Jump to content
Fiend

Познай колата

Recommended Posts

Ммм не . Аийде жокер "Заради какво е разкопан центъра на София" :)

MG metro 6r4 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MG metro 6r4 :):) Който е на ред да пуска

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Моите уважения към собственика на този "прекрасен" автомобил. Дано все пак познаете какво е това :blink:! :o:blink: :blink: :blink: . My link

Редактирано от 4ushi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда Акорд :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Публикувано изображение

Що е то?

Редактирано от Doomwisher

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е колеги това е Акорд , но си признавам ,че в този вид отдалеч ми приличаше (поне задницата) на Мазда 626 в изключително окаяно състояние. Не случайно снимах волана на колата на който все още се познава марката по еднствения останал белег (логото на фирмата на волана). Все съм виждал изоставени коли , но не вярвах че собственик на Акорд ще я остави така. Поне да я беше закарал на моргата защото така като я гледам части не се продават от нея и единственото което се случва е уличните хулигани да се гаврят с автомобила :blink: . И при мен се намира един стар автомобил на 38 години ,но като изключим че дъното е изгнило и е за смяна останалото е направо като ново в сравнение с това Акордче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Що е то?

 

Айде де разбирачи!? :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От разбирачи,това е Zenvo st1 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами той като цъкниш върху линка и той се пише:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HONDA :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

А с'я де?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя Вартбург го знаем ,давайте следващата:rolleyes:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вартбург какъв?

@ n2o Правилно. Ето малко инфо, ако на някой му е интересно:

През 1968 г. младоците, начело със смятания за гений Хайнц Мелкус решават да конструират състезателен автомобил на базата на Вартбург като единствен приемлив донор, единствено защото Trabant някак не отговаря на изискванията. Благодарение на участието на студенти от Техническия университет в Берлин, техници от заводите в Айзенах и Института за пластични изкуства, първият прототип е създаден за рекордно кратко време. Той напуска работилницата на Хайнц Мелкус още в края на същата година. Новият Melkus RS 1000 се категоризира в група 4 според тогавашните регламенти на FIA. Конструкцията използва почти изцяло агрегатите на серийния седан Вартбург 353 - окачване, спирачки, кормилно управление, електрическа инсталация и дори ветроупорното стъкло. Само шасито е подсилено, за да издържа повишеното напрежение по време на състезание. При първите няколко бройки Хайнц Мелкус форсира двутактовия двигател на "Пърдящия Ханс", като повишава мощността от 50 на 75 hp от 993 cm3 с промени във впръскването на горивото, монтирането на три карбуратора от мотоциклет MZ и прецизно полиране на работните повърхности. Оптимизирайки допълнително тези параметри, германецът успява да изстиска още 25 гз за състезателната версия, благодарение на които тежащата 680 kg кола достига над 180 km/h.

 

Следващите Melkus-и се оборудват с модифицирани двигатели Wartburg, чийто работен обем е увеличен до 1 120 cm3 (диаметър на цилиндъра/ход на буталото съответно 78/78.0 mm). Мощността вече е 90 hp, а въртящият момент нараства до 130 Nm при 3 500 об./мин. Най-впечатляващ обаче е разходът на тези състезателни автомобили, който рядко надхвърля 12 l/100 km. Специално за състезателни нужди през 1973 г. Хайнц Мелкус създава най-бързата си кола. Този Melkus развива 120 hp и достига скорост от над 200 km/h. Немалка заслуга за впечатляващите резултати имат специалистите от Техническия университет в Дрезден, чиято работа върху купето на Wartburghini-то свежда коефициента на въздушно съпротивление до рекордната за 70-те години стойност Сх=0.30.

 

От 1968 до 1973 г. в Дрезден са произведени точно 101 Melkus-а. Номенклатурата бързо оценява качествата на спортния Wartburg. Повечето екзепляри попадат в ръцете на синчета на партийни величия в ГДР, въпреки цената от над 32 000 марки през 1973 г. срещу 14 000 за стандартен седан 353. До днес съществуват около 70 запазени бройки, чиято рядкост и оригинална конструкция ги правят търсено попълнение за частни колеции на ентусиасти. Средната цена на Melkus RS 1000 в добро състояние достига 35 000 Евро.

 

[*]Двигател: трицилиндров, редови, двутактов, разположен пред задния мост, водно охлаждане.

[*]Диаметър на цилиндъра/ход на буталото: 75/78 mm, 78/78mm

[*]Работен обем: 1120 cm3.

[*]Максимална мощност: 88 kW/120 hp при 5 500 об./мин.

[*]Максимален въртящ момент: 150 Nm при 3 500 об./мин.

[*]База: 2 450 mm.

[*]Дължина/широчина/височина: 4 000/1 700/1 070 mm.

[*]Предна/задна колея: 1 340/1 380 mm.

[*]Маса: 680 kg.

[*]Разпределение на масата отпред/отзад: 46.50%/53.50%

[*]Клиренс: 150 mm.

[*]Скоростна кутия: петстепенна, механична, задвижване на задните колела.

[*]Гуми отпред/отзад: 155 SR 13/155 SR 13

[*]Максимална скорост: над 210 km/h.

[*]Ускорение от 0 до 100 km: 7 s.

Редактирано от LAMER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мелкус рс

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......,давайте следващата:)

Не ми е ред, но като го каза:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е татра57 к 1941г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toyota Soarer или Lexus SC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Коя е тази яка бегачка?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Subaru SVX

 

А тази коя е ?

Публикувано изображение

Редактирано от uBocook

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Subaru SVX

 

А тази коя е ?

Публикувано изображение

 

Исузу Импулс 1988 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Subaru SVX

 

А тази коя е ?

Публикувано изображение

 

Исузу Импулс 1988 :(

 

Същата ,че и с турбо ;)

 

?

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми прилича на 1000 малки беди :lol: Skoda 1000 MB?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е Skoda , давам жокер - японски автомобил

Публикувано изображение

Редактирано от uBocook

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми прилича на тойота корона 1970.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D 1969 Toyopet corona Mark ii 1900SL 2door coupehttp://www.sulit.com.ph/index.php/view+classifieds/id/3089484/Vintage+1969+Toyopet+corona+Mark+ii+1900SL+2door+coupe#imageGallery

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да видим...?

Публикувано изображение

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

300 ZX '86?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:shock: Накой да пуска да възродим малко темичката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Joker: Първият в света автомобил с принудително пълнене на двигателя. Компресора е зацепен на коляновия вал ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емблемата го издаде донякъде, може би Бентли Спийд 6?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Марката е Bentley да, искам името на модела. ;) Не е speed 6.

Редактирано от Player101
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bentley Blower от началото на 30те години на 20ти век, със скромния разход от около 80л/100км. Интересно ще е при днешните цени на бензина да караш такъв локомотив!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
:thumbs1: слагай.п.п. по-интересно ще е с това да късаш по светофарите :lol: Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде, има и жокер!

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Форд фалкон кобра;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...