/1 070 mm. [*]Предна/задна колея: 1 340/1 380 mm. [*]Маса: 680 kg. [*]Разпределение на масата отпред/отзад: 46.50%/53.50% [*]Клиренс: 150 mm. [*]Скоростна кутия: петстепенна, механична, задвижване на задните колела. [*]Гуми отпред/отзад: 155 SR 13/155 SR 13 [*]Максимална скорост: над 210 km/h. [*]Ускорение от 0 до 100 km: 7 s. Редактирано 30 Март, 2011 от LAMER Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
n2o 59 #656 Отговорено 30 Март, 2011 Мелкус рс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #657 Отговорено 30 Март, 2011 ......,давайте следващатаНе ми е ред, но като го каза: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
n2o 59 #658 Отговорено 1 Април, 2011 Това е татра57 к 1941г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #659 Отговорено 1 Април, 2011 Ко е туй пък? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lude 34 #660 Отговорено 2 Април, 2011 Toyota Soarer или Lexus SC Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TommyMcKinnie 78 #661 Отговорено 2 Април, 2011 +1 За Тоиотата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #662 Отговорено 8 Април, 2011 Коя е тази яка бегачка? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
uBocook 7 #663 Отговорено 8 Април, 2011 (Редактирано) Subaru SVX А тази коя е ? Редактирано 8 Април, 2011 от uBocook Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gaze.bg 146 #664 Отговорено 8 Април, 2011 Subaru SVX А тази коя е ? Исузу Импулс 1988 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WaveMastaa 18 #665 Отговорено 8 Април, 2011 Сайт за познаване на автомобили. Класация на най-добрите.Линкhttp://www.yoangames.com/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
uBocook 7 #666 Отговорено 9 Април, 2011 Subaru SVX А тази коя е ? Исузу Импулс 1988 Същата ,че и с турбо ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Al Capone 238 #667 Отговорено 10 Април, 2011 Много ми прилича на 1000 малки беди Skoda 1000 MB? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
uBocook 7 #668 Отговорено 11 Април, 2011 (Редактирано) Не е Skoda , давам жокер - японски автомобил Редактирано 11 Април, 2011 от uBocook Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
n2o 59 #669 Отговорено 11 Април, 2011 На мен ми прилича на тойота корона 1970. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
uBocook 7 #670 Отговорено 12 Април, 2011 1969 Toyopet corona Mark ii 1900SL 2door coupehttp://www.sulit.com.ph/index.php/view+classifieds/id/3089484/Vintage+1969+Toyopet+corona+Mark+ii+1900SL+2door+coupe#imageGallery Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #671 Отговорено 4 Май, 2011 (Редактирано) Да видим...? Редактирано 4 Май, 2011 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #672 Отговорено 4 Май, 2011 300 ZX '86? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #673 Отговорено 4 Май, 2011 Накой да пуска да възродим малко темичката! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #674 Отговорено 4 Май, 2011 Joker: Първият в света автомобил с принудително пълнене на двигателя. Компресора е зацепен на коляновия вал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MachineMan 1 #675 Отговорено 4 Май, 2011 Емблемата го издаде донякъде, може би Бентли Спийд 6? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #676 Отговорено 4 Май, 2011 (Редактирано) Марката е Bentley да, искам името на модела. Не е speed 6. Редактирано 4 Май, 2011 от Player101 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #677 Отговорено 4 Май, 2011 Bentley Blower от началото на 30те години на 20ти век, със скромния разход от около 80л/100км. Интересно ще е при днешните цени на бензина да караш такъв локомотив! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #678 Отговорено 4 Май, 2011 (Редактирано) слагай.п.п. по-интересно ще е с това да късаш по светофарите Редактирано 4 Май, 2011 от Player101 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #679 Отговорено 4 Май, 2011 Айде, има и жокер! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
n2o 59 #680 Отговорено 4 Май, 2011 Форд фалкон кобра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове